Ah.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:46 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Wel die staat 2 posts boven je! Majesteitttt yeahh.
en ze nemen windjes op, hihi wat stout!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:50 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde.. Een band die kutless heet
Die plannen worden ieder jaar gemaakt maar niemand doet het ooit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:56 schreef Golden_Pauper het volgende:
we hadden verleden weken het geniale plan om met honderden schrale gasten naar eo jongerendag te gaan om daar ballen te trippen. een soort meerdaagse flashmob.
Misschien omdat het vrij sneu is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:58 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Die plannen worden ieder jaar gemaakt maar niemand doet het ooit.
misschien moet er een facebook pagina aangemaakt worden om meer buzz te genereren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:58 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Die plannen worden ieder jaar gemaakt maar niemand doet het ooit.
Ik maak me niet druk. Ik kijk zelfs. Dansende pinguinsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:48 schreef Sanchos het volgende:
heheheh kijk die mensen in dit topic eens zich druk maken
nee, zij zijn christenen, zij mogen geen plezier beleven.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:36 schreef Evertjan het volgende:
mensen die zich druk maken om de eo jongeren dag. Ze vallen er toch niemand lastig mee laat ze toch lekker hun feestje hebben
sowieso afwijkende vormen van plezier makenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:37 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
nee, zij zijn christenen, zij mogen geen plezier beleven.
Het erge is dat er mensen bestaan die dit echt denken en dat ik dus niet weet of je een geintje maakt of niet. Altijd dat gehaat op christenen. Ja sommigen zijn zeurderig, maar ze mogen ook bijna niets. Gun ze hun lolletje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:37 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
nee, zij zijn christenen, zij mogen geen plezier beleven.
dat doen ze zichzelf aanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:38 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
Het erge is dat er mensen bestaan die dit echt denken en dat ik dus niet weet of je een geintje maakt of niet. Altijd dat gehaat op christenen. Ja sommigen zijn zeurderig, maar ze mogen ook bijna niets. Gun ze hun lolletje.![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:38 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
Het erge is dat er mensen bestaan die dit echt denken en dat ik dus niet weet of je een geintje maakt of niet. Altijd dat gehaat op christenen. Ja sommigen zijn zeurderig, maar ze mogen ook bijna niets. Gun ze hun lolletje.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |