Not at all.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:01 schreef vanBinsberge het volgende:
zo he nu al weer bijna deel 4? heb ik nog wat gemist?
zie post boven jequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:01 schreef vanBinsberge het volgende:
zo he nu al weer bijna deel 4? heb ik nog wat gemist?
Dat was in een ander filmpje. Maar dat was inderdaad wel intens triest. Wat een boefjes waren dat zeg! Ongehoord.quote:
kipnugget en af en toe maakt ie er ook piknugget van!!11!!1einztweiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:05 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat was in een ander filmpje. Maar dat was inderdaad wel intens triest. Wat een boefjes waren dat zeg! Ongehoord.
nogmaals gekeken en wat een gedrocht! schobbejakken van de bovenste plank! als die schavuiten zich eens op mijn land bevinden zal ik ze per direct uit de straat laten verdwijnen! schorriemorrie dat ze zijn!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:19 schreef Absurditeit het volgende:
Als je nog niet uit het raam bent gesprongen na de openingsbeelden waarin een stelletje boerinnen "eeeeeeeeeeeeeeeee oooooooooooooooooooo, eeeeeeeeeeeeeeee ooooooooooo" 'zingt', moet je even kijken rond 2:10 voor dat 'piknugget' boefje.
Die gast op 4.46 en Arie dat zijn natuurlijk de bazenchristenen. En die kerel met de piknugget ook een beetjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:19 schreef Absurditeit het volgende:
Als je nog niet uit het raam bent gesprongen na de openingsbeelden waarin een stelletje boerinnen "eeeeeeeeeeeeeeeee oooooooooooooooooooo, eeeeeeeeeeeeeeee ooooooooooo" 'zingt', moet je even kijken rond 2:10 voor dat 'piknugget' boefje.
+ Goede kans dat ze nog maagd was.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:04 schreef Spartagek het volgende:
Op de EO jongeren dag goede sex meegemaakt, achter een stalletje van de EHBO, met zo'n dame van de jezuietengevolgdinges, zwaar into geloof, en de discussie werdt beslecht met vleselijk contact
En iets vertelde me dat ik NIET de eerste was die de discussie gewonnen had !
en ja, in die tijd werd er alcohol geschonken, alleen niet echt 'over the counter'
Verzonnen verhalenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:04 schreef Spartagek het volgende:
Op de EO jongeren dag goede sex meegemaakt, achter een stalletje van de EHBO, met zo'n dame van de jezuietengevolgdinges, zwaar into geloof, en de discussie werdt beslecht met vleselijk contact
En iets vertelde me dat ik NIET de eerste was die de discussie gewonnen had !
en ja, in die tijd werd er alcohol geschonken, alleen niet echt 'over the counter'
Deze manquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:46 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Denken dat er niet hard geneukt wordt op de EO-jongerendag.
Volgens jou dan toch ....quote:
Dat doen de Eckte Ecktequote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:17 schreef Nikmans het volgende:
Van die mensen die dan zo met hun ogen dicht en handen omhoog staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |