Nee ik ook niet, maar van die schuim wordt het ook een beetje hard? Tot ik 1x met m'n handen door het haar ga, dan zit ik weer terug op het begin. Ik wil gewoon zacht haar, maar wel dat het er niet zo dof uit ziet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:14 schreef deadly_kiss het volgende:
bah... wetlook effect
het ligt eraan of je nog een beetje aantrekkelijk wil blijven voor de vrouwtjes :p
zo niet, dan vooral wetlook doen, of iets wat je haar er vettig doet uitzien.
gewoon een beetje schuim/mousse smorgens en laten opdrogen.
of zo'n spray voor beachlook effect.
je moet het zo doen..dat het net lijkt alsof er helemaal geen zooi in je haar zit.
vrouwen houden niet van gelkoppies
Nee het krult juist niet, maar valt recht omlaag en is nogal "pluizig". Dus gewoon 0,0 model. Ik wil juist dat het een beetje golvend wordt. Die Forming Cream is misschien idd wel watquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:33 schreef squatt3r het volgende:
TS: als je geen spul gebruik, gaat het dan krullen (net als bij R-T-B) of bedoel je dat het dan wat 'dof' wordt?
Ben je in ieder geval een groot deel van de winter een überhippe trendsetter...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:02 schreef Tanin het volgende:
Niet afdrogen, gewoon het ergste water eruit wrijven met een handdoek en de deur uitlopen.
Die ben ik het hele jaar wel hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben je in ieder geval een groot deel van de winter een überhippe trendsetter...
En als je het langer laat groeien, gaat het dan wild omhoog alle kanten op staan, of zakt het dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:44 schreef R-T-B het volgende:
Squatt3r, het is geen echte kroeg, maar zit er wel tegenaan.
Als het weer eens zover is, krijg ik wel eens het koosnaampje schaap van vrienden te horen.![]()
Een kapsel waar het mooi in uitkomt hebben ik en de kapper nog niet gevonden haha.
Ah, je wil juist iets meer formule. Dan is een andere soort van American Crew misschien beter, pomade of zoiets hebben ze ook. Niet te veel, en goed in je haar 'kneden'. Je haar moet wel droog (niet handdoek droog) zijn als je dat doet. Föhnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:34 schreef eejts het volgende:
[..]
Nee het krult juist niet, maar valt recht omlaag en is nogal "pluizig". Dus gewoon 0,0 model. Ik wil juist dat het een beetje golvend wordt. Die Forming Cream is misschien idd wel wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |