abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96744066
Ik heb eigenlijk altijd kort haar gehad, maar ik wilde nu eens wat anders proberen en het begint nu wel wat langer te worden.

Maar wat moet ik er nu in stoppen zodat het wat meer "plukken" worden zoals dit:

ipv dit:

Voor wax is het nu te lang, en het moet ook niet zo vettig worden..
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:38:15 #2
255486 ukker
Jezweetzelf
pi_96745304
Wetlook gel.
pi_96746584
Sowieso wil een modelletje laten knippen bij de kapper weleens helpen. Verder moet je geen wax gebruiken want dan wordt je haar enkel vet van en gaat het heel plat zitten. Zoals de voorgaande zegt wetlook gel werkt beter.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_96746728
:r bah... wetlook effect
het ligt eraan of je nog een beetje aantrekkelijk wil blijven voor de vrouwtjes :p
zo niet, dan vooral wetlook doen, of iets wat je haar er vettig doet uitzien.
gewoon een beetje schuim/mousse smorgens en laten opdrogen.
of zo'n spray voor beachlook effect.

je moet het zo doen..dat het net lijkt alsof er helemaal geen zooi in je haar zit.
vrouwen houden niet van gelkoppies :P
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:22:39 #5
340486 Flew
Mijn wil is wet.
pi_96747054
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:14 schreef deadly_kiss het volgende:
+ 1!
'Wanneer alles verloren lijkt, doet hoop nog leven.'
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:23:32 #6
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96747082
minder vaak wassen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96747428
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:14 schreef deadly_kiss het volgende:
:r bah... wetlook effect
het ligt eraan of je nog een beetje aantrekkelijk wil blijven voor de vrouwtjes :p
zo niet, dan vooral wetlook doen, of iets wat je haar er vettig doet uitzien.
gewoon een beetje schuim/mousse smorgens en laten opdrogen.
of zo'n spray voor beachlook effect.

je moet het zo doen..dat het net lijkt alsof er helemaal geen zooi in je haar zit.
Nee ik ook niet, maar van die schuim wordt het ook een beetje hard? Tot ik 1x met m'n handen door het haar ga, dan zit ik weer terug op het begin. Ik wil gewoon zacht haar, maar wel dat het er niet zo dof uit ziet.
pi_96747696
als je schuim op nat haar laat opdrogen dan droogt het wel hard op, maar daarna even kneden en het is weer zacht.

maar als je van die plukjes wil zoals op de foto kan je er het beste voor zorgen dat je haar stug aanvoelt

je moet niet iets heel vets hebben, maar ook niet iets wat wetlook lijkt.
nivea creme gel is ook wel fijn (blauw rond potje zilveren deksel) dat is niet heel vet maar geeft wel body en droogt gewoon op.
wel alles wat je in je haar wil smeren, eerst goed uitsmeren op je handpalmen en vingers en dan je handen door je haar halen.
pi_96751571
zelf kijk ik elke maand in deze top 10 beste meest hippe mannenkapsels. Staan er trouwens ook voor vrouwen. Maar niet alles durf ik hoor :-)
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
pi_96754407
Zou dit ook wel eens willen weten.
Heb zelf zwaar krullend haar en denk dat het dan nog lastiger is. Normaal gebruik ik een beetje wax van loreal studioline. Alleen als het echt wat langer wordt, zit het totdat er een zuchtje wind voorbij komt of iemand aan mijn haren komt. Daarna schieten de krullen er direct weer in/is het model weg.
pi_96754977
TS: als je geen spul gebruik, gaat het dan krullen (net als bij R-T-B) of bedoel je dat het dan wat 'dof' wordt?

De kapper kan het ook goed uitdunnen en afhankelijk van je type haar moet je een goed product kiezen. Ik heb goede ervaringen met de lijn van American Crew, Je kan bijvoorbeeld Forming Cream proberen hier goedkoop te krijgen. Toen ik lang haar had gebruikte ik het ook.

R-T-B: bedoel je met zwaar krullend kroeshaar-achtig, of bedoel je een 'grotere' krul? Ik zou denken kies dan juist een kapsel waar je krul mooi uitkomt, maar dat is allicht meer persoonlijke smaak.
pi_96756138
Je kan prima gel gebruiken, het moet alleen niet zo overdreven als dat je het sommige ziet gebruiken, gebruikt worden.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:02:33 #13
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_96756388
Gewoon je haar niet zo vaak, en niet zo grondig wassen, en geen conditioner gebruiken.
Ik was om de dag met Head and Shoulders (waarom weet ik niet, maar heb er een stuk of 5 geprobeerd, en dit geeft het beste effect).
Niet afdrogen, gewoon het ergste water eruit wrijven met een handdoek en de deur uitlopen.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_96760035
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:33 schreef squatt3r het volgende:
TS: als je geen spul gebruik, gaat het dan krullen (net als bij R-T-B) of bedoel je dat het dan wat 'dof' wordt?
Nee het krult juist niet, maar valt recht omlaag en is nogal "pluizig". Dus gewoon 0,0 model. Ik wil juist dat het een beetje golvend wordt. Die Forming Cream is misschien idd wel wat :)
pi_96760136
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:02 schreef Tanin het volgende:
Niet afdrogen, gewoon het ergste water eruit wrijven met een handdoek en de deur uitlopen.
Ben je in ieder geval een groot deel van de winter een überhippe trendsetter...
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:44:04 #16
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_96760340
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:37 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Ben je in ieder geval een groot deel van de winter een überhippe trendsetter...
Die ben ik het hele jaar wel hoor.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_96793705
Squatt3r, het is geen echte kroeg, maar zit er wel tegenaan.
Als het weer eens zover is, krijg ik wel eens het koosnaampje schaap van vrienden te horen. :{
Een kapsel waar het mooi in uitkomt hebben ik en de kapper nog niet gevonden haha.
pi_96793765
Gel.
pi_96794615
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:44 schreef R-T-B het volgende:
Squatt3r, het is geen echte kroeg, maar zit er wel tegenaan.
Als het weer eens zover is, krijg ik wel eens het koosnaampje schaap van vrienden te horen. :{
Een kapsel waar het mooi in uitkomt hebben ik en de kapper nog niet gevonden haha.
En als je het langer laat groeien, gaat het dan wild omhoog alle kanten op staan, of zakt het dan?
pi_96794649
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:34 schreef eejts het volgende:

[..]

Nee het krult juist niet, maar valt recht omlaag en is nogal "pluizig". Dus gewoon 0,0 model. Ik wil juist dat het een beetje golvend wordt. Die Forming Cream is misschien idd wel wat :)
Ah, je wil juist iets meer formule. Dan is een andere soort van American Crew misschien beter, pomade of zoiets hebben ze ook. Niet te veel, en goed in je haar 'kneden'. Je haar moet wel droog (niet handdoek droog) zijn als je dat doet. Föhn :)
pi_96795930
Alle kanten en dan vooral diegene die ik natuurlijk niet wil 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')