En om diezelfde reden zou ik als eerste verven.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:53 schreef DaMart het volgende:
Ik zou de vloer altijd als laatste doen, dan hoef je die ook niet af te dekken als je gaat verven,
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En om diezelfde reden zou ik als eerste verven.
Maar als het gaat om over het behang heen verven, zou ik toch eerst behangen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En om diezelfde reden zou ik als eerste verven.
see-through behang??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als het gaat om over het behang heen verven, zou ik toch eerst behangen!
Bouwbehang wordt al lang niet meer op de muren gedaan tijdens de bouw. De muren worden behangklaar opgeleverd. Vandaar dat we glasvezel behand doen. Dat is scheuroverbruggend.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:13 schreef simmu het volgende:
er staat mij bij dat je bij nieuwbouw het bouwbehang minstens een jaar moet laten zitten ivm vocht
Dat is ook mijn mening. Ik kan me voorstellen dat je tijdens de vloer leggen nog wel eens de muur kan raken of wat viezigheid tegen de muur kan krijgen. De vloer kan je goed afdekken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:27 schreef Moro het volgende:
Zou eerst de vloer doen, vind het persoonlijk makelijker om de vloer te ontzien d.m.v. wat plastic dan de muren.
moet dat er wel opzittenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:13 schreef simmu het volgende:
er staat mij bij dat je bij nieuwbouw het bouwbehang minstens een jaar moet laten zitten ivm vocht
wat is makkelijker te verwijderen: tegellijm tegen een geverfde muur, of muurverf op een tegel?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef kort het volgende:
Eerst verven, dat sowieso. Er is geen enkel goed argument waarom niet.
Een muur is makkelijker af te plakken dan de vloer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:40 schreef lipje het volgende:
[..]
moet dat er wel opzitten
[..]
wat is makkelijker te verwijderen: tegellijm tegen een geverfde muur, of muurverf op een tegel?
succes als na paar jaar je tegelplinten er af beginnen te vallen omdat het op behang is gelijmd......quote:Op maandag 16 mei 2011 10:30 schreef Stansfield het volgende:
We nemen wel tegelplinten maar die zijn heel smal dus die leggen we gewoon tegen het behang aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |