quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:12 schreef Days-Of-Wild het volgende:
En ook de zaterdag gelukt!! 3x Prince. #wordteenheelvermoeiendweekendmaarwelgaaf
Pffffff als ik dr door kwam probeerde ik het voor je, sorryquote:
Anders met andere concertgangers taxi's delen, werkt ook altijd heel goed. is daar misschien 15 euro ofzo naar het station met de taxi, als je dan met zijn 5en een taxi claimtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:14 schreef Felixa het volgende:
Nu maar hopen dat de metro's nog rijden na afloop.
Volgens de site van NSJ rijden ze tot 3.30u maar dan is Prince hopelijk nog niet klaar met spelen.
Oh ja, da's wel een goeie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Anders met andere concertgangers taxi's delen, werkt ook altijd heel goed. is daar misschien 15 euro ofzo naar het station met de taxi, als je dan met zijn 5en een taxi claimtis het niet zoveel.
Is dat echt zo? Ik had zoveel schermen open staan dat ik niet meer weet voor welke dag ik kaartjes heb gekocht. Er staat op m'n ticket zaterdag 1:15am, maar dat moet dus zondag 1:15am zijn?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:20 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Sukkels hebben de datum ook nog eens verkeerd op de tickets staan
Vrijdag 8 juli 1:15 = Zaterdag 9 juli 1:15
Zaterdag 9 juli 1:15 = Zondag 10 juli 1:15
Dat gaat vast problemen geven bij de deur
Ha! Blijkbaar toch betaald!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:12 schreef Meganog500 het volgende:
Tering. Bij CC betaling weer een internal server error.
Alsof dat iets verandert aan die site.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Krijg de vliegende tyfus maar, ticketmaster: hoop dat je hele site nog erger wordt platgehackt dat het PS3-netwerk
Dat verklaart misschien de overbelasting! Ook Borsato? Wtf!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Mn collega zit ook te jammeren , zij wilde kaartjes voor Borsato kopen , lukt ook niet.
Jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat verklaart misschien de overbelasting! Ook Borsato? Wtf!
Alle dagen kaarten nu!!quote:Evenement Datum & Tijd Locatie Prijssoort Niveau Vak Rij Stoel Notitie
PRINCE za, juli 9, 2011
01:15 Ahoy Normaal Ingang Arena Arena Vloer • Staanplaats
za, juli 9, 2011
za, juli 9, 2011
za, juli 9, 2011
Als plusconcert of heb je gewoon geld over???quote:
Hoe durven ze hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar moeten we dan nog maar eens over discusseren met Ticketmaster...
Alle dagen gewone kaarten, geen combi met NSJ...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als plusconcert of heb je gewoon geld over???
Je gaat 4 keer op dezelfde dagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |