Bij een uurtje zou ik me zwaar bekocht voelen. Maar goed, daar is hij de artiest ook niet naar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:47 schreef Norrage het volgende:
Wat verwachten jullie van die concertjes trouwens? Gewoon normale concerten, jam-concerten als hij normaal 's nachts doet, hoe lang, een uurtje of een uurtje of 3?
Als je niet betaalt, halen ze die bestelling dan niet automatisch weer uit je mandje?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:23 schreef Norrage het volgende:
Hebben de mensen die vrijdag wel wisten te bestellen, al de pdf gekregen van de kaartjes? Ik heb vooralsnog nog geen pdf en ook het geldbedrag is nog niet van mijn rekening gehaaldmaar ik heb wel zo'n bevestigingsmailtje gekregen dat het goed gegaan is en zo
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:25 schreef Felixa het volgende:
Als je inlogt op Ticketmaster kun je als het goed is je kaartje printen via je transactiegeschiedenis.
Ik heb bevestigingmail en betaald, kaartjes voor mij komen per post. :p.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:23 schreef Norrage het volgende:
Hebben de mensen die vrijdag wel wisten te bestellen, al de pdf gekregen van de kaartjes? Ik heb vooralsnog nog geen pdf en ook het geldbedrag is nog niet van mijn rekening gehaaldmaar ik heb wel zo'n bevestigingsmailtje gekregen dat het goed gegaan is en zo
Heel veel succesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...ik zit er klaar voor. 3 nachten x 2 kaartjes hopelijk in het verschiet
als je bedoelt dat ze blauwe balken hebben: dat klopt, en de mijne zijn bijna aan het eind.quote:
Komt het bestelnummer in je bevestigingsmail wel overeen met het nummer in je Ticketmaster-account?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:06 schreef Norrage het volgende:
Bij mij komt ie er ook gewoon doorheen hoorHet lijkt gewoon te werken..
Maar ik neem het risico dat het vrijdag gewoon goed gegaan is, en anders is ticketmaster me vind ik gewoon een kaartje verschuldigd hoor!!
ik zag het ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:06 schreef Meganog500 het volgende:
Nee, je schiet nu meteen terug naar de homepage...
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nice: twee tickets voor zondag. Nu de rest nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |