Ik ook. What's the problemquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde er ook maar 2 hoor, maandag moet ik om 8 uur weer op mn werk zijn
Oa dat ik in Maastricht woon en met 5 honden op pad ga vrijdag vanuit mn werk meteenquote:
Voor mij een kwartier, maar ik vind 300,- voor een weekend toch echt teveel worden........quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik wil drie keer. Ahoy is nog geen half uurtje rijden hier vandaan. Alleen zit mijn agenda as dinsdagochtend bomvol
Mmm, dinsdag dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kaartverkoop Prince op North Sea Jazz gestaakt
Teleurstelling voor alle Prince-fans die een van de drie concerten op het North Sea Jazz festival willen bezoeken. Concertorganisator Mojo heeft besloten de kaartverkoop via de site van van Ticketservice te staken. De reden is een grote storing in het ticketsysteem.
Duizenden fans van Prince zaten al sinds 10 uur vanochtend vertwijfeld voor hun beeldscherm te staren naar een blauwe 'wachtbalk' die maar niet volliep. Na verloop van tijd werd duidelijk dat het een technische storing betrof.
Vanaf 12.30 beweerde de organisatie de problemen te hebben opgelost, maar het systeem haperde nog steeds en er zijn slechts kleine hoeveelheden tickets aan de man gebracht. Rond 15.00 uur werd besloten de voorverkoop te staken omdat men volgens een woordvoerder 'Kopers niet langer in onzekerheid wilden houden. '
De organisatie laat via de site van North Sea Jazz weten dat kopers niet hoeven te wanhopen: Bijna alle kaarten zijn nog beschikbaar en komen aanstaande dinsdag vanaf 10.00 uur alsnog in de verkoop
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Jazz-gestaakt.dhtml
Die werd ergens gepost inderdaad toen de vvk openging. we zijn nu 2 topics verderquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:48 schreef hmmmz het volgende:
Meer mensen hier die de 1984 birthday show in soundboard kwali hebben geluisterd?
Heb 'm al dagen op staan, zooo goed!![]()
![]()
Hopelijk geen greatest hits show. Dat kennen we nu wel... dan heb ik gisteren voor niks zo zitten zwoegen op kaarten.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:56 schreef Felixa het volgende:
Er is een vergunning tot 04.00u dus ik verwacht/hoop dat hij die tijd wel helemaal zal benutten. Voor een jamconcert zijn er denk ik te veel mensen dus ik vermoed een "gewoon" concert.
Ik hoop op een Montreux achtige showquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:22 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Hopelijk geen greatest hits show. Dat kennen we nu wel... dan heb ik gisteren voor niks zo zitten zwoegen op kaarten.
Ik hoop: geen covers, heel veel nummers uit de periode 1980-1991 en als afsluiter 20 minuten It's Gonna Be A Beautiful Night met alles erop en eraan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:47 schreef Norrage het volgende:
Wat verwachten jullie van die concertjes trouwens? Gewoon normale concerten, jam-concerten als hij normaal 's nachts doet, hoe lang, een uurtje of een uurtje of 3?
Momenteel heeft hij dezelfde band als de 20Ten shows.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Wie zitten dr eigenlijk in zn band nu?
Ik hoop dat ie Sheila mee brengt
oh ja, dat zou geweldig zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:10 schreef Meganog500 het volgende:
[..]
Ik hoop: geen covers, heel veel nummers uit de periode 1980-1991 en als afsluiter 20 minuten It's Gonna Be A Beautiful Night met alles erop en eraan.
Nou, dan ben ik ruim voor het einde van het concert weer thuis.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef HuubTuub het volgende:
het eerste deel van de 20Ten show in Gelredome was geweldig.
Het zou geweldig zijn als het richting Xpectation en N.E.W.S. zou gaan.
quote:![]()
Op zaterdag 14 mei 2011 16:10 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Zoiets als vannacht in LA. Drie uur show met Janelle Monae, Sheila E en Stevie Wonder op het podium en dan nog een kleine aftershow.
Stevie ook blij dat ie ooit dat 'verjaardagsliedje' schreefquote:Op zondag 15 mei 2011 08:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stevie Wonder was jarig en werd op het podium gefeliciteerd, waarbij 'Superstition' werd gespeeld en Stevie zelf, op harmonica, het refrein van zijn eigen hit 'Happy Birthday' speelde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |