Dat is geen probleem. Graag zelfs. Met beide sexen.quote:
Ik zou sowieso niet direct vragen of ze je leuk vindt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:15 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Dat is geen probleem. Graag zelfs. Met beide sexen.
Maar het is juist die stap verder - met een vrouw die ook wat potentieel heeft - die zo'n totaal mysterie voor me is. Ik heb geen idee wanneer een vrouw een man leuk vindt. Misschien is er geen enkele vrouw die me leuk vindt, dat zou kunnen, maar dat zou wel heel vreemd zijn![]()
Ze waren lelijk?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:15 schreef Complexiteit het volgende:
Overigens heb ik wel eens het idee gehad dat een vrouw me wel zag zitten, op basis van oogcontact van haar kant, maar in die paar vrouwen had ik totaal geen interesse.
Nog nooit in m'n leven die vraag aan een vrouw gesteldquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet direct vragen of ze je leuk vindt.
Nou, soms, soms een beetje twijfel. En ja, als ik twijfel of ik haar wel knap genoeg vind, dan hoef ik haar al gelijk niet meer. Maar vooral het type dat wanhopig lijkt, en daar heb ik geen behoefte aan.quote:
Ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef Techno het volgende:
Misschien heb je hier ook wel wat aan: Als versieren niet zo makkelijk gaat #79
Het is aan jou om te bepalen met wie je verder gaat etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:32 schreef Complexiteit het volgende:
Nou, soms, soms een beetje twijfel. En ja, als ik twijfel of ik haar wel knap genoeg vind, dan hoef ik haar al gelijk niet meer. Maar vooral het type dat wanhopig lijkt, en daar heb ik geen behoefte aan.
Wat betreft die lat: dat zou best kunnen, maar ik betwijfel het. Er is gewoon een lat, en daaronder ga ik niet. Had laatst nog interesse in een meisje waar veel op af te dingen was wat betreft kleding en lichaam, maar ze had echt een heel mooi gezicht, en dat was me toch veel waard.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:38 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het is aan jou om te bepalen met wie je verder gaat etc.
Maar leg je de lat niet wat te hoog?
Baasjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
Het zijn meestal de kleine opmerkingen waarmee je flirt. Gewoon, dingetjes die je tussen mond en lippen door zegt maar die een dubbele betekenis kunnen hebben e.d.
Voorbeeld/situatieschets: zij vraagt aan jou wat je gedaan hebt afgelopen weekend en jij vertelt, naar waarheid, dat je met een paar vrienden naar de bios bent geweest oid. Zij zal daarop reageren met “oh, wat leuk..”. Op zo’n moment kan jij reageren met “ja, was wel leuk, maar ik denk dat het leuker zou zijn geweest als ik met jou er was”. En dan niet wachten op een ongemakkelijke stilte maar direct doorgaan op een compleet ander onderwerp.
Dit soort opmerkingen kan je bijna overal toepassen. Ik had ooit een huisgenootje die ik wel zag zitten. Ik zat wat met haar te ouwehoeren over koetjes en kalfjes en somehow kwamen we erop dat we onze huisgenoot moesten klonen (vraag me de aanleiding niet, al lang weer vergeten :’) ) Daarop maakte ik de opmerking dat ik liever een leuke meid als haar zou willen klonen. Een paar weken later had ik wat met haar en die opmerking over het klonen had haar wakker geschud en had haar aan het denken gezet...
Conclusie: het zit hem in kleine dingetjes die je zegt...
Bij mij ook, maar als ik eenmaal aan het praten ben lukt het altijd wel aardig (het flirten dan, scoren blijft moeilijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:30 schreef Jordony het volgende:
[..]
De aanleiding voor een gesprek met een volstrekt vreemde vrouw is mijn barriere nog.
Kan je anekdote hiervan schrijven uit ervaring? Een voorbeeld geven? Ik snap wat je bedoelt en heb het vaker gehoord dat dat idd intelligentie uitstraalt. Het is mooi om het ijs mee te breken, maar het blijft moeilijk voor mij. Ik kom denk ik al een stuk verder met voorbeelden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:32 schreef Taurus het volgende:
Flirten is niets meer dan laten merken dat je iemand interessant vindt, op seksuele wijze. Dus inderdaad niet een 'gewoon' gesprek gaan voeren, maar af en toe op de persoon spelen. Ik vind 'flirts' het leukst als het hints zijn, subtiel flirten. Dat toont ook intelligentie. Dus niet 'ik vind je mooi' in een gesprek, maar een opmerking die daar op wijst zonder het expliciet te zeggen.
In ieder geval moet het gesprek een persoonlijke en sexy lading krijgen. Naast opmerkingen of het gespreksonderwerp kan dat ook d.m.v. lichaamstaal uiteraard, al vind ik dat meer aan een vrouw besteed. Goed in de ogen kijken kan al 'flirten' zijn. Niet eng doordringend aanstaren, maar net even wat langer dan je bij anderen doet. Kortom, er van bewust zijn dat je interesse in diegene toont, en dat uitstralen. Dat is flirten.
Nee dat gaat niet, want dat zou betekenen dat het oneliners zijn. Ik kan wel ontmoetingsverhalen en flirtverhalen vertellen, maar juist omdat dat flirten in het gesprek met die persoon plaats vindt en geen missie op zich is zou de context voor lezers van dit forum niet te begrijpen zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:39 schreef Jordony het volgende:
[..]
Kan je anekdote hiervan schrijven uit ervaring? Een voorbeeld geven? Ik snap wat je bedoelt en heb het vaker gehoord dat dat idd intelligentie uitstraalt. Het is mooi om het ijs mee te breken, maar het blijft moeilijk voor mij. Ik kom denk ik al een stuk verder met voorbeelden.
Ik zou dat ook niet proberen, eigenlijk. Ik vind het zelf een beetje gay als een vent een opmerking maakt over dat mijn haar mooi zit. Laat staan wat voor mooie broek ik aan heb.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:46 schreef Dagkaart het volgende:
Je kan toch van alles zeggen?
-Wat heb je leuke kleren/broek aan.
-Wat zitten je haren mooi
nou zie ik mezelf dit nog niet gauw zeggen
Vond het ook al behoorlijk gay ja!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet proberen, eigenlijk. Ik vind het zelf een beetje gay als een vent een opmerking maakt over dat mijn haar mooi zit. Laat staan wat voor mooie broek ik aan heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |