quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:42 schreef Amaliasnoep het volgende:
Oké ik ben 14 en heb al duizenden vriendjes gehad, maar hoe was dat vroeger?
mocht je toen nog geen vriendje hebben of juist wel.
ik weet wel dat als je geen kinderen had vroeger dat je er niet bij hoorde dus sex was kennelijk heel belangerijk in een relatie van vroeger.
Tegenwoordig doen er ook mensen aan 'geen sex voor het huwelijk'
Wat vind jij van het 'geen sex voor het huwelijk'?
En als je iets weet over hoe het was om vroeger een vriendje of vriendinnetje te hebben.
Alvast bedankt voor de reacties,
x Amalia 14 Jaar.
Jaa, dat kan ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:44 schreef papernote het volgende:
Duizenden? Kun je al tot duizend tellen dan?
Die zijn beide ongeveer 30?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:46 schreef Amaliasnoep het volgende:
[..]
Nouja mijn ouders leeftijd vroeger!
Dan kun je vast ook wel het exacte aantal geven, inclusief getallen over zoenen, seks, enz... Voor de beeldvorming.quote:
Heb al gezoend maar geen seks waar ik overigens ook niet op zit te wachten!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:47 schreef papernote het volgende:
[..]
Dan kun je vast ook wel het exacte aantal geven, inclusief getallen over zoenen, seks, enz... Voor de beeldvorming.
De mensen die nu 30 zijn hadden op hun 14e niet 1000 maar 39800 vriendjes.quote:
Jaa dat snap ik maar als je een vriendje kreeg hoe was dat dan kon je er gewoon open over praten of in het geheim en werden je ouders kwaat als ze erachter kwamen dat je had gezoend met hemquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:48 schreef gamezz het volgende:
'Vroeger' speelden meisjes van 14 nog met poppen.
Nee lieve schat, tegenwoordig doen steeds minder mensen aan geen sex voor het huwelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:42 schreef Amaliasnoep het volgende:
Tegenwoordig doen er ook mensen aan 'geen sex voor het huwelijk'
Hippie tijd was toch echt meer jaren '70 en de mensen die toen van hun vrijheid en blijheid gebruik maakten waren zeker al 20 jaar daarvoor geborenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
De mensen die nu 30 zijn hadden op hun 14e niet 1000 maar 39800 vriendjes.
Het was de hippie tijd namelijk. De goede oude jaren 80. Vrijheid en blijheid.
Je moet je mond houden je weet niets over mij je weet ook niet dat ik nu al 4 maanden en 15 dagen een vriendje heb ofnie?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
De mensen die nu 30 zijn hadden op hun 14e niet 1000 maar 39800 vriendjes.
Het was de hippie tijd namelijk. De goede oude jaren 80. Vrijheid en blijheid.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:52 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Ik zou lekker met seks wachten totdat je het eventuele kind dat er van komt ook kan onderhouden.
Dan vind ik je wel oké en geen slet. Zorg er maar voor dat de aantallen niet oplopen tot tienduizenden en het komt wel goed met je.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:49 schreef Amaliasnoep het volgende:
[..]
Heb al gezoend maar geen seks waar ik overigens ook niet op zit te wachten!
tjaa, zij men moeder ookal zoiets.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:51 schreef Bengeltje het volgende:
Met 14 had ik nog geen interesse in jongens als vriendje. Gewoon vrienden was oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |