abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96738314
Mwa toen ik net deze auto had sloeg ie de eerste 2 keer ook wel snel af. Maar dat kwam omdat bij mijn vorige auto ik de koppeling heel ver moest laten opkomen, dus dat was meer door automatisme.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_96738387
Fotoboek van User

Zie deze fobo pagina :') en die FokR zat ook al Fanta-stick te stalken.
pi_96738615
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 08:25 schreef Salatrel het volgende:
en automobilisten die voor het verkeerslicht de motor af laten slaan en vervolgens met piepende banden wegrijden om verloren tijd in te halen :')
Mensen die niet op zitten te letten voor een verkeerslicht en pas na 6 seconden wegrijden, zodat er maar 2 auto's door kunnen. :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_96738633
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:16 schreef Mozy het volgende:
Fotoboek van User

Zie deze fobo pagina :') en die FokR zat ook al Fanta-stick te stalken.
:') sick
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_96738878
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Mensen die niet op zitten te letten voor een verkeerslicht en pas na 6 seconden wegrijden, zodat er maar 2 auto's door kunnen. :')
Vanochtend een gozer voor me, op de LINKER baan (dus je zou denken dat ie dan wel oplet en doorrijdt) die druk op zijn passagiersstoel in papieren zat te rommelen. Stoplicht op groen, en niet gaan rijden. Ik toeter, nog niet rijden. Nu weet ik ook wie die file iedere ochtend daar veroorzaakt. Dood aan zulke mensen. :)
pi_96738920
roadrage die vent
pi_96738958
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:34 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Vanochtend een gozer voor me, op de LINKER baan (dus je zou denken dat ie dan wel oplet en doorrijdt) die druk op zijn passagiersstoel in papieren zat te rommelen. Stoplicht op groen, en niet gaan rijden. Ik toeter, nog niet rijden. Nu weet ik ook wie die file iedere ochtend daar veroorzaakt. Dood aan zulke mensen. :)
Ah ik ben niet de enige die denkt dat mensen op de linkerbaan wel alerter zouden reageren :')
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_96739001
ik had bij beide stoplichten 1 auto voor me ;(
pi_96739106
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ah ik ben niet de enige die denkt dat mensen op de linkerbaan wel alerter zouden reageren :')
Ja, zeker als je links staat om het linksrijden. Ik stond links omdat ik verderop linksaf de snelweg op moet. Hij ging gewoon rechtdoor. :r
pi_96739133
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:39 schreef Salatrel het volgende:
ik had bij beide stoplichten 1 auto voor me ;(
Wat een wereldreizen maak jij. :')
pi_96739179
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:43 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, zeker als je links staat om het linksrijden. Ik stond links omdat ik verderop linksaf de snelweg op moet. Hij ging gewoon rechtdoor. :r
Wat ook zo leuk is, is als mensen (lees: vrouwen in een stationwagen) links of rechtsaf gaan, terwijl dat helemaal niet mag.
En er dan maar rijbaan is, met gevolg dat het helemaal vast staat, omdat ze er niet door kan vanwege het tegemoetkomende verkeer :')
Like wtf.
pi_96739187
quote:
Er zijn vast nog wel andere goth bands die willen. Als ze Ali B sturen weten we zeker dat we verliezen.
pi_96739218
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wat ook zo leuk is, is als mensen (lees: vrouwen in een stationwagen) links of rechtsaf gaan, terwijl dat helemaal niet mag.
En er dan maar rijbaan is, met gevolg dat het helemaal vast staat, omdat ze er niet door kan vanwege het tegemoetkomende verkeer :')
Like wtf.
Noh. :r STERF!
pi_96739240
Foto uit de OP mist een uit de mond hangende tong, hier kan ik het niet op :).
pi_96739249
chriz _O_
pi_96739319
pi_96739378
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:48 schreef Salatrel het volgende:
chriz _O_
:o :@

Drie vragen:

Welk merk printer is het beste?
Welk soort printerpapier is het zachtst?
Welke pennen hebben de beste prijs-kwaliteit verhouding?
pi_96739413
geen idee. ik moet roeien met de riemen die ik heb
pi_96739446
maw vraag het bobby's vriendin... dat is de nerd
pi_96739461
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:54 schreef Salatrel het volgende:
geen idee. ik moet roeien met de riemen die ik heb
Je dobbert stuurloos rond in de oceaan.
pi_96739471
lol
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_96739483
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:55 schreef Salatrel het volgende:
maw vraag het bobby's vriendin... dat is de nerd
ex inmiddels.
pi_96739491
haar stage was voorbij en ze heeft je gedumpt? :o
pi_96739517
S&G :') Die mannen :') Die skere chicks :') Naakte huismoeders van 50 :')
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')