abonnement Unibet Coolblue
pi_96915207
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:09 schreef Refurb het volgende:

[..]

Ja, en volgens mij was ze in het huis ook in verwachting.
En jij al jaren niet zo lekker bij je hoofd _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 17 mei 2011 @ 00:02:54 #52
335263 freaky40
pi_96921672
quote:
17s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef suzi1 het volgende:

[..]

in jouw smoelwerk?
Daar komt de zon altijd.
Allemaal cabaretteketet!
pi_96925584
is saron al hier geweest om de mensen te bedanken?
pi_96953770
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 02:42 schreef suzi1 het volgende:
is saron al hier geweest om de mensen te bedanken?
Via PM jij niet O+ :?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:06:14 #55
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96956577
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:24 schreef Soury het volgende:

[..]

Via PM jij niet O+ :?
Oh, ze is bij mij even een bakkie wezen drinken vanmiddag, samen met Segredo.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96959958
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef mazaru het volgende:

[..]

Oh, ze is bij mij even een bakkie wezen drinken vanmiddag, samen met Segredo.
Met een bosje bloemen natuurlijk :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:59:59 #57
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_97003080
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Met een bosje bloemen natuurlijk :D
UIteraard! :+

Nou, ze valt mij nu nog meer tegen. Ze verkondigt net op tinychat dat ze niet naar Fok gaat, want de mensen op Fok zeggen slechte dingen over de mensen van SST :{

Niet dat ze dat zelf is komen verifiëren, nee, dat heeft ze van horen zeggen... Daarom komt ze hier niet.
Wat is dat nou weer voor flauwekul?
Hoe zwak ben je dan?
Ben je zelf niet in staat om een mening te vormen?
Kom dan gewoon zelf kijken en zeg dat je de site niet leuk vind. Maar je hele mening baseren op 'hear say' om het even op zijn Engels te zeggen :+ Dat is ZWAK!!

En met je hoofd op tv komen en verwachten dat iedereen zijn neus in je kont steekt, dat is DOM!!
En verwachten dat er een forum op het internet bestaat waar geen slechte dingen gezegd worden over mensen die met hun hoofd op TV komen, dat is naïef!

Zo!
Ik heb gezegd! :7
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:29:11 #58
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_97004657
quote:
2s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:59 schreef mazaru het volgende:

[..]

UIteraard! :+

Nou, ze valt mij nu nog meer tegen. Ze verkondigt net op tinychat dat ze niet naar Fok gaat, want de mensen op Fok zeggen slechte dingen over de mensen van SST :{

Niet dat ze dat zelf is komen verifiëren, nee, dat heeft ze van horen zeggen... Daarom komt ze hier niet.
Wat is dat nou weer voor flauwekul?
Hoe zwak ben je dan?
Ben je zelf niet in staat om een mening te vormen?
Kom dan gewoon zelf kijken en zeg dat je de site niet leuk vind. Maar je hele mening baseren op 'hear say' om het even op zijn Engels te zeggen :+ Dat is ZWAK!!

En met je hoofd op tv komen en verwachten dat iedereen zijn neus in je kont steekt, dat is DOM!!
En verwachten dat er een forum op het internet bestaat waar geen slechte dingen gezegd worden over mensen die met hun hoofd op TV komen, dat is naïef!

Zo!
Ik heb gezegd! :7
^O^

struisvogelpolitiek noemen we dat :P
Net zoals Maik alle puin vast voor Monique moest ruimen en filmpjes van youtube heeft laten halen, alle negatievelingen op twitter en hyves in de ban gedaan heeft en ze nu dus alleen nog maar positieve reacties kan ontvangen zodat ze nu denkt dat ze helemaal de bom is _O-

:O oO<
pi_97005194
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 08:42 schreef Isabeau het volgende:
Sharon, ik vond je de mooiste in het huis, qua karakter en uiterlijk *O* De winst is je gegund!
mee eens
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:54:23 #60
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_97006095
Sharon behoorde hier tot de favo's, samen met Geer en Karim, maar mischien kiest ze liever voor haar maatjes uit het huis zoals een Monique die Karim een mongool noemde? Tja, die nare taal ook op die websites he, nee , dan kan je maar beter iemand in persoon kennen, dan is het niet zo erg :+
pi_97006905
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 02:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ben uitgegleden over alle slijm hier in dit topic. Kan ik de schade op iemands verzekering verhalen?
ja hoor,bij ma botox,en miss krijg je dan een vuiniszak gratis
pi_97007278
Sharon bedankt alle lieve mensen op fok forum voor de lieve woorden via twitter.
Ze zal t wel gelezen hebben dus.
pi_97007339
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:04 schreef _GdR_ het volgende:
waarom heeft dat dikke wijf gewonnen?

flip of karim had ik het veel meer gegunt.
flip?
wel
,mag je tròts zìjn als je ma botox achter je hebt!bah!
pi_97007508
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:14 schreef trollie67 het volgende:

[..]

flip?
wel
,mag je tròts zìjn als je ma botox achter je hebt!bah!
Je blijft dom _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_97010343
Er zitten hier niet alleen negatieve mensen Sharon.
En van de mening van een of andere .... op een chatje zou ik al helemaal niet blindvaren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')