Ik denk de stemquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:04 schreef Ireth het volgende:
He wie draait het licht uit? Wordt me een partij donker ineens hiero?
Hier is alles nog licht, strak blauwe lucht en Madelief kan wel een deur openen, maar net niet bij de lichtknopjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:04 schreef Ireth het volgende:
Fijn meis dat het de goede kant op gaat , je gunt het haar wel!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:04 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ik heb het dus van dichtbij meegemaakt, ben 6 weken bij mn dochter gebleven toen het gebeurde...vanaf dag 1. ik heb mn eigen huis geen moment gezien in die tijd, dacht alleen maar aan haar en de kindjes. school/sport ...opvoeding, kortom alles...zij kon het op dat moment niet alleen aan. en nu: alles loopt weer op rolletjes, ze lacht weer, ziet er weer goed uit, doet veel aan haar uiterlijk....geniet weer van complimentjes, kijkt weer naar flirtende jongens...heerlijk !!!!
Tis de STEM (boehhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaahhhhhhhhoeeeeeeeeeehhhhhhhh)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:04 schreef Ireth het volgende:
ja echt fijn..ik gun mn kinderen natuurlijk alle goeds op de wereld..meer dan aan mezelf , maar dat heeft elke moeder neem ik aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Fijn meis dat het de goede kant op gaat , je gunt het haar wel!
knuf terug voor allemaal, jullie zijn allemaal toppie !!!quote:
Ik ga de mijne snel naar binnen halen! Dies droog en volgens mij duurt het droog zijn buiten niet lang meerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:06 schreef Stability het volgende:
zo mn tweede was van vandaag weer ophangendan ruikt alles lekker naar de robijn hahaha
Durf mijn was nog niet buiten te hangen balkon staat op instorten moet de huisbaas nog maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:06 schreef Stability het volgende:
zo mn tweede was van vandaag weer ophangendan ruikt alles lekker naar de robijn hahaha
Zou ik ook doen als ik kinderen had. Heb ook moeten leren en aanvaarden, dat wat je het liefste wilt, niet altijd mogelijk is. Heb daardoor andere dingen kunnen doen en heel veel onvergetelijke dingen mogen beleven.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ja echt fijn..ik gun mn kinderen natuurlijk alle goeds op de wereld..meer dan aan mezelf , maar dat heeft elke moeder neem ik aan.
Heb het gehad en er weer afgegooid, snap er geen bal van, nu weer terug bij 3.6quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:08 schreef Flashbox het volgende:
Iemand hier die FireFox 4 gebruikt en ook tabbladen gebruik. Vind het zwaar irritant dat de tabbladen boven de HTTP balk staan nu.
Ja als er iets met mijn dochter is ben ik de eerste die haar steunt!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ja echt fijn..ik gun mn kinderen natuurlijk alle goeds op de wereld..meer dan aan mezelf , maar dat heeft elke moeder neem ik aan.
Ja dat wil ik dus ook maar kan geen download link meer vinden, en heb hem niet meer op me pc staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heb het gehad en er weer afgegooid, snap er geen bal van, nu weer terug bij 3.6
heb ook ff 4, maar browserbalk gewoon boven tabbladen ..............quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:08 schreef Flashbox het volgende:
Iemand hier die FireFox 4 gebruikt en ook tabbladen gebruik. Vind het zwaar irritant dat de tabbladen boven de HTTP balk staan nu.
Was buiten is het fijnste! Dan ruikt het het lekkerst vind ik!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Durf mijn was nog niet buiten te hangen balkon staat op instorten moet de huisbaas nog maken.
Wel jammer met dit weer dat de was niet buiten kan.
we hebben een trap naar de tuin die moet nodig gesnoeit worden dus afwachten wanneer ze mijn balkon komen maken is een oud huisie!
ik heb een inpandig balkon, weet ff niet hoe zoiets heet.....en dan kan je dus altijd alles buiten laten staan....er ligt zelfs speciale vloerbedekkingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Durf mijn was nog niet buiten te hangen balkon staat op instorten moet de huisbaas nog maken.
Wel jammer met dit weer dat de was niet buiten kan.
we hebben een trap naar de tuin die moet nodig gesnoeit worden dus afwachten wanneer ze mijn balkon komen maken is een oud huisie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |