Ik kan niet tegen die kop van haar, niet tegen dr stemgeluid en ik ben werkelijk allergisch voor dr engelse uitspraak, stuur dan iemand die ECHT een schattig accent heeft.. en niet iemand die girl uitspreekt als guuurrrrrrrl.. dat mens klinkt als een murlocquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ze kan wel gruwelijk goed zingen. Alleen is ze te slim om dat op het ESF te doen.
Portugal doet al jaren mee en nog nooit gewonnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:46 schreef o.us het volgende:
"Het is voor de zevende keer op rij dat Nederland niet de finale van het Songfestival haalt. Geen enkel ander land presteerde slechter."
nu.nl
Dat is een meerderheid van 1 daar kan je een land mee besturen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:47 schreef totebel het volgende:
[..]
Onzin, 13 oostbloklanden tegen 12 westeuropese landen, aardig gelijk verdeeld lijkt me zo
Daar weet ik niets van.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Anouk wilde in 2009 anders wel naar het Songfestival maar toen werden de Toppers uiteindelijk gekozen
Als dat zo is, mag dat gezegd worden. Maar Nederland heeft het aan zichzelf te danken hoor. Enkel bagger is wat ze er heen sturen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:46 schreef o.us het volgende:
"Het is voor de zevende keer op rij dat Nederland niet de finale van het Songfestival haalt. Geen enkel ander land presteerde slechter."
nu.nl
Zou niet mogen, maar je ziet dan wel een beetje wat de tendens is. Alhoewel het verschil in stijlen wel steeds groter en gevarieerder wordt. Paar jaar terug waren het alleen nog maar tetten en trommels.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het zou niet uit mogen maken wat anderen insturen.
Ja, dat. Een nummer als Michel of One Word had het geweldig gedaan denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van.Wat een gemiste kans.
Precies, en daarom is niet meer meedoen zo'n zwaktebod. Met niet meedoen sla je de plank niet alleen mis, je slaat niet eens een plank.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:47 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Tja en zomaar ineens winnen we weer een keer en dan hoor je niemand. Zie Duitsland die wonnen vorig jaar maar hadden ook al jaren slecht gepresteerd. Het kan zomaar omdraaien.
Tetten scoren altijd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou niet mogen, maar je ziet dan wel een beetje wat de tendens is. Alhoewel het verschil in stijlen wel steeds groter en gevarieerder wordt. Paar jaar terug waren het alleen nog maar tetten en trommels.
En daarom wordt het festival in Dusseldorf gehouden dit jaar. En vorig jaar in Oslo. Allemaal Oostblokquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat zul je wel zien in de finale.
De meerderheid is Rusland/Oostblok tegen de rest.
Neuh, als je het (slecht) doet kun je de mainstage op pinkpop/lowlands wel vergeten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:47 schreef fwokker het volgende:
Je hoeft echt niet egoistisch te zijn om niet aan het songfestival mee te willen doen.
Komt wel goed, schatjes..quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:46 schreef o.us het volgende:
nu.nl
Scandinavie heeft ook een blok van 4 of 5 landen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En daarom wordt het festival in Dusseldorf gehouden dit jaar. En vorig jaar in Oslo. Allemaal Oostblok
Wij hebben toch ook Duitsland/ Belgie Luxemburg en Engeland ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:50 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Scandinavie heeft ook een blok van 4 of 5 landen.
Duitsland was verassend.
Is dat nou lekker, mierenneuken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:48 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat is een meerderheid van 1 daar kan je een land mee besturen.
Speciaal voor ESF weer bij elkaar gekomen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:49 schreef RiftNL het volgende:
Wel respect dat BLUE meedoet die waren toch gestopt? Een zeer bekende popgroep wereldwijd
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:50 schreef hole1988 het volgende:
misschien zijn we wel gediskwalificeerd
Alle landen die met een beetje fantasie geclusterd kunnen worden zijn een complot tegen Nederland.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:50 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Scandinavie heeft ook een blok van 4 of 5 landen.
Duitsland was verassend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |