abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:30:54 #101
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_96730755
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:27 schreef Cee het volgende:
Probleem van Nederland is dat een prima liedje niet wordt ondersteund door dito act. Wordt er wel aandacht aan de act geschonken (props, jurken, pakken, whatever) dan is het liedje weer matig.
En dan heb je nog die keren dat zowel het liedje als de act slecht is.
Zeg nou zelf Cee, hij stond toch als een Joop den Uil een beetje dommig te kijken, onze Jan. Met vette plakhaartjes, en een wit jasje, ik bedoel, wit!! Pffff. En geen uitstraling, geen licht, geen projectie terwijl er een scherm van een halve kilometer hangt, mjah...... Als je dan ook nog een beetje valsig zingt, dan zijn mensen je al heel snel vergeten.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_96730760
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:27 schreef Cee het volgende:
Probleem van Nederland is dat een prima liedje niet wordt ondersteund door dito act. Wordt er wel aandacht aan de act geschonken (props, jurken, pakken, whatever) dan is het liedje weer matig.
En dan heb je nog die keren dat zowel het liedje als de act slecht is.
Precies... het is nooit eens helemaal af... Sieneke en De Toppers kwamen qua presentatie nog een eind... maar hadden dan weer een kutnummer eigenlijk.... Esther Hart had een topliedje maar trok haar kleren uit de humanabak van Elton John
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_96730781
quote:
4s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:27 schreef Ewelina het volgende:
Waarom sturen we niet gewoon Pino van Sesamstraat?
Copyright Jim Henson ofzo?
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2011 @ 23:31:31 #104
43556 miss_dynastie
pi_96730798
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:26 schreef Boldface het volgende:
Dat was bepaald niet aan het nummer en de performance af te horen. Wat ik al in mijn voorspelling schreef, toen ik Bosnië eigenlijk tegen beter weten in op plek 11 zette: sympathy-vote. Het publiek vindt oude opa's leuk. Ik zei vorig jaar ook: had Vader Abraham zelf gestuurd. Die had beter gescoord dan Sieneke, want het is een opa.
Het was niet zijn beste optreden, dat is jammer. Maar het is geen lief opaatje dat een sympathy-vote krijgt, het is een absolute topper in zijn vakgebied. Ik gok ook dat hij het gisteren beter heeft gedaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:25 schreef lezzer het volgende:

[..]

Dat is vorig jaar toch veel geopperd hier? Om gewoon de winnaar van X-factor automatisch af te vaardigen naar het ESF?
Misschien moet er wel een talentenjacht voor bedacht worden.
Goed idee. Maar dan ook door durven zetten. Niet denken: Duitsland won gelijk de eerste keer dat ze dat probeerden, dan moeten wij dat ook en anders ligt het allemaal aan het Oostblok :( Proberen en doorzetten, ook als het resultaat niet direct top 5 is :)
pi_96730804
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:29 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Daarom was ik ook zo verbaast toen ik hem Engels hoorde zingen.
Ja idd, als die nou dit had gedaan was het misschien nog mooier. Maar een deel gaat ook om de acht en de sfeer he.


If not now, then when.
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:31:48 #106
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_96730811
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:31 schreef lezzer het volgende:

[..]

Copyright Jim Henson ofzo?
die is toch dood
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_96730813
quote:
3s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Maar bij de NOS had ik wel meer het idee dat het een nationaal iets was, en niet een TROS muziekfeest op het plein inteeltclubje :').
Sowieso vind ik het schandalig om beide halve finales te openen met "Welkom bij het Tros Muziekfeest" :r :r :r
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_96730860
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:31 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

die is toch dood
Dan mag je het nog 70 jaar niet gebruiken.
pi_96730865
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:25 schreef fwokker het volgende:
Stuur iets opvallends of muzikaal degelijks, niet zulke pulp als dit.
Iets opvallends is ook geen garantie op succes. Zie België, zie ook het geweldige nummer van Estland vorig jaar. We kunnen beter iets verschrikkelijk uitgekauwds sturen, op basis van een akkoordenschema dat al 10 miljoen keer is gebruikt. Zie onder meer Denemarken. Stop de artiesten in een bizarre outfit, of zorg dat een bloedmooie jonge meid of jongen het zingt. Dat is wat scoort.

En zomaar op basis van 'smaak' een nummer aanwijzen, werkt ook niet: zie Hind in 2007. Een artiest op voorhand aanwijzen, werkt niet: zie Edsilia Rombley, de Toppers en de 3J's. En op voorhand een nummer aanwijzen, zoals vorig jaar, is nog een groter drama.

Ik pleit voor een volwaardig Nationaal Songfestival, zoals voor het laatst gehouden in 2004.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 mei 2011 @ 23:32:42 #110
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96730881
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Sowieso vind ik het schandalig om beide halve finales te openen met "Welkom bij het Tros Muziekfeest" :r :r :r
Ja, dat is echt schandalig dus.
  ESF Reporter donderdag 12 mei 2011 @ 23:32:54 #112
87554 Cee
Welluk?
pi_96730888
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:30 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Zeg nou zelf Cee, hij stond toch als een Joop den Uil een beetje dommig te kijken, onze Jan. Met vette plakhaartjes, en een wit jasje, ik bedoel, wit!! Pffff. En geen uitstraling, geen licht, geen projectie terwijl er een scherm van een halve kilometer hangt, mjah...... Als je dan ook nog een beetje valsig zingt, dan zijn mensen je al heel snel vergeten.
Hij leek wel een dood konijn aan het begin en je zag hem meer en profil dan dat hij bezig was met het publiek/de kijker. Later kwam ie los maar toen was het te laat. En all-white is niet bepaald flatteus.

Toch heeft ie wel wat. :@
pi_96730891
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:30 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Zeg nou zelf Cee, hij stond toch als een Joop den Uil een beetje dommig te kijken, onze Jan. Met vette plakhaartjes, en een wit jasje, ik bedoel, wit!! Pffff. En geen uitstraling, geen licht, geen projectie terwijl er een scherm van een halve kilometer hangt, mjah...... Als je dan ook nog een beetje valsig zingt, dan zijn mensen je al heel snel vergeten.
Het zag er gewoon niet overtuigend uit nee. Ik had nog iets van hoop maar na die drie minuten was die eigenlijk wel weg....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_96730918
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Sowieso vind ik het schandalig om beide halve finales te openen met "Welkom bij het Tros Muziekfeest" :r :r :r
Als dit Bosnie was geweest stonden er nu allemaal mensen bij het omroepstation te protesteren.. :D

Laat je horen Nederlanders, allemaal brieven sturen!
If not now, then when.
pi_96730932
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef Pino112 het volgende:
Iets als dit dan?
nu gaan we pluggen :D

misschien hadden ze in kledingdracht moeten gaan
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_96730951
Wat ik niet begrijp is dat er TOTAAL NIETS te verstaan is van wat men zingt :S Dit had ik bij bijna alle landen dus ook niet gestemt uiteindelijk. 3J's prima nummer alleen was er wel veel concurrentie denk aan Zweden (lol gozer kan niet zingen maargoed) en Servie etc etc

Ik zeg volgend jaar Anouk, Within Temptation of Nick en Simon (tienermeisjes stemmen etc)
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:34:06 #117
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_96730975
Ze lieten bij P&W net de acts van de afgelopen jaren zien, en ben ik nou de enige die toch wel een beetje verbaasd was destijds dat Treble het niet gehaald heeft?
Vrij originele act, 3 blonde wijven, eigen taaltje, pakkend nummer.
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter donderdag 12 mei 2011 @ 23:34:16 #118
87554 Cee
Welluk?
pi_96730983
Wat bizar eigenlijk dat we in 2004 nog geen idee hadden wat een ongelofelijke mazzel we hadden toen Reunion doorging. :D
pi_96730986
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef Boldface het volgende:

[..]

Iets opvallends is ook geen garantie op succes. Zie België, zie ook het geweldige nummer van Estland vorig jaar. We kunnen beter iets verschrikkelijk uitgekauwds sturen, op basis van een akkoordenschema dat al 10 miljoen keer is gebruikt. Zie onder meer Denemarken. Stop de artiesten in een bizarre outfit, of zorg dat een bloedmooie jonge meid of jongen het zingt. Dat is wat scoort.

En zomaar op basis van 'smaak' een nummer aanwijzen, werkt ook niet: zie Hind in 2007. Een artiest op voorhand aanwijzen, werkt niet: zie Edsilia Rombley, de Toppers en de 3J's. En op voorhand een nummer aanwijzen, zoals vorig jaar, is nog een groter drama.

Ik pleit voor een volwaardig Nationaal Songfestival, zoals voor het laatst gehouden in 2004.
Denemarken vond ik gewoon een slim poprockliedje hebben gebracht door een band met uitstraling... en een frissere presentatie dan de J's...

De J's hebben de kapitale denkfout gemaakt dat eenvoud altijd wel zou scoren... maar daar moet je dan wel een liedje voor hebben....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 mei 2011 @ 23:34:28 #120
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96730995
Normaal dan? Deurdonderen, of Oerend Hard _O_
  ESF Reporter donderdag 12 mei 2011 @ 23:35:05 #121
87554 Cee
Welluk?
pi_96731041
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef Guanabana het volgende:
Ze lieten bij P&W net de acts van de afgelopen jaren zien, en ben ik nou de enige die toch wel een beetje verbaasd was destijds dat Treble het niet gehaald heeft?
Vrij originele act, 3 blonde wijven, eigen taaltje, pakkend nummer.
Trommels waren toen alweer passé. We lopen de trends achterna maar liggen daarbij steeds een jaar achter. Volgend jaar een act met dildo's als hoofddeksel.
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:35:13 #122
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_96731051
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef Boldface het volgende:

Ik pleit voor een volwaardig Nationaal Songfestival, zoals voor het laatst gehouden in 2004.
Dat georganiseerd werd door de TROS. :')
pi_96731061
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef Guanabana het volgende:
Ze lieten bij P&W net de acts van de afgelopen jaren zien, en ben ik nou de enige die toch wel een beetje verbaasd was destijds dat Treble het niet gehaald heeft?
Vrij originele act, 3 blonde wijven, eigen taaltje, pakkend nummer.
Dat ze niet doorgingen lag een beetje aan de rest die ook goede liedjes hadden en tja er kunnen er maar 10 door, als je veel goede liedjes in de semi finals hebt heb je dus dikke pech ookal heb je een fantastisch nummer.
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:35:27 #124
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96731068
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:35 schreef Cee het volgende:

[..]

Trommels waren toen alweer passé. We lopen de trends achterna maar liggen daarbij steeds een jaar achter. Volgend jaar een act met dildo's als hoofddeksel.
:D ! _O- _O- _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_96731074
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef Cee het volgende:
Wat bizar eigenlijk dat we in 2004 nog geen idee hadden wat een ongelofelijke mazzel we hadden toen Reunion doorging. :D
Dat was de laatste act die eigenlijk wel gewoon klopte... rustig liedje gebracht door twee jongens op kruk met gitaar... eigenlijk een voorloper van Tom Dice...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')