quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef leeell het volgende:
pompen nu het nog kan en ondertussen zoeken naar een back-up chick
oké nice manquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef leeell het volgende:
pompen nu het nog kan en ondertussen zoeken naar een back-up chick
Het moet ook wel mogelijk zijn maar ik ben nu 19 en wil daar graag van genieten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:14 schreef GroeneGod het volgende:
ik vind het erg knap dat je nu al weet dat lange afstandsrelaties niet werken... ik denk dat je nu al niet meer van haar houdt ... anders denk je hier niet over na, waarom zou je er dan nu nog bij blijven?
ik en mijn vriendin woonde 1 uur en 45 minuten uit elkaar, inmiddels wonen we samen en ben ik super gelukkig met haar, zou haar voor geen goud willen missen
Wat je dus wilt zeggen is dat je liever in de rondte gaat neuken en de tijd tot september dan liever niet verspilt aan iemand die toch weggaat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef obsama het volgende:
[..]
Het moet ook wel mogelijk zijn maar ik ben nu 19 en wil daar graag van genieten.
Haal je rijbewijs. Dan is die 2 uur veel minder.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef obsama het volgende:
[..]
Het moet ook wel mogelijk zijn maar ik ben nu 19 en wil daar graag van genieten.
Idem hieroquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:14 schreef GroeneGod het volgende:
ik en mijn vriendin woonde 1 uur en 45 minuten uit elkaar, inmiddels wonen we samen en ben ik super gelukkig met haar, zou haar voor geen goud willen missen
waar is dat? een poolse?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef Flurry het volgende:
Mijn love interest woont op 6 en een half uur... zeur niet zo, man
Dit snap ik niet. Je wil geen concessies doen, aangezien je 2 uur reistijd als een te groot obstakel ziet. Je wil genieten van het feit dat je 19 bent. Klinkt allemaal prima, maar wat is de toegevoegde waarde van een relatie dan? Kan je dan niet beter een fuckbuddy zoeken? Waarom zou je energie steken in een relatie die slechts van tijdelijke aard is?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef obsama het volgende:
[..]
oké nice manAls je een relatie hebt voor de sex ben je een stumper, ben ik liever vrijgezel
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:09 schreef obsama het volgende:
Hey fokkers vraagje he,
Ik heb op dit moment een hele leuke relatie(4 maand nu), we voelen mekaar echt aan en denk dat ik een goede te pakken heb.
Wat is het nu, wil je rondneuken of je vriendin houdenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef obsama het volgende:
Was jij niet in de zee gedumptquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef obsama het volgende:
[..]
oké nice manAls je een relatie hebt voor de sex ben je een stumper, ben ik liever vrijgezel
Denk is even heel goed na waarom jij dit topic opent.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef obsama het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |