abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96729331
Hey fokkers vraagje he,

Ik heb op dit moment een hele leuke relatie(4 maand nu), we voelen mekaar echt aan en denk dat ik een goede te pakken heb.
Er is alleen een groot probleem, ze gaat in september studeren ! En niet om de hoek, 2 uur met de trein ongeveer.

Dit is echt een probleem en ik heb het laatst bij d'r aangekaart. Zij weet ook dat het uitgaat als ze is vertrokken en dat we beide er niet gelukkig van zullen worden.

Wat moet ik toch doen ? Genieten van zolang het nog duurt ? Of het nu uitmaken en de schade beperken ?

bedankt
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:10:52 #2
256666 leeell
I know you're lonely
pi_96729389
pompen nu het nog kan en ondertussen zoeken naar een back-up chick
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:11:51 #3
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
pi_96729457
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef leeell het volgende:
pi_96729496
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef leeell het volgende:
oké nice man ^O^ Als je een relatie hebt voor de sex ben je een stumper, ben ik liever vrijgezel
pi_96729641
ik vind het erg knap dat je nu al weet dat lange afstandsrelaties niet werken... ik denk dat je nu al niet meer van haar houdt ... anders denk je hier niet over na, waarom zou je er dan nu nog bij blijven?

ik en mijn vriendin woonde 1 uur en 45 minuten uit elkaar, inmiddels wonen we samen en ben ik super gelukkig met haar, zou haar voor geen goud willen missen
The autist, formally known as Tjibbe
pi_96729665
Neuk haar en daarna nog steeds maar andere meisjes ook.
pi_96729713
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:14 schreef GroeneGod het volgende:
ik vind het erg knap dat je nu al weet dat lange afstandsrelaties niet werken... ik denk dat je nu al niet meer van haar houdt ... anders denk je hier niet over na, waarom zou je er dan nu nog bij blijven?

ik en mijn vriendin woonde 1 uur en 45 minuten uit elkaar, inmiddels wonen we samen en ben ik super gelukkig met haar, zou haar voor geen goud willen missen
Het moet ook wel mogelijk zijn maar ik ben nu 19 en wil daar graag van genieten.
pi_96729791
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef obsama het volgende:

[..]

Het moet ook wel mogelijk zijn maar ik ben nu 19 en wil daar graag van genieten.
Wat je dus wilt zeggen is dat je liever in de rondte gaat neuken en de tijd tot september dan liever niet verspilt aan iemand die toch weggaat?

Oh en 2 uur?? kom op zeg er zijn grotere afstanden, als je het wil dan kan het!
S. 2014
J. 2016
pi_96729855
Als je al zeker weet dat het uitgaat als zij gaat studeren en je wilt haar niet houden puur voor de seks, dan kun je het nu dus net zo goed alvast uitmaken en er verder geen tijd en energie meer in steken.
pi_96729909
quote:

[..]

Haal je rijbewijs. Dan is die 2 uur veel minder.
pi_96729963
Nou kijk, ze heeft 2 uur nodig om naar jou te komen als jij een ander meisje anaal aan 't vernederen bent... je kunt dan allang weg zijn mocht ze terugkomen.. ik zie het probleem niet? :?
Blust branden.
pi_96729996
ik woon al weer bijna 2 jaar heel gelukkig samen met een dame die op 2 uur afstand woonde :P
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:21:39 #13
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_96730144
Mijn love interest woont op 6 en een half uur... zeur niet zo, man :P
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:22:58 #14
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_96730237
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:14 schreef GroeneGod het volgende:

Idem hiero
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_96730417
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef Flurry het volgende:
Mijn love interest woont op 6 en een half uur... zeur niet zo, man :P
waar is dat? een poolse?
The autist, formally known as Tjibbe
pi_96730426
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef obsama het volgende:

[..]

oké nice man ^O^ Als je een relatie hebt voor de sex ben je een stumper, ben ik liever vrijgezel
Dit snap ik niet. Je wil geen concessies doen, aangezien je 2 uur reistijd als een te groot obstakel ziet. Je wil genieten van het feit dat je 19 bent. Klinkt allemaal prima, maar wat is de toegevoegde waarde van een relatie dan? Kan je dan niet beter een fuckbuddy zoeken? Waarom zou je energie steken in een relatie die slechts van tijdelijke aard is?
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 12 mei 2011 @ 23:37:33 #17
176766 zoem
zoemt
pi_96731210
Joh, die 2 uur zijn echt peanuts. Ik reis elke week 3 uur heen en 3 uur terug. Er zijn zat studenten die elke dag meer dan een uur met het ov reizen om op school te komen. Misschien ben je het nu nog niet gewend om elke dag/week zolang te reizen, maar dat went vanzelf als je (uitwonend) gaat studeren.

Als je echt van elkaar houdt moet dit geen probleem zijn imo :X

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:09 schreef obsama het volgende:
Hey fokkers vraagje he,

Ik heb op dit moment een hele leuke relatie(4 maand nu), we voelen mekaar echt aan en denk dat ik een goede te pakken heb.
quote:
Wat is het nu, wil je rondneuken of je vriendin houden :?
pi_96731409
quote:

[..]

Was jij niet in de zee gedumpt ;(
pi_96731884
2 uur met de trein, man wat is dat nou helemaal...

Daarnaast zal ze in de weekenden toch wel naar huis komen, ik zag mijn ex doordeweeks ook vrijwel niet door haar fulltime baan, alleen in de weekenden en dat vond ik heerlijk die afwisseling tussen vrijheid enz..

Ik zal me eerder maar eens zorgen gaan maken over hoe serieus je/jullie deze relatie zelf eigenlijk nemen...
Met een leeftijd van 19 jaar, en waarin je zelf aangeeft het leuk te vinden allemaal, maar wel gaan twijfelen als ze 2 uurtjes van huis gaat wonen...

Daarnaast kun je ook nadenken over het risico dat een heel nieuw ''studentenleven'' met zich meebrengt... Ze gaat daar tenslotte wel allemaal nieuwe mensen ontmoeten, wil je geen extra twijfel geven maar ik vind het bovengenoemde eerder een reden tot twijfel dan alleen de afstand...

Daarnaast, zeg je dat je wilt genieten met je leeftijd van 19.. Als dat betekent dat je buiten de weekenden ook nog doordeweeks met je vriendin wilt zij, doe je imo juist het tegenovergestelde :)
Zie het als een leuke afwisseling tussen tijd voor jezelf doordeweeks en in het weekend met haar...
pi_96742601
quote:

[..]

Denk is even heel goed na waarom jij dit topic opent. :') :') :') x oneindig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')