ik kan best goed parkeren..... Er is alleeen nooit plaats om het te doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh balen... Kun je een beetje parkeren?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh balen... Kun je een beetje parkeren?
Oeh! Naar Groningen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
not.... nog ff en ik ga echt emigreren
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:54 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ik kan best goed parkeren..... Er is alleeen nooit plaats om het te doen
nee, ze had nichtendag met haar nichtjes van d'r moeders kant van de familie. Ik ben nichtje van d'r vaders kant, en ze woont aan de overkantquote:
Zucht... Jij snapt me tenminste.quote:
Don't tempt me... zou nog zomaar eens kunnen gebeurenquote:
ik ook, plek zat hier. En bij werk ook. Volgend jaar nieuw pand, wordt nu gebouwd, alleen al voor ons 425 parkeerplaatsen, en er werkt maar 90 man, dus ruim parkeren, en voor niks, en gereserveerde plaatsen, met naambordjeeeeeee, stoerquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:54 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ik kan best goed parkeren..... Er is alleeen nooit plaats om het te doen
Hmm, iets zegt me dat jullie van die kant geen nichtendag gaan organiseren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, ze had nichtendag met haar nichtjes van d'r moeders kant van de familie. Ik ben nichtje van d'r vaders kant, en ze woont aan de overkant
die pendelbussen zullen dan ook wel stakenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zucht... Jij snapt me tenminste.Pff 15 euro... geen transferium met pendelbussen in de buurt?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zucht... Jij snapt me tenminste.Pff 15 euro... geen transferium met pendelbussen in de buurt?
jawel hoor, de rest van de neven en nichten zat uiteindelijk ook hierquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, iets zegt me dat jullie van die kant geen nichtendag gaan organiseren.
Huh? Zijn die van het GVB dan? Maar goed, het risico nemen is ook zo wat idd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die pendelbussen zullen dan ook wel staken
die lover een man toch...... Iets met verkeerde kant mompeld en nichtjes en hoenkan ik hier een grapje op maken zonder dat de homo bond mij aan de kant zet...... Enzoquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, ze had nichtendag met haar nichtjes van d'r moeders kant van de familie. Ik ben nichtje van d'r vaders kant, en ze woont aan de overkant
Haha! En haar affaire is publiek geheim?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jawel hoor, de rest van de neven en nichten zat uiteindelijk ook hier![]()
die lover van d'r ziet er wel uit als een ouwe nicht hoor, zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
die lover een man toch...... Iets met verkeerde kant mompeld en nichtjes en hoenkan ik hier een grapje op maken zonder dat de homo bond mij aan de kant zet...... Enzo
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
ik ga het hier vandaag echt niet meer zien hoe het morgen vandaag wordt
![]()
voor jullie allemaal, slaap
en tot morgen
Slaap lekker!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:58 schreef superkokje het volgende:
is er weg van,vandaag is bijna gister
![]()
truste
ja, zij denkt dat niemand het weet, maar er komen er hier ook wel eens gewoon op de koffie, gezellig effe, ik kan er toch ook niks aan doen dat ik een erker aan de voorkant heb met een behoorlijke raampartij die recht op haar huis uitziet? En ik heb geen lange glasgordijnen en overgordijen of andere verduisteringsshitquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha! En haar affaire is publiek geheim?![]()
tquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
ik ga het hier vandaag echt niet meer zien hoe het morgen vandaag wordt
![]()
voor jullie allemaal, slaap
en tot morgen
Het is nu gisteren. Truste kokkie, tot morgen maar weerquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:58 schreef superkokje het volgende:
is er weg van,vandaag is bijna gister
![]()
truste
Lol, tja, ze vraagt er ook om zo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, zij denkt dat niemand het weet, maar er komen er hier ook wel eens gewoon op de koffie, gezellig effe, ik kan er toch ook niks aan doen dat ik een erker aan de voorkant heb met een behoorlijke raampartij die recht op haar huis uitziet? En ik heb geen lange glasgordijnen en overgordijen of andere verduisteringsshit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |