De Skoda Favorit is toch een prachtig voorbeeld van Oostblok-design.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag je wel vinden. En je post ook nergens, tot nu, dat je vind dat Skoda het stigma van het Oostblok draagt.
Ik, blijkbaarquote:
Jammer dat t park verder zo LILLIK is!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schip![]()
De goliath![]()
Achtbanen![]()
Sensatie
Ja, en wordt die tegenwoordig nog gemaakt?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De Skoda Favorit is toch een prachtig voorbeeld van Oostblok-design.
Maar ik ben bevooroordeeld. Ik heb ooit in een oude Dacia gezeten en ook al is het nu onderdeel van de Renault-groep, na die dodemansrit zal ik nooit meer een Dacia kopen. Een Skoda stap ik dan wel weer in, maar als ik de keuze (en het geld) heb voor een VW, dan koop ik liever die.
[..]
Ik, blijkbaar
dan zit ik alleen nog met de waar? want in mijn straat, onmogelijk... heb tot zondag in wijk aan zee gestaan misschien daar...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef Cue_ het volgende:
Al gok ik dat het ook gewoon een jatactie geweest was. Maar bette safe then sorry
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De Skoda Favorit is toch een prachtig voorbeeld van Oostblok-design.
Maar ik ben bevooroordeeld. Ik heb ooit in een oude Dacia gezeten en ook al is het nu onderdeel van de Renault-groep, na die dodemansrit zal ik nooit meer een Dacia kopen. Een Skoda stap ik dan wel weer in, maar als ik de keuze (en het geld) heb voor een VW, dan koop ik liever die.
Zonde van je geld dan. De skoda is goedkoper.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor mij is Skoda net als Volkswagen, same shit, different name.
Zou natuurlijk daar ook kunnen en dat ze losser zijn gaan zitten tijdens het rijden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
dan zit ik alleen nog met de waar? want in mijn straat, onmogelijk... heb tot zondag in wijk aan zee gestaan misschien daar...
De wielen probeerde gewoon weg te rennen van de auto.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou natuurlijk daar ook kunnen en dat ze losser zijn gaan zitten tijdens het rijden.
En misschien hebben er dan mee rautos'last van gehad
Als ik een wiel was en ik zat onder een BMW zou ik hetzelfde doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
De wielen probeerde gewoon weg te rennen van de auto.
Ze zijn hem zat!! heel begrijpelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
wielen houden van mij want ik geef ze goed rubber, onmogelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niemand houdt van rubberquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
wielen houden van mij want ik geef ze goed rubber, onmogelijk.
Wat is het verschil? Dat het dan 2x gebeurd is?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
doen we wel als het weer voorkomt binnekort..
Komt gewoon door al dat vette KFC-voer. Daar trillen die bouten spontaan los van.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:24 schreef rival het volgende:
wielen houden van mij want ik geef ze goed rubber, onmogelijk.
Het rubbertje is imo toch een van de beste uitvindingen everquote:
Als je wielen vastzitten met bouten dan is er meer mis.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Komt gewoon door al dat vette KFC-voer. Daar trillen die bouten spontaan los van.
ik weet niet eens waar of hoe of wat....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Dat het dan 2x gebeurd is?
Suit yourself
But if I was your car, no one was gonna mess with me!Ha!
His words, not mine.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:29 schreef ArTiC het volgende:
Als je wielen vastzitten met bouten dan is er meer mis.
quote:waarschijnlijk kwamen ze daar pas achter toen er al bouten los waren gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |