abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:02:24 #1
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_96722802
Hey Fok!kers

Ik vond het vroeger leuk om vrij te hebben.. Dollen in de klas.. andere klasgenoten die de docenten steeds kwaad maken enzovoorts. Nu heb ik echt veel vrije uurtjes wanneer die moesten komen VOOR de examenperiode en nu komen ze wanneer ik ze niet nodig heb. Nu zit ik in het vierde jaar en heb ik bijna examens. Morgen is me laatste dag dat eigenlijk geen examendag is en vanaf woensdag begint me examens(Maandag & Dinsdag geen les). Daarna hoef ik niet naar school.

Probleem is dat ik een beetje sad ben over het einde van de middelbare school.. Vroeger veel lol gehad en ook kan ik me vriendin minder zien. Klasgenoten gaan ook hun eigen weg.. die zie ik dan nooit meer ( paar dan ). Ik moest ook denken over me vorige jaren bijvoorbeeld schoolkamp , uitjes.. hoe leuk het toen was.

Ik voel me echt helemaal sad nu...( weken heb ik dit voorspeld maar de komende weken gaat het denk ik nog harder aankomen ) Ik kan zelfs niet slapen.. Elke dag is dat meestal zo..

Weet iemand misschien een middel om dit tegen te gaan? ;(

[ Bericht 3% gewijzigd door KingRoland op 12-05-2011 22:09:15 ]
graag op anoniem
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:03:14 #2
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_96722891
- edit: doe eens ff gewoon een poosje niet; knappen we allemaal van op :{w -

[ Bericht 30% gewijzigd door ElisaB op 12-05-2011 22:04:25 ]
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:04:44 #3
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_96723055
Schopje FHF >> R&P :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:07:45 #4
233921 DahBigKahuna
Vrijetijdsstrijder
pi_96723353
Ik kan me voorstellen dat je je nu zo voelt, maar als je gaat studeren staat je misschien nog wel een veel leukere tijd te wachten.
Nu lijkt het misschien niet zo, maar de meeste van mijn echte goede vrienden heb ik tijdens mijn studietijd gemaakt.
Real men don`t play with fire, they play in it!
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:39:13 #5
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_96731333
Ok bedankt , ik hoop op meer reacties.
graag op anoniem
pi_96734110
Komt verrekte bekend voor dit, ok ik lag dan weer niet wakker, maar had ook deze gedachte. Maar doe het alsjeblief niet als mij.

Toen ik met m''n studie begon was ging het mis, had nauwelijks tot geen contacten en misde ook mijn vorige school, de tijd waar je lol had in de pauzes tijdens de lessen een daarbuiten. Daar had ik dat niet, alles behalve, was afgezonderd van de rest en heb een jaar lang met de ziel onder de arm gelopen, letterlijk. Onzeker, en noem al die dingen maar op, het was er en dit heeft me een hoop gekost.

Contact met vrienden van daar en ook daarbuiten kwijtgeraakt, al is dit de laatste tijd weer wat aan het opwakkeren, godzijdank. Puur eigen fout, ik zocht het niet, en dat moet je nou juist WEL doen. Daarnaast een relatie misgelopen en ga zo maar door.

Moraal van het verhaal, zet het uit je hoofd deze gedachte. Hou contact met je maten daar en ga in de vakantie wat doen met z'n alleen, ik noem zwemmen of wat dan ook, iets :).
pi_96734503
Zelfde gehad aan het einde van mijn VWO.

Ten eerste zou ik zeggen, het is slechts vakantie, veel van je vrienden zullen nog in Nederland zijn, dus geen reden om niet met hen om te gaan.

Volgend jaar begin je aan iets nieuws waarschijnlijk. Dat is iets om naar uit te kijken, dat kan je misschien gebruiken om de tijd door te komen. Je gaat veel nieuwe mensen leren kennen, nieuwe dingen leren, etc. Zorg ervoor dat je in ieder geval niet thuis achterzweeft als je ergens anders gaat studeren, het is echt heel erg leuk om een nieuw studentenleventje op te bouwen waar je studeert.
pi_96734929
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:02 schreef KingRoland het volgende:
Hey Fok!kers

Ik vond het vroeger leuk om vrij te hebben.. Dollen in de klas.. andere klasgenoten die de docenten steeds kwaad maken enzovoorts. Nu heb ik echt veel vrije uurtjes wanneer die moesten komen VOOR de examenperiode en nu komen ze wanneer ik ze niet nodig heb. Nu zit ik in het vierde jaar en heb ik bijna examens. Morgen is me laatste dag dat eigenlijk geen examendag is en vanaf woensdag begint me examens(Maandag & Dinsdag geen les). Daarna hoef ik niet naar school.

Probleem is dat ik een beetje sad ben over het einde van de middelbare school.. Vroeger veel lol gehad en ook kan ik me vriendin minder zien. Klasgenoten gaan ook hun eigen weg.. die zie ik dan nooit meer ( paar dan ). Ik moest ook denken over me vorige jaren bijvoorbeeld schoolkamp , uitjes.. hoe leuk het toen was.

Ik voel me echt helemaal sad nu...( weken heb ik dit voorspeld maar de komende weken gaat het denk ik nog harder aankomen ) Ik kan zelfs niet slapen.. Elke dag is dat meestal zo..

Weet iemand misschien een middel om dit tegen te gaan? ;(
1) een geweldig feest/weekend organiseren met alle leuke mensen van school
2) nieuwe plannen maken voor volgend jaar om naar uit te kijken
3) contact onderhouden met de mensen die er echt toe doen.
pi_96738128
In tegenstelling tot jou zag ik er eind van het vwo juist heel erg naar uit dat ik eindelijk van die school afkon...

Maar de laatste tijd ( ben al bijna 3 jaar van de middelbare ) begin ik het ook steeds meer te missen eigenlijk...

Inderdaad die leuke nutteloze tussenuurtjes met vrienden, beetje buiten hangen ff de stad in, naar school gaan was de laatste 2 jaar eigenlijk niet eens meer zozeer vanwege de les, maar gewoon om je dag sociale invulling te geven...

Om gelijk maar even aan sommige illusies een einde te maken : de meeste mensen van je school zul je nadat jullie weggaan daar vrijwel niet tot nooit meer spreken... Behalve mijn beste 3 vrienden in de klas die ik nog dagelijk spreek, zie ik hooguit eens per maand eens een klasgenoot lopen bij toeval, dat gaat heel snel...
Dingen als leuke dagjes met elkaar afspreken werkt vaak niet, omdat mensen na examens toch vooral bezig zijn met hun nieuwe opleiding en het belangrijker vinden daar sociaal contact op te doen...
  vrijdag 13 mei 2011 @ 09:14:54 #10
134783 papernote
Een echte.
pi_96738353
Hoezo zou je je vriendin minder gaan zien?
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:40:37 #11
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_97324007
Paar weken zijn voorbij en inderdaad is het heel erg geworden. Ik kom telkens met herinneringen als ik muziek luister en als ik thuis zit ( omdat ik nu geen school heb ) denk ik ook erna. Ook als ik uitga komen de herinneringen voorbij.
graag op anoniem
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:58:04 #12
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97324149
Cry baby :'( Je zelf king noemen :')

TS is 15

quote:
5s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:14 schreef papernote het volgende:
Hoezo zou je je vriendin minder gaan zien?
Nog te jong om bij elkaar te blijven slapen :'(
Je kan me vinden bij de bloemist
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:59:24 #13
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_97324167
quote:
13s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:58 schreef Bartcoah het volgende:
Cry baby :'( Je zelf king noemen :')

TS is 15
Jammer dat je thuis geen aandacht krijgt.
graag op anoniem
  donderdag 26 mei 2011 @ 02:00:48 #14
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97324175
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:59 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Jammer dat je thuis geen aandacht krijgt.
Grow up nu ga je een leukere wereldje in dan je boeken kaften. Nu ga je naar het MBO. Nu mag je 4 jaar niets doen. Of denk je werkelijk dat je wat moet doen op het MBO :') ?
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_97328351
Je kan:

- HAVO doen, heb je weer een extra jaar middelbare school.

- MBO zien als een extra 4 jaar middelbare school, niet om MBO af te zeiken, maar iedereen daar is over het algemeen 16 in het eerste jaar dus kan je het als verkapte middelbare school zien.

Ik zou er niet al teveel over in zitten, het leven na de middelbare school is een stuk interessanter.
pi_97328737
ik zie mijn vrienden elk weekend nog, geen probleem. Maar dat ligt ook aan je vriendengroep natuurlijk. Echter zul je op je volgende opleiding ook heel veel vrienden tegenkomen, wees niet bang het komt wel goed.
Doe eens lief!
pi_97331181
Probeer er gewoon positief naar te kijken: je gaat ook een hoop nieuwe mensen weer tegemoet op je nieuwe opleiding (tenminste,g a ervan uit dat je die gaat doen?) Ooit waren deze klasgenoten ook nieuw, dus je nieuwe klasgenoten daar gaat het vast ook wel goed mee komen.
Probeer het als een uitdaging te zien, in plaats van alleen te kijken naar wat je kwijt raakt.

Dat kwijtraken valt trouwens ook wel mee, waan je alleen niet in de illusie dat je iedereen terug kan zien. Maar je vrienden blijven spreken kan prima hoor, jullie moeten alleen gewoon de moeite nemen om elkaar blijven te zien. Alleen in een grote groep gaat waarschijnlijk niet werken, dus meer 1 op 1 afspreken enzo.
Nog een tip: wat ik heb gedaan met mijn vrienden die we graag nog bij elkaar wilden zien; wij begonnen een studenten zaalvoetbalteam. We hielden allemaal wel van een balletje trappen, is maar 1 keer in de 2 weken en dat is echt leuk om iedereen dan weer tegen het lijf te lopen en na de wedstrijd even een biertje te drinken enzo.

Succes!
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_97332225
Ik had precies hetzelfde, maar na de middelbare school komt er ook een leuke tijd mits je gaat studeren.
pi_97332251
Havo kan inderdaad ook nog.

Al krijg je dan een nieuwe klas.
pi_97337245
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad, baalde dat ik middelbare school verliet, was toch best leuk. En nu ik net mijn universitaire studie heb afgerond is dat gevoel niet veel anders.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:23:34 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_97338013
Vroeger was het ook kut toen je uit de peuterklas moest.

Er ligt nog een heel leven voor je, met nieuwe vriendschappen/vriendinnetjes/avonturen. Ga daar van genieten!
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')