nog een half uurtje lijden bommiequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:05 schreef versabommie het volgende:
jongejonge... 22:00 geweest.. tyfusprogramma nog niet afgelopen![]()
![]()
nee, deze keer 22.30, ivm de spanning en dergelijke dingenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:05 schreef versabommie het volgende:
jongejonge... 22:00 geweest.. tyfusprogramma nog niet afgelopen![]()
![]()
ons nietquote:
quote:
kutverdekut... ik wil Smallville kijken..quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, deze keer 22.30, ivm de spanning en dergelijke dingen
dan doe je dat toch gewoon, we twitteren wel wie er gewonnen heeftquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
kutverdekut... ik wil Smallville kijken..![]()
![]()
Nee, Bommerinnetje heeft de TV in beslag genomen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan doe je dat toch gewoon, we twitteren wel wie er gewonnen heeft
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:09 schreef schommelstoel het volgende:
Als ik zo die tweets zie, dan gaat phillip winnen met stemmen van naïeve puber meisjes.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, Bommerinnetje heeft de TV in beslag genomen!
Neen! Wel een HD Beamer maar ik wil gewoon op mijn 127" scherm kijken, keiharde HD beelden! Verdomme!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en jij hebt geen TV waar je op kunt kijken, of gewoon nòg een tv
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:08 schreef schommelstoel het volgende:
Is dit trouwens door een Fok!er gedaan?
http://live.nedshare.nl/hq/
Daar moet zo'n programma ook maar wat aan doen.quote:
Nee en ik ben verwend aan het doen op de bank.. Berrytje is nog een beetje ziekjes.. Het jongetje wil smallville kijken... /Mo-modusquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en jij hebt geen PC waar je op kunt kijken, of gewoon nòg een tv
Smartiequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
open 't linkje nu pas om te checken of bommie de finale er door zou kunnen zien... ja volgens mij is die van een fok!er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |