Donker haar en blauwe ogen voor ons.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:36 schreef iwannabehigh het volgende:
Ziet er vaak niet uit, van zwart naar blond.
ze heeft het al eerder gehad en bij haar kan dat welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:36 schreef iwannabehigh het volgende:
Ziet er vaak niet uit, van zwart naar blond.
Ze wil ( en moet van mij ) ook naar de kapper maar het probleem is dat ze toch niet over haar kunnen verven wat al geverfd is ... ik dacht namelijk dat ze het zouden gaan afbleken?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:31 schreef zoeperzazke het volgende:
Als je zo radicaal om wil: doe het alleen bij de kapper en NIET zelf!!!!!!! En ga ervanuit dat je niet in 1 dag felblond bent. Het kan best zijnd at je eerst middenblond wordt en dat je dan met highlights het rustig verder doorvoert. De kapper kan je daarover wel adviseren!
Ze heeft het al 10 jaar zo, ze wil graag wat andersquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zonde van dat prachtige donkere haar
hoe hebben ze dat gedaan? en had jij ook zwart geverfd haar? want dat is het dus.. haar eigen kleur is donkerbruin maar als ze het zwart er uit laat groeien, dan krijg ze grijze haartjes.. en dat wilt ze niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef linpunt het volgende:
Ik heb het in 1 keer gedaan..
maar, je haar krijgt wel een flinke dreun. Ik heb best sterk haar, dus dat kon best..
Gewoon bij de kapper gedaan want anders gaat het sowieso fout, zo'n grote verandering.
[ afbeelding ]
als mij lukt om zo blond te worden in 1 dag, kan zij het ook.
Dan ga ik toch stiekem vragen om foto's.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:36 schreef electronique het volgende:
[..]
ik heb donker haar en die kleur ogen
edit: oogtyfusquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan ga ik toch stiekem vragen om foto's.
ik ben een secret ninja.. DYKquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ninja edit.![]()
Misschien krijg ik ze wel te zien.
als je in mn postgeschiedenis zoekt vind je vast wel ietsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan ga ik toch stiekem vragen om foto's.
Alleen een zwart/wit foto kunnen vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:48 schreef electronique het volgende:
[..]
als je in mn postgeschiedenis zoekt vind je vast wel iets
en nu ben ik overigens wel heel benieuwd wat er in die post stond die nu ge-edit is
Ze moet????? Omg.. Moet mijn vriend echt niet tegen me zeggen hoor, dat ik naar de kapper moet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:35 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Ze wil ( en moet van mij ) ook naar de kapper maar het probleem is dat ze toch niet over haar kunnen verven wat al geverfd is ... ik dacht namelijk dat ze het zouden gaan afbleken?
Maar ze wilt dus niet een tijd met grijze haren rond wandelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |