http://www.spatiegebruik.nl/quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:45 schreef Gulmez het volgende:
Kom ook dikke draaien in de hood na het werk lekker feunen is hard oke vriend?
''huh'' wat zeg je??
Mensen die geen een woord straat taal weten![]()
![]()
Leer dan op zijn minst de basic ik ben opgegroeid in de haagse schilderswijk en ken het al dankzij mijn vrienden en een neef van mij en zodoende heb ik het geleerd.
ik ben op diot moment stoned, excusses ik geniet van het leven en vind dat opp dit moment erg best.
en nee ts is 20 geen 12ik ga ff een pizza klappe rustig.
klacht is duidelijk.
Nee sorry.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Is 'diot', 'excusses' en 'opp' ook straattaal?
mbo 1 voedsel leefomgeving.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Gr_Intersect het volgende:
ts denkt dat hij stoer is met zijn vmbo jargon
Waarom zou je op mijn 'block' hangen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Nee sorry.
ik hang vaker op je block dan je bitch op msn dat weer wel.
Apart.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:48 schreef Gulmez het volgende:
om daar hard te feunen snap je hahaha ik moet lachen
dat zegt die ander weer snap je het nogquote:
Keizer & 101 Barzquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Nee sorry.
ik hang vaker op je block dan je bitch op msn dat weer wel.
Ik snap het wel hoor, maar je bericht is nog onduidelijker dan de gemiddelde straattaal.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:49 schreef Gulmez het volgende:
[..]
dat zegt die ander weer snap je het nog
maar ik ga ff van de pc anders ben ik bang dat mijn reputatie straks op fok weg is door mij eigen doen
Dat was al komende op het moment dat TS op de invoerknop klikte.quote:
Nee, die worden door de neger meneren van de block geschopt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mag je dan wel op een block hangen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |