Ja, nu is het nog één jongen. Maar stel je het eens voor hoe dat voor hem is. Als ik single zou zijn en door een meisje gevraagd zou worden wat ik wilde, dan zou ik er wel even met een man of acht overheen willen. En dan kun jij niet meer terugkrabbelen, want je wilde hem immers alles geven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:32 schreef wobbly het volgende:
[..]
Het is 1 jongen. Hoe ver ik wil gaan? All the way.
wat bedoel je hiermee?
Doe je anaal en bondage? Eerst voor jezelf op een rijtje zetten hoever je met hem wil gaan voor die ene keer, en daarna op subtiele manier een bootycall arrangen. Als jullie geil aan het sms'en zijn kun je zo'n sms-je er uiteindelijk best ingooien en zien of hij hapt. Maar zoiets random sms'en, nee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:38 schreef wobbly het volgende:
[..]
Oh, zo. Met dat ik hem alles zou geven, bedoel ik dat ik dat met hém wil, niet met andere jongens erbij.. dus voorheen heb ik niks toegelaten en met niet laten gaan, dus dat staat wel in contrast met dat smsje zegmaar.
hoezo terugkrabbelen, ik heb nog niks gestuurd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:50 schreef Zolder het volgende:
Je wou toch allus nou niet trugkrabbelle :s
Begin een sms-gesprek met een onschuldig weetje en werk dat uit naar een geil gesprek, daarna subtiel je aanbod.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:49 schreef wobbly het volgende:
[..]
hoeveel kun je doen in 1 nacht? maar eigenlijk liever niet anaal.
Dus wat kan ik dan sms'en?
'He, ik dacht net aan je en hoe weinig we nog praten' is een goede.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:54 schreef wobbly het volgende:
[..]
Wat bedoel je met subtiel?
En wat is een goede start van een sms-gesprek? We smsen nooit. En hoe breid je dat uit naar een geil gesprek? Wat als hij niet meteen antwoordt?
Kan, maar dan heb je weinig kans op je wilde nacht. Tenzij je na het feest met hem naar jouw/zijn huis gaat oid natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:55 schreef wobbly het volgende:
[..]
Per sms? maar hij smst nooit echt, en als hij smst is het altijd super kort. Bellen durf ik niet. misschien kan ik beter gewoon met hem gaan praten op het feest, wat denk je?
Ja, dan kan hij toch met mij mee naar huis..quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan, maar dan heb je weinig kans op je wilde nacht. Tenzij je na het feest met hem naar jouw/zijn huis gaat oid natuurlijk.
Perfect. Zorg dat je hem vroeg aanspreekt wanneer jullie allebei nog niet te veel maar wel wat hebben gedronken. En laat weten hoe het gingquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:57 schreef wobbly het volgende:
[..]
Ja, dan kan hij toch met mij mee naar huis..
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:54 schreef wobbly het volgende:
[..]
Wat bedoel je met subtiel?
En wat is een goede start van een sms-gesprek? We smsen nooit. En hoe breid je dat uit naar een geil gesprek? Wat als hij niet meteen antwoordt?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | "heb je wel eens eekhoorns hun ding zien doen? :o" "haha wtf wat, natuurlijk, leuke beestjes man" "zo bedoeeelde ik het nieeett :))))" "huh haha wat dan? :p" "wat doen eekhoorns veel? :)))" "nootjes eten? klimmen? weetnier haha?" "kun jij het sneller dan een eekhoornnnn? :)))" "hahaha <naam wat>, nou misschien? haha wtf :p :$" "nietes, geloof ik niks van :$$$" <...> |
Kan het niet wat simpeler? Dit is niet echt mijn stijlquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Je kunt ook andere knaagdieren gebruiken.
Uiteindelijk steeds meer je bedoelingen laten doorschemeren, je fantasie beschrijven en bootycall a gogo.
"Ey...neuken?"quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:04 schreef wobbly het volgende:
[..]
Kan het niet wat simpeler? Dit is niet echt mijn stijl
Zeg dat jullie te lang niet hebben gesproken en vraag of hij een stukje gaat lopen. Buiten geil je hem op en vraag je zo sexy als je mogelijk kunt of hij meegaat naar jouw slaapkamer. Als hij dan weigert is hij homo en kun je het opgeven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:01 schreef wobbly het volgende:
[..]
En hoe pak ik het dan aan zodat hij zijn vrienden achterlaat?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:04 schreef wobbly het volgende:
[..]
Kan het niet wat simpeler? Dit is niet echt mijn stijl
1 | "ik wil je handen op mijn kontje voelen, alleen vandaag, reageer snel en misschien mag je meer X mij" |
Hallo, jij hebt hier de tieten. Moeten we een stappenplan maken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:07 schreef wobbly het volgende:
[..]
Goed plan! en hoe geil ik hem goed op?
Als je het wil doen om je te bewijzen zou ik nog maar eens goed nadenken of je het wel met hem wilt want dan word de teleurstelling alleen maar groter als hij daarna niet impressed is van je sexuele kwaliteiten. Als hij gewoon sex wil veranderd dat echt niet door sex te hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:28 schreef wobbly het volgende:
Dat hij me niet meer als die saaie chick ziet, want eigenlijk kan ik wel heel geil worden, maar was het juiste moment er nog niet geweest.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:21 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Als je het wil doen om je te bewijzen zou ik nog maar eens goed nadenken of je het wel met hem wilt want dan word de teleurstelling alleen maar groter als hij daarna niet impressed is van je sexuele kwaliteiten. Als hij gewoon sex wil veranderd dat echt niet door sex te hebben.
Maar als je gewoon sex wilt ( en verder dus niks) dan lijkt hij me een goede eerste keus als je toch zulke heftige gevoelens voor hem hebt. Als je hem smst dat je op stage gaat en nog graag een keertje gezellig met zijn tweetjes wilt doen voor je gaat weet hij vast genoeg en dan kan je altijd nog terug krabbelen mocht je toch ineens niet meer willen.
dan is hij misschien minder geinteresseerd, want mannen vinden het niet fijn als je je aanbiedt.quote:
Hoezo denk jij dat beter te weten dan ik?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:34 schreef wobbly het volgende:
[..]
dan is hij misschien minder geinteresseerd, want mannen vinden het niet fijn als je je aanbiedt.
wat voor type man ben jij? misschien is hij wel heel anders.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:34 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Hoezo denk jij dat beter te weten dan ik?
Die 2 woorden in inderdaad teveel 1 is genoeg: NEUKEN?!?!?!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:34 schreef wobbly het volgende:
[..]
dan is hij misschien minder geinteresseerd, want mannen vinden het niet fijn als je je aanbiedt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:48 schreef Panzermaus het volgende:
Volgens mij is het strafbaar om zwakbegaafde mannen te verleiden tot ongewenste seksuele handelingen, TS. Overleg eerst maar eens met de opzichter van die sociale werkplaats, misschien heb je eerst wel een gaatje vrij voor hem.
"Wulpse jongedame (21) verleidt zwakbegaafde timmerman (25) tot ongewenste intimiteiten"quote:
Dit, je hebt toch niets te verliezen aangezien je aangeeft hem niet meer te zien door buitenland en alles. Zo'n uitnodiging en hij weet genoeg. Dit terwijl je je helemaal niet expliciet uitdrukt, dus hem altijd nog kunt beschuldigen van dirty mind wanneer hij serieus terugkrabbelt en meteen al zegt dat hij alles best vindt maar dat er niet gepaard wordt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:57 schreef Jurgaah het volgende:
Even serieus: Gewoon smsen/bellen om samen af te spreken. Aangeven dat je wat met hem wilt doen bijvoorbeeld filmpje bij je kijken omdat je bijna weg gaat. En dan komt van het 1 het ander....
Het moet een verrassing zijn, een escalering eenmaal bij jou thuis. Kom je ook niet te hoerig over.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:04 schreef wobbly het volgende:
[..]
dat is zo saai, dan denkt hij dat er, net als de vorige keren, toch niks van seks komt.
Je zegt net zelf dat het saai is als hij niet van tevoren weet dat er seks bij komt kijken. Je hebt toch wel meer interessante leuke dingen te bieden dan seks? Ga dat met hem doen, en tel de seks erbij op als verrassing.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:12 schreef wobbly het volgende:
[..]
Dus je denkt dat hij me een saai kookdier vindt, dus gaat hij dan nog wel met me mee naar huis? dat vraag ik me af. En waarom saai als ik niet met hem naar bed ga maar dit uitstel?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
Sodeju, je kan ook iets doodanalyseren he. Sms gewoon of hij zin heeft om iets af te spreken, ingewikkeld gedoe.
Mocht je nogsteeds niet ge-smst hebben. Dan raad ik je sowieso aan om nu gewoon te sms'en. En mocht je nu echt op dit moment nogsteeds niks weten (wat ik me echt niet kan voorstellen) dan staat er in de spoiler nog wel iets om in overweging te nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:04 schreef wobbly het volgende:
dat is zo saai, dan denkt hij dat er, net als de vorige keren, toch niks van seks komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zou maar zwanger van hem worden dan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:32 schreef joeyettt het volgende:
En een sms met "ik wil je" erin is duidelijk genoeg lijkt mij, althans afgaand op je verhaal.
Als hij dat niet snapt / wilt snappen is hij misschien toch wel (lichtelijk) zwak begaafd, homo of beide.
Heb je nu al wat verstuurd of niet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef wobbly het volgende:
Ja, waarom zou ik zwanger worden? ik denk echt wel na.
quote:
gaan smsenquote:omdat ik niet iemand wilde zijn die achter hem aanliep.
bitch.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 03:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
• Kopieer de URL van dit topic.
• Open http://google.com/. Of gebruik de zoekbalk van je browser (rechtsboven).
• Typ eerst cache: en plak de URL erachter.
• [Enter].
Resultaat: http://lmgtfy.com/?q=cach(...)nl%2Ftopic%2F1650994.
Dit werkt alleen als je sneller bent dan Google Cache wat betreft het opmerken van de wijzigingen.
• Nadenken over wat je op internet plaatst.quote:
Thnx ZargoNquote:ik plaats hier een topic omdat ik ergens mee zit... ik rommel al een paar maanden met een jongen die ik erg leuk vind, maar die mij steeds aantrekt en afstoot... er zit absoluut geen relatie in, hij wil alleen seks (alleen heb ik dat nog niet gegeven). Ik kan heel goed met hem praten en t voelt heel fijn om bij hem te zijn en hem me te laten strelen.. en als hij dan lieve woordjes fluistert smelt ik helemaal...
ik heb hem al een tijdje niet meer gesproken omdat ik geïrriteerd was en had gesmst dat ik hem niet meer wilde zien, daarna gesmst dat het me speet, maar niet duidelijk geweest wat ik dan wel wilde omdat ik niet iemand wilde zijn die achter hem aanliep.
door een ongelukkige samenloop van omstandigheden krijgen we steeds de mogelijkheid niet om elkaar te spreken laat staan hem naar mijn kamer te nemen . Er was steeds iets wat ertussen kwam: zijn vrienden, geen zin, te moe, school, paasvakantie, mijn vrienden vonden het niet goed dat ik met hem zou gaan praten... kortom, verwarring, en ik hield mezelf voor dat ik hem niet meer wilde. Komt omdat ik een tijdlang heel erg verward was omdat ik meer voor hem voelde, maar hij niet meer voor mij dan lichamelijke aantrekkingskracht (denk ik). En ik dacht: als ik met hem naar bed ga, dan zal ik me gebruikt voelen. Ik ben nog best jong, hij is een paar jaar ouder en ik was bang dat het tegen zou vallen.
Maar, uiteindelijk denk ik nog heel veel aan hem en ik wil hem ook gewoon. Ik denk nu: Ok, nú ben ik er wel klaar voor, ik ben ook gewoon veel geiler nu, terwijl ik voorheen niet geil was als ik bij hem was door de spanning. Dus ik wil gewoon dat we elkaar na al die weken weer eens zíen, zonder dat zijn vrienden erbij zijn ofzoiets. Maar daar zijn er amper gelegenheden voor, hij woont ver bij me vandaan en als ik hem zie is hij bijna tlijd met zijn vrienden. En ik wil niet degene zijn die hopeloos achter hem aanloopt. Dus nu is de situatie voor mij best raar geworden: Ik wil hem, maar ik wil hem ook weer niet, want ik weet dat hij me achteraf gaat teleurstellen aangezien ik meer wil dan hij. Of wilde, want ben ik eigenlijk nog wel even verliefd als eerst?
Wat ik wil is dat hij gewoon nog een keertje bij me is en me volledig liefkoost, dat ik me helemaal laat gaan, wat ik eerst dus niet durfde. Dat hij me niet meer als die saaie chick ziet, want eigenlijk kan ik wel heel geil worden, maar was het juiste moment er nog niet geweest. Ik wil gewoon met hem naar bed. Maar, ik weet niet of ik hem nog ga zien/spreken voordat ik voor een halfjaar naar het buitenland ga voor stage. En dat is over een paar weken.
Dus, zou het een slecht idee zijn om een smsje te sturen waarin ik zeg dat ik hem alles zal geven dat hij wil? Of bied ik mezelf dan teveel aan en kan ik beter met hem gaan praten als ik hem voor de laatste keer zie (ik zie hem nog maar op 1 feest) ook al zijn zijn vrienden er dan ook? en hoe moet ik het dan aanpakken?
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen met deze gevoelens..
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 03:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
• Kopieer de URL van dit topic.
• Open http://google.com/. Of gebruik de zoekbalk van je browser (rechtsboven).
• Typ eerst cache: en plak de URL erachter.
• [Enter].
Resultaat: http://lmgtfy.com/?q=cach(...)nl%2Ftopic%2F1650994.
Dit werkt alleen als je sneller bent dan Google Cache wat betreft het opmerken van de wijzigingen.
Tenzij de jongen die haar graag een beurt wil geven ook een FOK'er is?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:38 schreef Vandaag... het volgende:
Hoe kan iemand je nou in vredesnaam herkennen aan zo'n OPDit verhaal had echt van 10.000 andere pubers kunnen zijn..
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:38 schreef Vandaag... het volgende:
Hoe kan iemand je nou in vredesnaam herkennen aan zo'n OPDit verhaal had echt van 10.000 andere pubers kunnen zijn..
Nee, niet die jongen, maar iemand die ik kenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef colty het volgende:
[..]
Tenzij de jongen die haar graag een beurt wil geven ook een FOK'er is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |