Kut! Biefstuk is niet vet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:15 schreef Ikbenserieus het volgende:
Hoe vetter hoe better!
Biefstuk dus...
Ik misbruik 'm ook alleen maar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe een fleshlight werkt. Maar ik geloof niet dat JIJ hem op de juiste manier gebruikt.
Varkenshaas?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:17 schreef Oerbeer het volgende:
Varkensvlees is sowieso troep met harde stukjes erin. Ik ben geen moslim, maar ik eet het echt niet.
Gore zooi
Tjaquote:
Taaie rommel?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee nee, ook taaie rommel wat mij betreft. De structuur ervan, juk.
Blijkbaar niet dan. Misschien probeer ik het nog eens in een echt restaurant ipv aftandse vreetschuren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Taaie rommel?Nee echt, heb je wel eens een goede varkenshaas gegeten?
Frituren, jij doet dat met biefstuk? Zoals je eerder zei?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:21 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Frituren heb ik het over. Koken&bakken kan ik wel.
Oh, gat-ver-damme.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:21 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Frituren, jij doet dat met biefstuk? Zoals je eerder zei?
Is geil.....quote:
Volgens mij kun je dat toch rauw eten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:23 schreef essentieel het volgende:
zijn die biefstukken trouwens rauw ofzo?
Hoezo?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:23 schreef essentieel het volgende:
zijn die biefstukken trouwens rauw ofzo?
Neequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat toch rauw eten?
Hoe korter, hoe langer je kauwt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh, nou bak ze wel kort mogelijk. Lekker rood vleesch!
Moet gewoon medium gebakken worden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:25 schreef essentieel het volgende:
[..]
zien er een beetje rood uit, vind je niet?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |