abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96704610
een van onze ex-katers heeft regelmatig de gewoonte er een tijdje vandoor te gaan, vooral in deze tijd van het jaar. vorig jaar is hij zelfs 4 maanden op stap geweest!!!!!!
zo is hij nu al weer 3 dagen weg. altijd heel vervelend en ik maak me dan ook weer erg ongerust.
zeker nu, hij moest nl. een anti-bioticakuur afmaken en dat is net niet gelukt. hij moest nog 2 dagen.
in hoeverre kan dat kwaad??
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:13:35 #2
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_96704656
Nu worden de bacteriën resistent.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:13:44 #3
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_96704659
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:12 schreef lies1947 het volgende:
een van onze ex-katers heeft regelmatig de gewoonte er een tijdje vandoor te gaan, vooral in deze tijd van het jaar. vorig jaar is hij zelfs 4 maanden op stap geweest!!!!!!
zo is hij nu al weer 3 dagen weg. altijd heel vervelend en ik maak me dan ook weer erg ongerust.
zeker nu, hij moest nl. een anti-bioticakuur afmaken en dat is net niet gelukt. hij moest nog 2 dagen.
in hoeverre kan dat kwaad??
Dat lijkt me een goede vraag voor de dierenarts; die weet tenslotte waar de kat het voor gekregen heeft. Ik zou ze eens even bellen ^O^
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_96705398
volgend keer kat binnen houden tot zijn kuur afloopt.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:45:41 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96705841
Laat hem dan ook niet naar buiten gaan wanneer hij een kuur heeft, het lijkt me logisch dat je die dient af te maken.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_96712963
jullie hebben groot gelijk natuurlijk.ik kan mezelf dan ook wel voor m'n kop slaan, berouw komt echter na de zonde....
de kuur was overigens omdat hij een beet van een vreemde kat had gehad.
feit blijft dat ik me erg zorgen maakt, ik zal morgen even naar de dierenarts.
we zoeken al de hele tijd naar hem.
meestal komt hij ineens weer binnenlopen. heeft een bandje om met naam, adres en tel.nummer.
bedankt in ieder geval voor jullie reacties.
pi_96713601
Voor de volgende keer misschien een injectie vragen? Dan hoef je je geen zorgen te maken over de kuur afmaken. Ik vraag voor Ivory ook altijd injecties omdat pillen onbegonnen werk is.
pi_96720828
hij heeft ook een injectie gehad voor het geval het moeilijk zou zijn om die pillen binnen te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')