abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96704133
OP ff gewist, wie weet komt die gast ook op Fok.

[ Bericht 97% gewijzigd door cinnamon_M op 12-05-2011 23:39:29 ]
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_96704217
Klinkt als een gevalletje hij vindt je niet leuk genoeg. Of hij heeft bindingsangst, of hij is homo.

Ik denk dat jij niks meer moet doen, laat hem het initiatief maar nemen. Als hij dat niet zal doen, dan weet je genoeg.
pi_96704318
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:01 schreef cinnamon_M het volgende:

(je mag wel wat energie in me steken als je me zo ziet zitten).
Vraag hem eens of hij zijn 'energie' in je wilt steken...
succes gegarandeerd
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_96704338
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:03 schreef Urquhart het volgende:
Klinkt als een gevalletje hij vindt je niet leuk genoeg. Of hij heeft bindingsangst, of hij is homo.

Ik denk dat jij niks meer moet doen, laat hem het initiatief maar nemen. Als hij dat niet zal doen, dan weet je genoeg.
Tja je hebt ook gewoon helemaal gelijk, ik wil het natuurlijk niet horen, ik wist het natuurlijk al, maar het is gewoon waar. Ik ging eigenlijk uit van het 1e, tot ik van al zijn vrienden begon te horen dat hij me zo zag zitten en het zo vaak over me had. Toen dacht ik... hmm.. toch nog maar een poging doen.

Ik ga mijn best doen niks meer te laten horen :P het was een stuk makkelijker geweest als ie gewoon niet geïnteresseerd was geweest en dat had gezegd, verdorie.
// wandelende paradox //
pi_96704343
OT: idd iets van bindingsangst, of erg verlegen in die richting...,.
pi_96704370
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:06 schreef Swomp het volgende:
OT: idd iets van bindingsangst, of erg verlegen in die richting...,.
Hij is wel erg onzeker - van buiten niet, maar stiekem wel (grote mond, klein hartje)
// wandelende paradox //
pi_96704435
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:07 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Hij is wel erg onzeker - van buiten niet, maar stiekem wel (grote mond, klein hartje)
Dan denk ik dat dat de oorzaak is...
Ik herken het stiekem wel een klein beetje :X
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:08:23 #8
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96704443
Beoordeel een man op zijn gedrag en niet op zijn woorden. Hij meent ze wel maar hij heeft geen flauw benul waar hij mee bezig is. Hij houdt zichzelf voor de gek, daarom zegt hij het één maar doet hij heel wat anders.
Resistance is futile.
pi_96704506
quote:

[..]

succes gegarandeerd
LOL!
Maar serieus: das nou juist het jammere... hij is het type dat dat pas wil als het echt allemaal goed zit, wat worden gaat, etc. Dat ie niet weet wat ie wil of weet ik veel ok, maar als er dan nog een paar wilde nachten waren geweest had ik er iig nog iets van plezier van gehad :P nu zit ik gewoon te wachten.
// wandelende paradox //
pi_96704558
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:08 schreef Swomp het volgende:

[..]

Dan denk ik dat dat de oorzaak is...
Ik herken het stiekem wel een klein beetje :X
Ja? Maar... kun je me een beetje uitleggen hoe dat dan werkt? Ik bedoel, als iemand toch duidelijk laat blijken je wel te zien zitten, iig wel graag wil afspreken... wat is er dan nog om onzeker over te zijn? Of denk ik nu te simplistisch? ;)
// wandelende paradox //
pi_96704602
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:08 schreef Seven. het volgende:
Beoordeel een man op zijn gedrag en niet op zijn woorden. Hij meent ze wel maar hij heeft geen flauw benul waar hij mee bezig is. Hij houdt zichzelf voor de gek, daarom zegt hij het één maar doet hij heel wat anders.
Hmm... bedoel je dat ie dénkt me te zien zitten, maar eigenlijk toch onbewust me minder leuk vindt dan ie denkt (zichzelf voor de gek houden)?
// wandelende paradox //
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:13:20 #12
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_96704642
Ga je toch je tijd niet aan verdoen? :o
Graag of niet...

Gevalletje jammer, volgende!
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:15:30 #13
343612 meisjeonderbroekje
ik snuffel graag aan slipjes
pi_96704728
ik heb wel eens voor een meisje gekropen ( ze was tien maal zo knap als ik )
dandyblue is mijn grote held en ik heb geen geld voor kaas vandaag....
pi_96704744
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:10 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Ja? Maar... kun je me een beetje uitleggen hoe dat dan werkt? Ik bedoel, als iemand toch duidelijk laat blijken je wel te zien zitten, iig wel graag wil afspreken... wat is er dan nog om onzeker over te zijn? Of denk ik nu te simplistisch? ;)
Kan allerlei redenen hebben: bang dat hij niet goed genoeg voor je is, bang voor verplichtingen, bang om zijn gevoelens naar jou uit te spreken...
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:18:18 #15
343612 meisjeonderbroekje
ik snuffel graag aan slipjes
pi_96704840
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:16 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Kan allerlei redenen hebben: bang dat hij niet goed genoeg voor je is, bang voor verplichtingen, bang om zijn gevoelens naar jou uit te spreken...
ha enof hij is een cassanova....
dandyblue is mijn grote held en ik heb geen geld voor kaas vandaag....
pi_96704887
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:16 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ja, dat is waar. Mijn gevoel zegt dat het ook zoiets dergelijks is.
Maar.. dat maakt t wel een beetje lastig voor mij. Want als ik er vanuit ga dat t zoiets is, dan is het misschien wel de moeite waard om nog even te 'jagen' opdat ie overstag gaat. En dat maakt dat ik t niet uit mijn hoofd kan zetten en blijf twijfelen (hoe lang blijf ik nou nog proberen?). Ik heb liever dat ie gewoon geen interesse heeft, dan valt er zeker weten niks meer aan te redden en kan ik t vergeten en verder met mijn leven :P
// wandelende paradox //
pi_96705020
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:19 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Maar.. dat maakt t wel een beetje lastig voor mij. Want als ik er vanuit ga dat t zoiets is, dan is het misschien wel de moeite waard om nog even te 'jagen' opdat ie overstag gaat. En dat maakt dat ik t niet uit mijn hoofd kan zetten en blijf twijfelen (hoe lang blijf ik nou nog proberen?). Ik heb liever dat ie gewoon geen interesse heeft, dan valt er zeker weten niks meer aan te redden en kan ik t vergeten en verder met mijn leven :P
Doordat blijven proberen, kun je ook opdringerig over gaan komen, waardoor hij ook kan afknappen. Als je bewust nu het contact verbeekt, acht ik de kans groot dat hij het contact met jou gaat missen (ervan uitgaande dat hij jou inderdaad leuk vindt, zoals hij zegt tegen je vrienden). Nu zit hij namelijk in een enorm luxe positie, omdat hij weet dat jij toch wel achter hem aan blijft lopen. Doordat niet meer te doen, zet je hem voor het blok en dwing je hem min of meer een keuze te maken.
pi_96705097
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:19 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Waarom vraag je het hem niet gewoon op de man af?
Sarcasme. Herken het.
pi_96705240
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:22 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Doordat blijven proberen, kun je ook opdringerig over gaan komen, waardoor hij ook kan afknappen. Als je bewust nu het contact verbeekt, acht ik de kans groot dat hij het contact met jou gaat missen (ervan uitgaande dat hij jou inderdaad leuk vindt, zoals hij zegt tegen je vrienden). Nu zit hij namelijk in een enorm luxe positie, omdat hij weet dat jij toch wel achter hem aan blijft lopen. Doordat niet meer te doen, zet je hem voor het blok en dwing je hem min of meer een keuze te maken.
Jah, dat had ik me ook al bedacht. Ik heb de laatste twee weken al wel wat minder vaak contact gezocht. Wellicht moet ik gewoon even proberen wat er gebeurt als ik 2 weken 'stil' blijf, het enige wat me doet twijfelen (afgezien van het feit dat dat natuurlijk lastig is om te doen :P) is dat de vorige keer zijn 'probleem' met mij was dat ík te afstandelijk was (dat was ik toen ook wel, ik had toentertijd zélf een milde vorm van bindingsangst :P).
// wandelende paradox //
pi_96705269
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:24 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waarom vraag je het hem niet gewoon op de man af?
Dat heb ik gedaan, in mijn laatste berichtje (doe ik liever per telefoon, maar ik kreeg m niet te pakken). En toen bleef het stil ;)
// wandelende paradox //
pi_96705289
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:29 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan, in mijn laatste berichtje (doe ik liever per telefoon, maar ik kreeg m niet te pakken). En toen bleef het stil ;)
En als je dan zou zeggen dat je er graag over wilt praten omdat jullie het hier anders maar misschien beter bij kunnen laten?
Sarcasme. Herken het.
pi_96705294
quote:

[..]

succes gegarandeerd
:') :P

TS, hoeveel moeite heb jij dan gestoken in contact opnemen? Echt telkens berichtjes sturen enzo? Klinkt namelijk alsof ie beetje kat uit de boom kijkt.
Zou niet meteen denken dat ie je niet leuk vindt, hij vertelt het niet voor niets aan zijn vrienden (of het zijn een groep die jou met z'n allen proberen te fokken, maar dat hoop ik niet voor je...)
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_96705312
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:29 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Althans, ik heb gezegd dat ik het niet snap, mixed signals. Ik heb niet letterlijk gevraagd of het uit onzekerheid is dat hij niets laat horen.
// wandelende paradox //
pi_96705427
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En als je dan zou zeggen dat je er graag over wilt praten omdat jullie het hier anders maar misschien beter bij kunnen laten?
Dat heb ik gedaan (vrijwel letterlijk in die bewoording), toen hebben we een goed telefoongesprek gehad, waarin hij aangaf dat hij het niet helemaal kon verklaren, dat het hem speet, en waarin hij meteen een voorstel deed voor een datum. Hij kon toen toch niet, er kwam wat tussen (werk, dus daar kon ie ook echt niks aan doen), en daar kreeg ik ook een sorry voor, maar daarna zwakte het weer af en beloofde ie snel te bellen waarop ik 5 dagen later nog niks had gehoord (ik heb na dat 'ik bel je snel' ook 5 dagen lang niets laten horen, ik dacht, ik laat het initiatief nu ook echt bij hem liggen).
// wandelende paradox //
pi_96705471
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:30 schreef keste010 het volgende:

[..]

:') :P

TS, hoeveel moeite heb jij dan gestoken in contact opnemen? Echt telkens berichtjes sturen enzo? Klinkt namelijk alsof ie beetje kat uit de boom kijkt.
Zou niet meteen denken dat ie je niet leuk vindt, hij vertelt het niet voor niets aan zijn vrienden (of het zijn een groep die jou met z'n allen proberen te fokken, maar dat hoop ik niet voor je...)
Mja, aan het begin zo eens in de drie dagen een berichtje, met of een hoe gaat het (waarop ik over het algemeen wel een reactie kreeg), of een voorstel goh zullen we afspreken/wanneer spreken we af (waarop ik dan weer geen/weinig reactie kreeg). Nu laat ik iets minder regelmatig wat horen.
// wandelende paradox //
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')