Hoi, hoi, jullie zijn snel verhuisd zeg! Wat braaf!quote:
een djoonkloonquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit het filmpje nog maar eens te kijken. Ian is echt de spitting image van Djoon.
Ook lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:29 schreef MargrietV het volgende:
Heb zigeunerschnitzel met tomaten/komkommersalade.
Ook lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:29 schreef MargrietV het volgende:
Heb zigeunerschnitzel met tomaten/komkommersalade.
wij zijn altijd braafquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:29 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi, hoi, jullie zijn snel verhuisd zeg! Wat braaf!
Dat dus. Ik vind Djoon niet op haar moeder lijken en Ian ook niet. Ze zijn van 2 verschillende vaders. Ik zeg niks.......quote:
Nah zal raar zijn als mamma hier zegt nou kinders jullie vermaken je wel?? Ik ga elders een vorkie prikkenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind Djoon niet op haar moeder lijken en Ian ook niet. Ze zijn van 2 verschillende vaders. Ik zeg niks.......
Die gedachte was ook al door mijn hoofd gegaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind Djoon niet op haar moeder lijken en Ian ook niet. Ze zijn van 2 verschillende vaders. Ik zeg niks.......
Ja maar het is wel jammer zo snel,hoop leuke toppic zijn daar in secret story en nu moet je steeds heen en weer omdat je daar ook nog wil lezen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:29 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi, hoi, jullie zijn snel verhuisd zeg! Wat braaf!
Ja lolquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nah zal raar zijn als mamma hier zegt nou kinders jullie vermaken je wel?? Ik ga elders een vorkie prikken
quote:Liedje87 Lianne van Veen
En Sharon staat weer bovenaan in de poll#sstnl
yepquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:37 schreef Day het volgende:
Even voor mijn beeld, heb 2 dagen gemist i.v.m. bruiloft van vrienden (en ben nog steeds gaar). Er is nog niemad uitgestemd en we wachten hier in spanning af op de finale vanavond?
Niemand weg nog en ja wachten in spanning af hierquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:37 schreef Day het volgende:
Even voor mijn beeld, heb 2 dagen gemist i.v.m. bruiloft van vrienden (en ben nog steeds gaar). Er is nog niemad uitgestemd en we wachten hier in spanning af op de finale vanavond?
Ik denk dat dus ook. Ik ga proberen een cap te maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |