Waar jij al niet op let!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:50 schreef smegmanus het volgende:
Bijna gelijk (1sec) met het ARG7 topic.
Uitstekende TT, beetje cruquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh dat was het, ik wist dat er iets was met bob marley
Hups is er niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:53 schreef Zokunen het volgende:
Dan kijk ik daarna wel of ik er in kom, nog geen reactie van hups of koelkast
Dacht dat ze misschien haar zoon ophalen was, dan is ze er voor 4 meestal wel weer, maar daarom had ik koelkast ook op msn aangesprokenquote:
Kan haar wel ff een WA sturen, wil jij er om 4 uur in?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dacht dat ze misschien haar zoon ophalen was, dan is ze er voor 4 meestal wel weer, maar daarom had ik koelkast ook op msn aangesproken
uh huh, heel niet aan gedacht kan haar zelf ook WA doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan haar wel ff een WA sturen, wil jij er om 4 uur in?
Al gedaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
uh huh, heel niet aan gedacht kan haar zelf ook WA doen.
Da's ook een mooi nummer ja!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:58 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb enkel "What's it like" zie ik nu, maar ik weet niet hoe, maar dit nummer ken ik zeker en het is gewoon heerlijk.
quote:
quote:
Ik wil wel een reggae uurtje doen. Heb nog andere shows die ik eerst wil doen. Eerst ff kijken wanneer ik tijd heb.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:27 schreef Zokunen het volgende:
Viro, ga je binnenkort nog een keer een echt reggae uurtje doen?
Anders wil ik het denk ik binnenkort eens proberen, maar ik ben er niet zo super thuis in
Vroeger wel veel geluisterd, maar al lang niet meer
Ah ik vroeg het me al af. Jammerz.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:10 schreef Zokunen het volgende:
Het is dus draakje geworden, ik loop dan maar ff de tuin in
Krijg je wel allemaal mannen op je af hoor!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ben jaloers op haar lichaam
Joh!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:24 schreef Jenglejack het volgende:
Reeksen worden zo te zien automatisch gevolgd..
Watertornado, zo te zien!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie vraagt al die franse meuk aan
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:28 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Kom er net pas voor het eerst achter
Alledrie van dit seizoen vind ik kut.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
had je de allernieuwste gezien van vandaag? Of de laatste 2 (die waren ook kut)
Er staat Christiaan. En dat is het volgens mij ook.quote:
Tuurlijk wel. Wordt alleen niet vaak zo aangesproken.quote:
Is dat geen piespop?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pop-pies!
Heeft die nou een dikke jonko in de klauwen?
ik hoorde 2 baggermuziekjens voor armand aanquote:
jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is het de hele dag al zo rustig?
ben dr net weer uit schoolquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
straks moet je nog andere dingen doen
sinds wanneer ga je weer naar schoooL?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben dr net weer uit schoolondertussen maar bezig met huiswerk
altijd alquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sinds wanneer ga je weer naar schoooL?
soms wel, soms nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dus die 2 dagen ga je niet doorhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehe kheb vandaag notulen gemaakt op school
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Liever anaalquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:47 schreef onlogisch het volgende:
HARDER DAN STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
Zijn we weer
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heel creatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehe kheb vandaag notulen gemaakt op school![]()
Tot later mensen
Alleen een echt leuke user kan datquote:
okequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:20 schreef Viro het volgende:
Als jullie straks shaggy horen check dan het bericht bij mijn verzoek
Heyquote:
Dat verklaart, ik laat je lekker bezig gaan danquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hey
ondertussen bezig met huiswerk, dus ben er half
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Viro
Bericht:
vind je shaggy chill??? Luister morgen
dan naar de SuriWeekend Show Met DJ
Heloef en Viro. Vrijdag van 18.00 t/m/
20.00 op ONZ Radio
heb jij tieten dan?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Jofu
Bericht:
Ja, daar is het nu tijd voor!
Maar ik heb er niet altijd zin in, zeker niet tegelijk..quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb jij tieten dan?
of heb je 2 kipfiletjes vast nu? om toch het idee te krijgen van.....
Dat voelt heul niet 't zelfdequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb jij tieten dan?
of heb je 2 kipfiletjes vast nu? om toch het idee te krijgen van.....
In tieten heb ik altijd zin!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik heb er niet altijd zin in, zeker niet tegelijk..
Sorry, maar wel woorden dan?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Ik heb nergens worden voor
Ik zag hem toen ik al op enter ramdequote:
QFTquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
In tieten heb ik altijd zin!Bier hoeft niet altijd.
Maar de aanvrager is ook wel echtquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
ongegeneerd reclame aan het maken
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dat bericht
baas
Ik luister soberso morgen
Ik ga wel het eerste uurtje missen vrees ik..quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:42 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Heloef en ik hebben net 1,5 uur op skype de show zitten voorbereiden/bespreken. We zijn terug, beter en sterker dan voorheen
Succesquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:43 schreef Viro het volgende:
en nu moet ik snel weg, anders kom ik te laat voor taekwondo training. Tot vanaaf mensen
Ja gelukkig welquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
Ik zie Onlogisch staan voor 2 uur vanavond
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen een echt leuke user kan dat
MAG IK NAAR JE KIJKEN IN HET VOLLE LICHT IN EEN KAMER MET EEN BED EN DE GORDIJNEN DICHT.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heuj, mag ik naar je kijken staat niet in draakje..
Jaah die ja..quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MAG IK NAAR JE KIJKEN IN HET VOLLE LICHT IN EEN KAMER MET EEN BED EN DE GORDIJNEN DICHT.
MAG IK JE OBSERVEREN, VAN DICHTBIJ ZONDER KLEREN EN DAARNA LIEFDEVOL MASSERENNNNNNNNNNNN
Herkenbaarquote:
Ik pasquote:
Me neither!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet met Hazes eigenlijk
Viro
Bericht:
DJ Heloef & Viro make them good girls
go bad with their SuriWeekend Show,
Friday from 18.00 til 20.00. Be sure
you listen !!!
Dat kan kloppen.. *schuldig in een hoekje kruipt*quote:
Ik zie clouseau staanquote:
Geen dank, geen dankquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zie clouseau staan![]()
bazen verzoekje btw
Niks mis met Johnny Jordaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Meh, waarom raakt dit nummer me vandaag zo erg.. Al die softe nummers eigenlijk wel..
@ van Veen
[..]
Dat kan kloppen.. *schuldig in een hoekje kruipt*
Goh!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was ook heul niet voor jouw rekening
Goed gebouwde vrouwen enzulksquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Swentibold
* Knetterkrankjorum zingt mee![]()
Zondequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:08 schreef Zokunen het volgende:
Hmm jammer geen tijd meer om te draaien vanavond.
Niet eens eenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat heb ik nou nooit..
Vrouw (21) doet 5 pubers tegelijk bij spoor
Wist ik.quote:
quote:Het Amerikaanse tv-station FX heeft het eindelijk voor elkaar gekregen om de 66-jarige Danny Trejo in te lijven voor het nieuwe seizoen van de bikerserie Sons of Anarchy.
Jofu
Bericht:
Zeg eens, Samzz
Dat weet koelkast vast welquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Zokunen het volgende:
Weet iemand of er ergens een ESF stream is? Wil toch eens zien welk liedje we ingestuurd hebben
Die is druk en reageert op het moment niet, en na mn vorige berichtje duurde het ook 3,5 uurquote:
Omdat jongquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben niet jailbait, hoezo ben ik jailbait
We hebben sowieso de 3J's gestuurd.. Kwart over 9 begint het spektakelquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Zokunen het volgende:
Weet iemand of er ergens een ESF stream is? Wil toch eens zien welk liedje we ingestuurd hebben
Omdat ik hem elke keer vergeetquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:49 schreef Zokunen het volgende:
Waarom zit er niemand meer op de chat, altijd wel rustig, maar toch
Ik gebruik enkel de splitscreenquote:
Dan blijft er helemaal niks van mn ienieminischermpje overquote:
Oh ja, dat kan ook nog, op 24" merk je het eigenlijk niet, je hebt alleen die randen om het topic niet meer, maar er een chat naastquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan blijft er helemaal niks van mn ienieminischermpje over
Ik vind dat split screen sowieso irritantquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan blijft er helemaal niks van mn ienieminischermpje over
Same herequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat split screen sowieso irritant
Pedo materiaal, as in te jong om aan te zitten omdat je dan de bak (jail) in moetquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet precies wat jailbait is
Jailbait is slang for a person who is younger than the legal age of consent for sexual activity, but physically mature enough to be mistaken for an adult and be considered sexually desirablequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:53 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Pedo materiaal, as in te jong om aan te zitten omdat je dan de bak (jail) in moet
Precies..quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jailbait is slang for a person who is younger than the legal age of consent for sexual activity, but physically mature enough to be mistaken for an adult and be considered sexually desirable
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet precies wat jailbait is
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jailbait is slang for a person who is younger than the legal age of consent for sexual activity, but physically mature enough to be mistaken for an adult and be considered sexually desirable
kleed ik me zo dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Maar vaak zijn het ook duidelijk te jonge sletjes die zich kleden om 18+ te lijken om het netjes te zeggen.
Geen idee, ik hoop het niet, maar jij vroeg wat een jailbait was, waar ik denk dat jij oud genoeg lijkt, maar het niet bent, geef ik enkel een voorbeeld/uitleg.quote:
Ik en mijn jurkje staan een paar topics terugquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:58 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop het niet, maar jij vroeg wat een jailbait was, waar ik denk dat jij oud genoeg lijkt, maar het niet bent, geef ik enkel een voorbeeld/uitleg.
Link eensquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik en mijn jurkje staan een paar topics terug
En dat heb ik gemist? Linkje?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik en mijn jurkje staan een paar topics terug
Well hello therequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
en hierna niet meer:
http://twitgoo.com/1y2wee
Niet mijn bed, maar op dat van een vriendinquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Well hello there![]()
Sta je nou op je bed?![]()
Trouwens, je adres, ik weet waar het is..quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet mijn bed, maar op dat van een vriendin
DM maarquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trouwens, je adres, ik weet waar het is..
Ja, maar con air werd genoemd, en con air blijft baas.quote:
Aightquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ja, maar con air werd genoemd, en con air blijft baas.
Arm ding, je hebt een liedje gemist dat ik voor je aanvroegquote:
Kusje erop geeft.quote:
theedoek geweekt in melk of beter karnemelk helpt ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kusje erop geeft.
Maar stom als het klinkt, plakjes komkommer werken heel verlichtend als je verbrand bent.
Ik verbrand al voor het zichtbaar isdus hoe stom het ook klinkt het is waar.
Goed bezig Viroquote:
Viro?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:09 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Goed bezig Viro
Robert Nesta Marley Aka Bob Marley went to Heaven on 11 May 1981
We all miss you more than you will ever know
Ik ben geen Viroquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:09 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Goed bezig Viro
Welke?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Arm ding, je hebt een liedje gemist dat ik voor je aanvroeg
I know.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kusje erop geeft.
Maar stom als het klinkt, plakjes komkommer werken heel verlichtend als je verbrand bent.
Ik verbrand al voor het zichtbaar isdus hoe stom het ook klinkt het is waar.
Das verspilling van de melkquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
theedoek geweekt in melk of beter karnemelk helpt ook
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:09 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Goed bezig Zokunen
Ben er weer goed bij met mn hoofdquote:
Straks komt Pirates op tvquote:
Leesquote:
Af een toe met mooi weer een jointje op de lip en een biertje in de hand en goede reggea ...love that....maar vandaag niet eens geblowd en je toch Viro genoemdquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:12 schreef Zokunen het volgende:
Tot ik 18 werd blowde ik nog wel geregeld, daarna mocht het dus stopte ik.
Maar reggae is dan wel echt baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |