5 minuutjes.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:46 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Zover ik weet niet. Zullen wij een potje doen?
Weetje wat pas oneerlijk is. Dat jij met 5 verdedigers speelt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:13 schreef ForumPimp het volgende:
Zag je dat Rijstbal? Hoe snel jij door mijn verdediging kwam? Mijn spelers blijven gewoon staan terwijl jij vrij kan lopen.
Als ik aan het aanvallen ben en ik de bal krijg staan er meteen 2 man om mij heen en kan ik niet eens ergens heen passen. Ik kan verdomme helemaal nergens heen passen, terwijl als jij aan de bal bent iedereen vrij gaat lopen en ruimtes gaat zoeken.
Ik weet niet hoe het kan, maar het is behoorlijk oneerlijk en om te kotsen.
Ik speel niet met 5 verdedigers, maar ik vind het niet sneu hoor? Het is maar net welke opstelling bij jou taktiek hoort.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:17 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Weetje wat pas oneerlijk is. Dat jij met 5 verdedigers speelt.
Niks persoonlijks maar ik vind het sneu als mensen dat doen.
Mja ik speel altijd ultra verdedigend. En die penalty was expres gemist toch?
Nee! het is kut om tegen te spelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik speel niet met 5 verdedigers, maar ik vind het niet sneu hoor? Het is maar net welke opstelling bij jou taktiek hoort.
Als het kut is om tegen te spelen betekent dat toch gewoon dat het kennelijk een goede tactiek is? Hoeft het niet sneu te zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:21 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nee! het is kut om tegen te spelen.Mits je de juiste taktiek uitvoert.
Naja, ik probeer juist meer tactieken te testen omdat iedereen er bij mij door komt met een poep en een scheet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:17 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Bij een middelmatig team kan ik het nog wel begrijpen. Maar al heb je van die gasten als IF Vidic, Puyol of weet ik veel wie achterin en Ronaldo of Drogba in de spits en elke keer de hoge ballen naar voren geeft vind ik het wel laf. Maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als het kut is om tegen te spelen betekent dat toch gewoon dat het kennelijk een goede tactiek is? Hoeft het niet sneu te zijn.
Ja bizar soms, maar dat is wel erg veelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:06 schreef Rijstbal het volgende:
En godverdomme man. Kaka, Higuain, Forlán, Villa en Benzema allemaal geblesseerd.
Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:17 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik speel ook vaak op verdedigend. (Niet ultra-verdedigend maar gewoon een stap defensive.) Op die manier kun je tegenstanders op je eigen helft lokken en er dan keihard overheen counteren. Wel wat overpowered in Fifa 11 omdat snelheid zo belangrijk is.quote:
Omdat ik eigenlijk voor geen meter kan verdedigen.quote:
Dan moet je juist ver van je doel af spelen.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:35 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk voor geen meter kan verdedigen.
Probeer ik ook:p Maar het is voor het geval dat ik geen hoge ballen van de tegenstander door laat.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan moet je juist ver van je doel af spelen.
Dat gebeurt sowieso wel, ongeacht de instelling.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:52 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Probeer ik ook:p Maar het is voor het geval dat ik geen hoge ballen van de tegenstander door laat.
quote:Op zondag 15 mei 2011 09:30 schreef el-blanchito het volgende:
jaa! systeemupdate voor je playstation en binnen een paar minuten ben ik weer online!
edit: kut, toch niet hoor ik net van een van mn twitterboys![]()
is het ergens anders in de wereld al wel weer online?quote:Op zondag 15 mei 2011 09:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je moet inderdaad nog even wachten, ben benieuwd wanneer het hier weer de lucht in gaat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |