abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96700181
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje over een kijkoperatie van de enkel.
9 weken geleden ben ik geopereerd aan mijn enkel doormiddel van arthroscopie aan de achterkant van de enkel.
Ze hebben diverse dingen weggehaald, en er was een inklemming aanwezig. Verder is mijn enkel helemaal schoongemaakt.
Nu negen weken later blijft mijn enkel echt super stijf en pijnlijk. Hij is ook zo dik dat er totaal geen enkel meer in te herkennen is. Zijn hier mensen die mij iets meer kunnen vertellen over het herstel na een kijkoperatie enkel? Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,

Sanne
pi_96700555
Negen weken na een kijk operatie heb je er last van en het is nog niet in je opgekomen om terug te gaan?

Dan komt het wel goed :')
pi_96700626
Ik ben geen arts, na een zoektochtje op het www kwam ik deze link tegen

http://www.rdgg.nl/index.php?id=2257

Complicaties
Bij elke operatie kunnen complicaties optreden. Complicaties die bij een kijkoperatie kunnen optreden zijn:

Langdurige zwelling van de enkel

Het lijkt erop dat je een complicatie heb, ik zou je aanraden, niet op een comment te wachten maar je mobiel ter hand te nemen, en contact op te nemen, met je betreffende behandelende arts, Sterkte Sanne
1 oog dicht + 1 oog open = Glimlach.
pi_96703214
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:43 schreef Pakspul het volgende:
Negen weken na een kijk operatie heb je er last van en het is nog niet in je opgekomen om terug te gaan?

Dan komt het wel goed :')
Hallo,

Nee klopt inderdaad. Maar de arts gaf na het ontslag in het ziekenhuis aan dat ik nog heel lang een dikke enkel kon houden. Nadat ik dit tegen de fysio had gezegt, vond hij het ineens niet meer nodig om met mijn arts contact op te nemen. Dit terwijl hij een dag van te voren nog zeí dat de enkel nu wel enorm was en toch maar eens langs moest. Tja en aangezien ik nog nooit iets heb gehad op mijn enkel na ben ik erg goed gelovig naar de arts toe, beetje naief natuurlijk. Maar nu begon ik inderdaad ondanks wat ze zeggen toch te twijfelen, arts gebeld en het hoorde er allemaal bij zei hij. Aangezien ik meerdere mensen kende die een kijkoperatie hadden ondergaan maar niet deze reactie hadden. vroeg ik me af of er eventueel wel mensen deze ervaring hadden. VANDAAR
pi_96703267
quote:
15s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:45 schreef ArieSchaap het volgende:
Ik ben geen arts, na een zoektochtje op het www kwam ik deze link tegen

http://www.rdgg.nl/index.php?id=2257

Complicaties
Bij elke operatie kunnen complicaties optreden. Complicaties die bij een kijkoperatie kunnen optreden zijn:

Langdurige zwelling van de enkel

Het lijkt erop dat je een complicatie heb, ik zou je aanraden, niet op een comment te wachten maar je mobiel ter hand te nemen, en contact op te nemen, met je betreffende behandelende arts, Sterkte Sanne
THX!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')