je linkt een human hunter ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:59 schreef nightday2011 het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/en/character/aerie-peak/dessena/advanced
Voor de gein is redelijk lastig op te maken uit geschreven tekst. Doe dat soort dingen dan ook gewoon niet. Altijd zeikerds overal.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:42 schreef Smoofie het volgende:
WTF, ik heb weer een ban! Weer "racism" wtf. Ik zei "Nigga I aint ya bro" voor de gein ...wtf is het met die flikkers die dan reporten. Damn.
Er zaten meerdere mensen trade chat te trollenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:53 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor de gein is redelijk lastig op te maken uit geschreven tekst. Doe dat soort dingen dan ook gewoon niet. Altijd zeikerds overal.
Ach ja, wat mij betreft, dan nog.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zaten meerdere mensen trade chat te trollen
Welke professions doe je? Spullen uit Outland willen nog wel wat opbrengen op de AH wellicht.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:23 schreef TwyLight het volgende:
kut jonge, toen ik stopte heb ik al mn gold weggegeven en nu heb ik nog maar 30 gold ofzokan straks niet eens cold weather flying kopen
Tevens lol, ik las human hufterquote:
Ik doe geen professionsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Welke professions doe je? Spullen uit Outland willen nog wel wat opbrengen op de AH wellicht.
Terecht. Niet doen dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:35 schreef TwyLight het volgende:
Ik zit trouwens zwaar te denken aan gold kopen maar ik vetrouw die websites voor geen meter
Reported.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:35 schreef TwyLight het volgende:
Ik zit trouwens zwaar te denken aan gold kopen maar ik vetrouw die websites voor geen meter
Triest als je gold moet kopenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:35 schreef TwyLight het volgende:
Neequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:03 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Triest als je gold moet kopenMet quests doen en grey items oppakken en vendoren krijg je ook een heleboel gold.
En vind je dat genoeg? Wil je niet meerquote:
Tering man, ik word echt ziek van dailies. Doe ze alleen voor rep, als ik eenmaal exalted ben niet meer. Als ik wat gold wil, koop ik wel alles op in de AH en verkoop het voor meer oid.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:42 schreef Tijntje83 het volgende:
Soms de AH icm met professions maar ik doe sowieso ook elke dag 2x23 daily quests. En nee, dat is niet genoeg.
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221004517quote:
Danku.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:52 schreef Metonae het volgende:
[..]
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221004517
Mobiele versie:
https://eu.battle.net/account/support/mobile-authenticator.html
Jeetje zoveel dailies als je doet. Ik vind op een char alleen al alle TB dailies saai worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef Tijntje83 het volgende:
Daar heb ik het geduld niet voor. Op mijn manier liggen mijn inkomsten rond de 1k per dag en dat vind ik meer dan zat.
Heb je een link van je armory?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:08 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Danku.
OT: Klopt het dat Retribution Paladins beroerd zijn in dps momenteel? Ik heb toch geen beroerde gear en als het goed is ben ik hit en exp capped, maar bungel ik vaak onderaan bij het uitdelen van schade...
Als ik de hele tijd dat ik aan het spelen ben naar mn chars achterwerk aan het kijken ben, kijk ik liever naar een female charquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:16 schreef TwyLight het volgende:
ik vind het eerder enorme faggotry om als man een female char te spelen
Die characters zijn avatars. Ze moeten je online tegenwoordigen. Je bent eigenlijk dus gewoon bezig naar je eigen transexuele reet te staren.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Als ik de hele tijd dat ik aan het spelen ben naar mn chars achterwerk aan het kijken ben, kijk ik liever naar een female char![]()
Zou bijna zeggen dat het gay is als je liever naar een male char zit te kijken de hele dag
Dan zou iedereen een human moeten zijn want niemand ziet er uit als een orc, troll, tauren, undead, blood elf, goblin, night elf, gnome, dwarf, worgen of een draneai.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:57 schreef REPOLEVED het volgende:
Die characters zijn avatars. Ze moeten je online tegenwoordigen.
Ik heb ook een male character, ben ik nu ook gender confused?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:08 schreef Knut het volgende:
Ik zit maximaal uitgezoomd tijdens het spelen, het is niet zo dat ik naar de trolaars zit te kijken de hele tijd. Al was het maar omdat het irritant is qua overzicht om ingezoomed te zitten.
Mannen die een female spelen = gender-confused.
Nah jij bent oud en was slim. Met een female char kreeg je vroeger veels te veel aandacht.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook een male character, ben ik nu ook gender confused?
Wat een onzin
Mensen die een non-human spelen = race-confused.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:08 schreef Knut het volgende:
Mannen die een female spelen = gender-confused.
De reden was het uiterlijk, ik vond female undead niet om aan te zien en male undead wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:11 schreef REPOLEVED het volgende:
Nah jij bent oud en was slim. Met een female char kreeg je vroeger veels te veel aandacht.
????quote:Op zondag 15 mei 2011 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De reden was het uiterlijk, ik vond female undead niet om aan te zien en male undead wel.
Ik neem aan dat voor de meeste mannen het uiterlijk ook de reden was om geen male maar een female te kiezen. Ik zie het verschil even niet.
Male Belf of Dreanei. Zijn de vrouwelijke versies stukken beter.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De reden was het uiterlijk, ik vond female undead niet om aan te zien en male undead wel.
Ik neem aan dat voor de meeste mannen het uiterlijk ook de reden was om geen male maar een female te kiezen. Ik zie het verschil even niet.
Als je op Terenas EU komt mag je zo bij mij in de guild. Ik denk dat dat voor iedereen wel geldt. Jij zal eerste je realm moeten kiezen.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:53 schreef REPOLEVED het volgende:
Dus niemand die mij op zijn/haar realm wilt hebben? Ik ben best nuttig en kan makkelijk elke role spelen en ik pas ook veel theorycraft toe bij mijn chars.
ik ook en omdat human female gewoon knapper zijn dan de meeste.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:06 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik koos een female Night Elf om de animaties. Main is nu female human, omdat ik de ren animatie van male niet uit kan staan, dus daar ga ik niet de hele tijd naar zitten kijken.
/carequote:
http://eu.battle.net/wow/(...)-faire/pregzt/simplequote:
Tsja, bij mij kan je niet in het guild. Die doen niet aan socials (vriendinnetjes van raiders mogen dan weer wel). Realm is wèl heel erg leukquote:Op zondag 15 mei 2011 11:53 schreef REPOLEVED het volgende:
Dus niemand die mij op zijn/haar realm wilt hebben? Ik ben best nuttig en kan makkelijk elke role spelen en ik pas ook veel theorycraft toe bij mijn chars.
Dat is cool!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind die night elf sprong juist zo gay, met die salto erin.
Dat maakt niet uit. Naam van realm en faction?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, bij mij kan je niet in het guild. Die doen niet aan socials (vriendinnetjes van raiders mogen dan weer wel). Realm is wèl heel erg leuk
Auchindoun, drukke server, veel erg goede guilds, leuke & zeer vriendelijke mensen! PvP, dat dan weer wel en ik ben nu Alliance.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:52 schreef REPOLEVED het volgende:
Dat maakt niet uit. Naam van realm en faction?
Reuzelbek
http://raidbots.com/dpsbo(...)14/30/default/#3nvft
Retri dps staat inderdaad niet erg hoog vergeleken met andere classes.
Handige site, nu weet ik ook dat ik mijn elemental shaman voorlopig niet hoef te levelen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:52 schreef REPOLEVED het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Naam van realm en faction?
Reuzelbek
http://raidbots.com/dpsbo(...)14/30/default/#3nvft
Retri dps staat inderdaad niet erg hoog vergeleken met andere classes.
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:59 schreef REPOLEVED het volgende:
Gnome priests kan toch sinds de nieuwe patch?
Resto shammy!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:01 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Handige site, nu weet ik ook dat ik mijn elemental shaman voorlopig niet hoef te levelen.
Ohnee humans hebben dat leuke racial dat ze extra rep geeft en die kunnen ook priest worden. Dit word moeilijk kiezen. Extra rep of extra int + zo geinig klein ventje.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]uitstekende keus
Ik ga ook maar weer online op erm...*check who needs leveling* (ik level er 8 tegelijk)
Kwiwi! Mijn gnome mage. (en ja, naam gejat van de fokuser, maar ik zocht iets schattigs en kiwi en chiquita waren al bezet)
Die extra rep heb je na een tijdje niets meer aan en de meeste guilds geven ook extra rep.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:06 schreef REPOLEVED het volgende:
Ohnee humans hebben dat leuke racial dat ze extra rep geeft en die kunnen ook priest worden. Dit word moeilijk kiezen. Extra rep of extra int + zo geinig klein ventje.
118kquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:50 schreef Sjiznit het volgende:
Hehe, net een Whooly White Rhino gekocht voor 118k. Nu eens bedenken of ik em zelf ga houden of dat ik em ga doorverkopen.
Edit: deze:
[ afbeelding ]
Gold. Tof ding. Is zo'n trading card mount. http://www.wowlootcards.com/wooly_white_rhino.htmquote:
Wat moet je anders met al je gold als je er veel van hebtquote:
Juh, dat was ook mijn redenatie. Heb zat geld en genoeg manieren om aan extra te kopen. Zat er eerst aan te denken om het te verkopen aan anderen ofzo maar dat zou me een hoop moeite kosten en eventueel misschien gezeik met Blizzard. Dus maar alles gaan kopen waar ik zin in had. Dit was een ding ervan. Mooi nieuw model mount, imo beter dan een reskin van een draak.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat moet je anders met al je gold als je er veel van hebt
Bewarenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weggeven?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |