Misschien even overleggen met de achterburen?quote:Als je de nare lucht van knoflook wil vermijden, snij dan de kern uit de knoflook weg dan zul je niets ruiken. http://www.omaweetraad.co(...)koken&label=Knoflook
Misschien ook handig als je de OP even leest.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:08 schreef Sam-x het volgende:
Knoflook geur uit je mond verwijderen... Peterselie
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:08 schreef Sam-x het volgende:
Knoflook geur uit je mond verwijderen... Peterselie
dat jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Misschien ook handig als je de OP even leest.
Dat heb ik gedaan, maar je kunt dus peterselie in heet water zetten.. Misschien dat het werkt? Ik dacht dat jullie het wel uit mijn reactie konden opmaken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Misschien ook handig als je de OP even leest.
Ja, want die was zo duidelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:22 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, maar je kunt dus peterselie in heet water zetten.. Misschien dat het werkt? Ik dacht dat jullie het wel uit mijn reactie konden opmaken.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:22 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, maar je kunt dus peterselie in heet water zetten.. Misschien dat het werkt? Ik dacht dat jullie het wel uit mijn reactie konden opmaken.
TS wilt graag afvallen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:32 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
weg van de minste weerstand
join the enemy...if u cant beat them join them.....
ga ook eten met veel knoflook
( heerlijk in de middag een wijntje met vers stokbrood en verse zelfgemaakte knolflook roomboter zoals de fransen vaak doen.... )
ergook nog eens goed voor libido en weerstand
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:22 schreef Sam-x het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |