abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96693739
Weet iemand hoe dik een opgerold rolgordijn is (hoogte +/- 1 mtr)
Is belangrijk voor me ivm met een draai/kiep-raam.
Zou jammer zijn als ik een rolgordijn ophang en dat dan het raam niet meer open kan
pi_96693925
Hangt af van het type he, maar denk max 5cm o.i.d.?

Maar zie het probleem niet helemaal eigenlijk, je raam gaat dus naar binnen open? Kan die niet, in je raamkozijn hangen?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_96694083
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:01 schreef RanTheMan het volgende:
Hangt af van het type he, maar denk max 5cm o.i.d.?

Maar zie het probleem niet helemaal eigenlijk, je raam gaat dus naar binnen open? Kan die niet, in je raamkozijn hangen?
5 cm o.i.d. is dus net niet genoeg...ik heb iets van 6cm maja..moet wel zeker weten dat het past

dus..ja: raam draait naar binnen open
in raam kozijn gaat niet kozijn is van kunststof
ruimte is vrij beperkt. Heb dus een nis gemaakt in het (nieuwe gipsplaat) plafond. Hier wil ik het rolgordijn ophangen zodat het raam nog open kan
pi_96695132
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:05 schreef MrNiles het volgende:

[..]

5 cm o.i.d. is dus net niet genoeg...ik heb iets van 6cm maja..moet wel zeker weten dat het past

dus..ja: raam draait naar binnen open
in raam kozijn gaat niet kozijn is van kunststof
ruimte is vrij beperkt. Heb dus een nis gemaakt in het (nieuwe gipsplaat) plafond. Hier wil ik het rolgordijn ophangen zodat het raam nog open kan
Euhm, ik volg het niet, je hebt 6cm ruimte, dus dan past 5 cm niet?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_96695310
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:34 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Euhm, ik volg het niet, je hebt 6cm ruimte, dus dan past 5 cm niet?
Het gaat me meer om de Of Iets Dergelijks...ik moet het wel zeker weten
als het ook maar iets te dik is dan gaat het raam niet meer open
pi_96695430
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:39 schreef MrNiles het volgende:

[..]

Het gaat me meer om de Of Iets Dergelijks...ik moet het wel zeker weten
als het ook maar iets te dik is dan gaat het raam niet meer open
ga naar de DHZ-winkel en ga meten :)

Ow jah je kan het uiteraard wel in een kunstof kozijn bevestigenen, je kunt altijd lijmen, weegt immers niets. Maar als het huur is is het de vraag of het mag...
pi_96695625
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:42 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

ga naar de DHZ-winkel en ga meten :)

Ow jah je kan het uiteraard wel in een kunstof kozijn bevestigenen, je kunt altijd lijmen, weegt immers niets. Maar als het huur is is het de vraag of het mag...
nee geen huur
in de DHZ-zaak gister geen rolgordijn van 1mtr hoogte gevonden..vandaar mijn vraag
pi_96696963
Hangt af van je budget, maar bij hema hebben ze ze op maat: http://raambekleding.hema(...)p=3&type=1&code=7463
kost je dan 50 euro o.i.d. maar dan past t precies, bel hun klantenservice en je hebt je antwoord, live 's simple!
pi_96703031
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:17 schreef RanTheMan het volgende:
Hangt af van je budget, maar bij hema hebben ze ze op maat: http://raambekleding.hema(...)p=3&type=1&code=7463
kost je dan 50 euro o.i.d. maar dan past t precies, bel hun klantenservice en je hebt je antwoord, live 's simple!
Dit, of snij zelf gewoon af wat over is. Uiteinde omzomen en (eventueel) de stok er weer in, dan heb je ook geen onnodig dikke rol als het gordijn omhoog is.
pi_96722106
Het voordeel van zo'n rolgordijn is dat je er zowel aan de breedte als de lengte wat vanaf kan halen. Als ik je zo hoor dan verwacht ik dat het wel moet lukken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')