5 cm o.i.d. is dus net niet genoeg...ik heb iets van 6cm maja..moet wel zeker weten dat het pastquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:01 schreef RanTheMan het volgende:
Hangt af van het type he, maar denk max 5cm o.i.d.?
Maar zie het probleem niet helemaal eigenlijk, je raam gaat dus naar binnen open? Kan die niet, in je raamkozijn hangen?
Euhm, ik volg het niet, je hebt 6cm ruimte, dus dan past 5 cm niet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:05 schreef MrNiles het volgende:
[..]
5 cm o.i.d. is dus net niet genoeg...ik heb iets van 6cm maja..moet wel zeker weten dat het past
dus..ja: raam draait naar binnen open
in raam kozijn gaat niet kozijn is van kunststof
ruimte is vrij beperkt. Heb dus een nis gemaakt in het (nieuwe gipsplaat) plafond. Hier wil ik het rolgordijn ophangen zodat het raam nog open kan
Het gaat me meer om de Of Iets Dergelijks...ik moet het wel zeker wetenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:34 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Euhm, ik volg het niet, je hebt 6cm ruimte, dus dan past 5 cm niet?
ga naar de DHZ-winkel en ga metenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:39 schreef MrNiles het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de Of Iets Dergelijks...ik moet het wel zeker weten
als het ook maar iets te dik is dan gaat het raam niet meer open
nee geen huurquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ga naar de DHZ-winkel en ga meten![]()
Ow jah je kan het uiteraard wel in een kunstof kozijn bevestigenen, je kunt altijd lijmen, weegt immers niets. Maar als het huur is is het de vraag of het mag...
Dit, of snij zelf gewoon af wat over is. Uiteinde omzomen en (eventueel) de stok er weer in, dan heb je ook geen onnodig dikke rol als het gordijn omhoog is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:17 schreef RanTheMan het volgende:
Hangt af van je budget, maar bij hema hebben ze ze op maat: http://raambekleding.hema(...)p=3&type=1&code=7463
kost je dan 50 euro o.i.d. maar dan past t precies, bel hun klantenservice en je hebt je antwoord, live 's simple!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |