abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96692341
Beste mensen,
de laatste tijd overkomt me iets nogal vaak.

Ik ben 26 maar heb een langzame start gehad met de liefde en ben nog maagd. Ik heb wel zo alle andere honken al eens gehad. ;)

De laatste tijd voelde ik me twee keer erg aangetrokken tot een vrouw. Vervolgens heb ik met allebei gezoend en wat gerommeld, maar beide keren was mijn gevoel daarna weg en wist ik zeker dat ik niet verliefd was op ze.

Ik heb het ook al één keer eerder gehad toen ik met een meisje ging op wie ik wel verliefd was en met wie het lichamelijk contact me ook tegenviel.

Op de één of andere manier vind ik die vrouwen interessanter als ik ze nog niet heb, dan wanneer ik ze wel heb. En als ik niet verliefd ben, heb ik ook niet de drang om de liefde met ze te bedrijven.

Herkennen mensen dit? Ik bedoel dus dat je je aangetrokken voelt tot iemand maar als je dan zoent of seks hebt dat het dan een stuk minder is plotseling?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_96692501
Herkenbaar, scharrels waarbij het niet mee gelukt is heb ik meer gevoel mee :@ . Vooral als ik ze maanden later tegenkom!
<>
pi_96692651
Ik herken dit ook wel. Heb zelf ook bijna alle honken gehad, op die laatste na. Dat zou er bijna van komen met m'n ex - vriendin, echter maakte ze het uiteindelijk uit en is het er nooit van gekomen. Het "dier" in me zegt dat het verschrikkelijk is dat het er nooit van gekomen is, echter vind ik het rationeel gezien niet erg omdat we mentaal gezien niet een echte klik hadden.

/edit: Ik verbaas me hierdoor eigenlijk best wel hoe je in jezelf zó extreem kan verschillen. De emotie vs de ratio, beide belangrijk voor het mens - zijn, maar kunnen oh zo verschillen.
pi_96692778
Zorgen nou maar eerst dat je geneukt hebt, dan praten we daarna wel verder...
Blaas een vlieg en schep een band!
  Forum Admin donderdag 12 mei 2011 @ 12:35:03 #5
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_96692975
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:28 schreef KetkeW het volgende:
Dat denk ik ook. Als je het laatste honk eenmaal genomen hebt :') dan is je probleem waarschijnlijk meteen voorbij.
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:42:27 #6
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96693237
Je merkt nu het verschil tussen de jacht en het hebben van de prooi. Jagen is leuk, maar vaak valt de prooi daarna vies tegen.

Gewoon blijven jagen zou ik zeggen :)
Domo Arigato!
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:49:03 #7
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96693495
Volgens mij kun jij "verliefd" en "lichamelijk aangetrokken" niet zo goed uit elkaar houden.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96693572
Zijn sex en liefde / verliefdheid 2 totaal verschillende dingen of hebben ze enige overlap met elkaar?
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:52:53 #9
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96693634
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:51 schreef Riddler86 het volgende:
Zijn sex en liefde / verliefdheid 2 totaal verschillende dingen of hebben ze enige overlap met elkaar?
Ligt aan de persoon. Sommige mensen kunnen het absoluut niet uit elkaar houden. Ik zelf heb er nooit problemen mee gehad.

Sex is voor mij niet gelijk aan liefde. Liefde zit in je hart en niet in je kruis. Maar wilt niet zeggen dat ik geen liefde in de sex kan leggen.
Domo Arigato!
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:36:46 #10
335005 nightday2011
fok is de meest stomme site
pi_96695197
de ene keer wel de andere keer niet. als ik niet lekker in me vel zit dan hoeft het van mij niet
fok is de meest stomme site
pi_96696789
quote:
zou dat neuken nou zo bijzonder zijn ?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_96697248
Denk het niet. Het lijkt mij dat de relatie ansich veel belangrijker is. Sex is daar "maar" een onderdeeltje van.
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:26:51 #13
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96697451
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:16 schreef JohnDDD het volgende:
Op de één of andere manier vind ik die vrouwen interessanter als ik ze nog niet heb, dan wanneer ik ze wel heb. En als ik niet verliefd ben, heb ik ook niet de drang om de liefde met ze te bedrijven.
Die eerste zin, tjsa het gras is bij de buren altijd groener..
Die 2e zin, compleet geen last van maar dat kan misschien nog komen omdat je maagd bent en allemaal idealistische ideeën over seks hebt.
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:16:00 #14
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_96699517
quote:
Dit. Allemaal mooie praatjes over 'een vrouw hebben' en 'de liefde bedrijven', maar intussen heb je net een paar klasgenootjes gevingerd op je 26e.

Dus hophop, ga eens neuken man.
Gourmetten of steengrillen?
pi_96713808
O ja hoor, dat heb ik ook.
Ook dat hele gezemel over dat seks een band schept ofzo, merk ik nooit wat van. Mijn soort van vriend vertelde dat laatst, dat wanneer hij seks met een meisje heeft hij zich daardoor veel meer aan haar hecht en meer van haar gaat houden. (dat gesprek was wel reden tot paniek)
Ik dacht dat dat alleen zo bij sommige vrouwen werkte. Maar ik heb zo'n beetje het tegenovergestelde.
Mensen zijn gewoon leuker van verweg. Maar goed, zolang er nog geneukt wordt is er niet zo veel aan de hand.
pi_96718923
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:22 schreef Riddler86 het volgende:
Denk het niet. Het lijkt mij dat de relatie ansich veel belangrijker is. Sex is daar "maar" een onderdeeltje van.
Als de sex niet goed is in een relatie heb je een gefrustreerde relatie hoor.. Best wel belangrijk onderdeel. :)
pi_96743251
Ik mag dan wel 14 zijn maar je ziet zo dat je lesbisch bent.
Maar je moet gewoon nog uit de kast komen en misschien dat je dan meer geweid bent tot het lesbische leven!
x amalia
pi_96873274
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:26 schreef Onnozelaar het volgende:
O ja hoor, dat heb ik ook.
Ook dat hele gezemel over dat seks een band schept ofzo, merk ik nooit wat van. Mijn soort van vriend vertelde dat laatst, dat wanneer hij seks met een meisje heeft hij zich daardoor veel meer aan haar hecht en meer van haar gaat houden. (dat gesprek was wel reden tot paniek)
Ik dacht dat dat alleen zo bij sommige vrouwen werkte. Maar ik heb zo'n beetje het tegenovergestelde. Mensen zijn gewoon leuker van verweg. Maar goed, zolang er nog geneukt wordt is er niet zo veel aan de hand.
Wetenschappelijk gezien werkt het ook zo. Als een man met een vrouw naar bed gaat zou ie (in theorie) je ineens verliefd aan kunnen gaan kijken en zeggen 'oh wat hou ik van je'. Een vrouw zegt eerst 'ik hou van je' en gaat daarna met iemand naar bed, omdat ze van m houdt.
Dus: een man houdt (meer) van n vrouw/ voelt zich verbonden met n vrouw door sex, een vrouw houdt van iemand/ voelt zich verbonden met iemand en wil daarom sex.
pi_96918899
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 03:02 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Wetenschappelijk gezien werkt het ook zo. Als een man met een vrouw naar bed gaat zou ie (in theorie) je ineens verliefd aan kunnen gaan kijken en zeggen 'oh wat hou ik van je'. Een vrouw zegt eerst 'ik hou van je' en gaat daarna met iemand naar bed, omdat ze van m houdt.
Dus: een man houdt (meer) van n vrouw/ voelt zich verbonden met n vrouw door sex, een vrouw houdt van iemand/ voelt zich verbonden met iemand en wil daarom sex.

volgens mij zijn er ook vrouwen die naar bed gaan met mannen waar ze niet van houden tjappie.
pi_96920826
'Honken'

:')

Grow the fuck up.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:44:42 #21
343702 kippiedippie
JeWeetTogZelf
pi_96951533
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:22 schreef Riddler86 het volgende:
Ik denk niet dat het "maar" een onderdeeltje is. Seks is vooral in het begin speciaal en intiem.
pi_96956510
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:44 schreef kippiedippie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het "maar" een onderdeeltje is. Seks is vooral in het begin speciaal en intiem.
Dat is het zeker.

"Onderdeeltje" klinkt misschien ook wel een beetje denigrerend. Bedoelde er mee te zeggen dat ik vind dat als de relatie goed is, ook in het begin, dat sex niet het belangrijkste is en dat het plezier hebben met elkaar, leuke dingen doen, een 'klik' hebben veel belangrijker is.
pi_96960334
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:51 schreef V-for-Vendetta het volgende:
'Honken'

:')

Grow the fuck up.
idd gewoon zorgen dat je gelijk een homerun hebt.
dont get high on your own supply
pi_96963035
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:03 schreef Renaldo het volgende:

[..]

idd gewoon zorgen dat je gelijk een homerun hebt.
''Game, set, match.'' :')
pi_97051045
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:20 schreef Swindler het volgende:
Herkenbaar, scharrels waarbij het niet mee gelukt is heb ik meer gevoel mee :@ . Vooral als ik ze maanden later tegenkom!
Is je instinct dat denkt 'kind verwekken bij haar'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')