abonnement Unibet Coolblue
pi_4817479
quote:
Op zondag 30 juni 2002 10:46 schreef Els_saai het volgende:
Wat gaan we nou 6 weken lang doen om 20.00 uur Tom_tom?
Fokken, dat doe ik normaal ook omk 20.00 uur maar dan met GTST op de achtergrond, dus ik volg het redelijk. O maar nu komen om 20.00 uur al die oude series.
Maandag: Kees en Co
Dinsdag: M'n Dochter en Ik
Woensdag: In de Vlaamsche Pot
Donderdag: Het Zonnetje in Huis
Vrijdag: Kees en Co
pi_4820823
quote:
Op zondag 30 juni 2002 10:58 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

.
Maandag: Kees en Co
Dinsdag: M'n Dochter en Ik
Woensdag: In de Vlaamsche Pot
Donderdag: Het Zonnetje in Huis
Vrijdag: Kees en Co


ik HAAT die series
pi_4821980
quote:
Op zondag 30 juni 2002 16:44 schreef karoltje het volgende:
ik HAAT die series

Op De Vlaamsche Pot na zijn ze allemaal leuk
pi_4822959
quote:
Op zondag 30 juni 2002 18:45 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]


Op De Vlaamsche Pot na zijn ze allemaal leuk


nietes

ontopic;

ik denk dat janine gevonden wordt door Nina, Rik achter slot gaat, Daantje na een lang ziektebed en eindelood gezeur doodgaat, en Charlie en Isabella saampjes best gelukkig worden

pi_4823096
quote:
Op zondag 30 juni 2002 20:15 schreef karoltje het volgende:

[..]

nietes

ontopic;

ik denk dat janine gevonden wordt door Nina, Rik achter slot gaat, Daantje na een lang ziektebed en eindelood gezeur doodgaat, en Charlie en Isabella saampjes best gelukkig worden


Janine wordt gevonden door een dronken marcus. Ze komt achter dat Ludo met Sophia is getrouwd. Na een gevecht tussen Janine en Sophia duwt Janine een hakmes in Sophia's rug. Sophia exit dus...niet helemaal, want haar nier wordt gedoneerd aan Daantje. Daantje blijft in leven. Robin, die bij Harmsen verblijft, redt op een of andere manier Job. Rik moet een tijdje in cel. Zwangere Hiv-patient Anita moet misschien ook in gevangenis, omdat ze als medeplichtige wordt gezien. Isabella wordt door Charlie ontmaagd. Alles lijkt gelukkig, totdat ene Dennis roet in het eten gooit.
pi_4824359
quote:
Op zondag 30 juni 2002 20:25 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Janine wordt gevonden door een dronken marcus. Ze komt achter dat Ludo met Sophia is getrouwd. Na een gevecht tussen Janine en Sophia duwt Janine een hakmes in Sophia's rug. Sophia exit dus...niet helemaal, want haar nier wordt gedoneerd aan Daantje. Daantje blijft in leven. Robin, die bij Harmsen verblijft, redt op een of andere manier Job. Rik moet een tijdje in cel. Zwangere Hiv-patient Anita moet misschien ook in gevangenis, omdat ze als medeplichtige wordt gezien. Isabella wordt door Charlie ontmaagd. Alles lijkt gelukkig, totdat ene Dennis roet in het eten gooit.


Daantje heeft een lever nodig, het zou wel wat zijn als de dokter per ongeluk de verkeerde lever transplanteerd!!

verder klinkt 't allemaal erg aannemelijk.. oei oei wat een spanning.

pi_4824482
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 19:43 schreef karoltje het volgende:

[..]


Ja dank je!, weet ludo en/of stefano al dat apollo van roxy is?

marcus zal 't wel weten aangezien is zo dronken was.

  maandag 1 juli 2002 @ 13:26:28 #108
24927 karellaaglawaai
later, drink geel water
pi_4831297
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 23:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb 3 minuten gekeken, maar het Janine-idee was wel héél erg gejat van Het Gouden Ei.
Nee hoor hij is gejat van GTST. Helen Helmink werd door haar nepzoon begraven in een boeken kist.
BTW Helmink was dus de eerste Barbara...Ik neem dus aan dat jullie niet zoals ik stonden te juichen op de bank toen die rol er eindelijk uitgeschreven werd.
Wat vonden jullie nou de domste rollen in de lange gtst periode?
1. Helen Helmink
2. Barbara Fischer
3. Die kerel met die krullen die samenwerkte met Peter Kelder. Hij woonde samen met zijn zus die later een kind kreeg van Frits. Die gozer had later ook relatie met de ex van Jef. Wat deed die gozer verder??? niks toch?
Absolute power can't be given, it must be taken.
pi_4831763
Hoe durf je
Barbara is echt de leukste rol sinds tijden (lees: sinds Kim's vertrek). Barbara moet blijven! Barbara for president!
Vooral: "Marcus, flikker op!" is nu al legendarisch
OK, ik overdrijf maar zonder Barbara geen GTST
pi_4832775
quote:
Op maandag 01 juli 2002 14:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe durf je
Barbara is echt de leukste rol sinds tijden (lees: sinds Kim's vertrek). Barbara moet blijven! Barbara for president!
Vooral: "Marcus, flikker op!" is nu al legendarisch
OK, ik overdrijf maar zonder Barbara geen GTST
hihi

ik vind Barbare nou niet egt iets toevoegen aan GTST hoor, ze heeft nooit echt een spannende verhaallijn gehad ofzow t enigste wat ze doet is n beetje kibbelen met Janine en thee drinken met Laura...

maar ze loopt me niet in de weg hoor ze mag van mij blijven

  maandag 1 juli 2002 @ 15:16:03 #111
1762 YPPY
Yppiaans
pi_4832826
quote:
Op maandag 01 juli 2002 13:26 schreef karellaaglawaai het volgende:


3. Die kerel met die krullen die samenwerkte met Peter Kelder. Hij woonde samen met zijn zus die later een kind kreeg van Frits. Die gozer had later ook relatie met de ex van Jef. Wat deed die gozer verder??? niks toch?


Jan Henk ofzo Gerritse toch? Ze hadden samen een klusjesbedrijf en hij had ook een aquarium met vissen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_4835173
quote:
Op maandag 01 juli 2002 14:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe durf je
Barbara is echt de leukste rol sinds tijden (lees: sinds Kim's vertrek). Barbara moet blijven! Barbara for president!
Vooral: "Marcus, flikker op!" is nu al legendarisch
OK, ik overdrijf maar zonder Barbara geen GTST
Ik vind Barbara nou niet echt bijzonder, maar ze is wel de ideale moeder vind ik Charlie boft maar..
pi_4835191
Ik vond die Marieke die een half-zusje van Janine bleek een sufmuts.
pi_4835768
Ik wil Helen Helmink terug volgend seizoen en Wil de Smet.
pi_4837151
quote:
Op maandag 01 juli 2002 19:20 schreef berney het volgende:
Ik wil Helen Helmink terug volgend seizoen en Wil de Smet.
Als ze Wil's bovenliprimpels bijschuren mogen ze terugkomen
  dinsdag 2 juli 2002 @ 09:30:12 #116
24927 karellaaglawaai
later, drink geel water
pi_4843826
quote:
Op maandag 01 juli 2002 19:20 schreef berney het volgende:
Ik wil Helen Helmink terug volgend seizoen en Wil de Smet.
Ja Wil de Smet. Toen had GTST nog echt lekkere wijven in de serie. Hoewel Laura er ook steeds lekkerder uit gaat zien.
Maar ff serieus. Het feit dat jullie vragen om een interessante Barbara verhaallijn zegt toch al genoeg? Barabara is niet interessant genoeg en ik erger me dood aan die zwanenhals van haar.
En die krullenbol was inderdaad Henkjan. Heb het effe terug gelezen (Ja ik heb heb de eerste 4 seizoenen in boek vorm WOOHA) Hij deed echt niks anders dan vissen water geven, klusjes en de vrouw van Jef naaien.
Absolute power can't be given, it must be taken.
pi_4887908
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 09:30 schreef karellaaglawaai het volgende:

[..]

Hoewel Laura er ook steeds lekkerder uit gaat zien.


.
pi_4889905
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 20:22 schreef karoltje het volgende:
.
Ironie.
pi_4893823
quote:
Op zondag 30 juni 2002 16:44 schreef karoltje het volgende:

[..]

ik HAAT die series


mwa ik vind ze soms best leuk jammer dat het de 3e keer word dat ik mijn dochter en ik ga zien.
pi_4894029
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ironie.


ik hoop t
  woensdag 24 juli 2002 @ 10:28:30 #121
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5131227
Rik gaat dus echt de serie uit stond vanmorgen in de Telegraaf, hij is IRL naar Amerika vertrokken. Anita blijft wel nog, als we de Party mogen geloven.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 26 juli 2002 @ 15:03:31 #122
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_5158677
Jah Rik wordt opgehangen!!!!

Ik zou het wel leuk vinden als Frits terugkomt BTW
Desnoods neemt ie Hanny ook weer mee

Zoalng Suzanne maar wegblijft

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 26 juli 2002 @ 15:05:08 #123
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5158699
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 15:03 schreef Vivi het volgende:
Jah Rik wordt opgehangen!!!!
Serieus? Dat zou wel heel erg zijn!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 28 juli 2002 @ 23:30:00 #124
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_5182469
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 15:05 schreef Marble het volgende:

[..]

Serieus? Dat zou wel heel erg zijn!


Tis echt waar! Ferry wil carriere gaan maken in the U.S of A ( ) en blaast op deze dramatische manier de aftocht
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 28 juli 2002 @ 23:33:48 #125
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5182527
Cool! GTST heeft steeds leukere exits voor haar personages tegenwoordig. Meike die verpulverd wordt, Rik die opgehangen wordt... What's next? Charlie die wordt opgehaald door haar alien-familie en mee terug wordt genomen naar haar thuisplaneet?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')