Ok bijna alle mogelijkheden danquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Veel plezier met je man-man-man-trio, fag.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Veel plezier met je man-man-man-trio, fag.
Niks moet, sterker nog van mijn part heb je nooit meer seks maar je moet een beestje een naam geven en ik het woordje moet gebruikt. Maar doe waar je zin in hebt en laat de rest liggenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:09 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom zou iets moeten? Iedereen moet lekker doen wat hij/zij zelf wil.
Noem mij raar, maar ik heb bijvoorbeeld helemaal geen behoefte aan een trio. Ook niet MVV.'
En nee, ik heb geen vriedin die meeleest.
Ik probeer toch iets meer om de wat grotere extremen eerst op te zoeken. Ik heb nog openstaan op mijn lijstje: Zuid-Amerikaans, Afrikaans, Perzisch, Indisch (half half eigenlijk)quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:09 schreef Jurgen1990 het volgende:
anale seks is niet vernoemd
Seks met verschillende Europeanen
Keer een franse, Poolse, Duitse
Heb zelf ooit in een zatte bui, seks gehad met een pools meisje (mooie cultuur waar de vrouw de man bier geeft)
Duits meisje is op zich ook wel erg leuk
ja MILF lijkt me ook cool, had eerst een relatie en het lullig was, de moeder was ook lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:12 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik probeer toch iets meer om de wat grotere extremen eerst op te zoeken. Ik heb nog openstaan op mijn lijstje: Zuid-Amerikaans, Afrikaans, Perzisch, Indisch (half half eigenlijk)
Oww en wat we natuurlijk ook niet mogen vergeten, de MILF
Ik reken een MILF goed wanneer het een lekkere vrouw is van minimaal 30-45 jaar waarvan je denkt, die neem ik wel een keertje mee naar huis! Ze hoeft natuurlijk niet per se moeder te zijn wat de volledige benaming dan weer wel inhoudt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:17 schreef boterbloempie het volgende:
dan toch nog ff een vraag,
wanneer is iemand nou een MILF
OT: Elke mogelijk etniciteit (Aziatisch, Europees, Afrikaans, enz)
en dan zonder dezelfde taal te spreken (ook geen engels o.i.d dus)
Wanneer ze een moeder is, en je er mee naar bed zou willen, lijkt me simpel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:17 schreef boterbloempie het volgende:
quote:OT: Elke mogelijk etniciteit (Aziatisch, Europees, Afrikaans, enz)
ben je in 1 keer klaar....quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:20 schreef Adames het volgende:
Trio met een lange dunne aziaat en een dikke kleine negerin in een pashokje terwijl ik daar werk
MILF ben je aantrekkelijk bent en een kind hebt. Zijn ook zat tienermoeders, die kun je dus ook als MILF zienquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:17 schreef boterbloempie het volgende:
Een MILF is een Mother I Like to Fuck, dus een vrouw met kind die er goed genoeg uit ziet om het op te kunnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:17 schreef boterbloempie het volgende:
Dat is dus geen MILF , een meisje van 18 met kind kan net zo goed ook milf zijn, zolang je er maar mee naar bed wiltquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:26 schreef colty het volgende:
[..]
Ik reken een MILF goed wanneer het een lekkere vrouw is van minimaal 30-45 jaar waarvan je denkt, die neem ik wel een keertje mee naar huis! Ze hoeft natuurlijk niet per se moeder te zijn wat de volledige benaming dan weer wel inhoudt.
Daarom schreef ik ook: Ik reken een MILF goed wanneer.....quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:28 schreef Sisko het volgende:
[..]
Dat is dus geen MILF , een meisje van 18 met kind kan net zo goed ook milf zijn, zolang je er maar mee naar bed wilt
maak er een topic vanquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:37 schreef boterbloempie het volgende:
OT: seks met een bekend persoon lijkt me ok nog wel lachen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |