abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:55:13 #176
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96693710
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:45 schreef Spork het volgende:
sowieso praat ik online niet zoveel met meiden, dan liever irl. op internet weet ik juist nog veel minder goed wat ik moet zeggen
Toch doe je dat hier wel. Go figure. :P
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:57:00 #177
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96693772
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:51 schreef Catbert het volgende:

[..]

Joh. Ga d'r beffen en ze is al helemaal blij. Welkome afwisseling t.o.v. de kerels die 'em d'r meteen in willen hangen.
ja ik maak me ook druk om niks, ik heb wel een paar vriendinnen gehad maar toch blijf ik daarover twijfelen en daardoor niks durven
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:58:03 #178
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96693810
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:55 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Toch doe je dat hier wel. Go figure. :P
haha ik bedoelde meer in een iets intiemere setting, 1 op 1 chatten (al dan niet met versierpoging) enzo
dit is gewoon een gezellig klets/tips-uitwissel topic, dat is heel wat anders
pi_96693820
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:50 schreef Spork het volgende:

[..]

hmm dat gedeelte ben ik niet zo bang voor bij mezelf, wel mijn bedprestaties
ik denk dat dat de grootste drempel voor me is bij versieren, de angst dat je uiteindelijk in bed belandt en je dan tegen blijkt te vallen ofzo
Dat is net als met versieren en angst om afgewezen te worden, in de praktijk gaan vrouwen jou echt niet vertellen dat je heel slecht bent. Daarnaast valt het reuze mee, als je aandacht hebt voor de vrouw en niet alleen voor jezelf dan doe je al meer dan de meeste mannen.
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:04:23 #180
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96694057
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:58 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is net als met versieren en angst om afgewezen te worden, in de praktijk gaan vrouwen jou echt niet vertellen dat je heel slecht bent. Daarnaast valt het reuze mee, als je aandacht hebt voor de vrouw en niet alleen voor jezelf dan doe je al meer dan de meeste mannen.
tja, makkelijker gezegd dan gedaan :P
ik weet dat ook allemaal wel hoor, maar toch kost het me moeite

en daarnaast kom ik niet erg veel dames tegen, maar daar kan ik zelf wel wat tegen doen. ik ben alleen vaak te lam om dan ook echt actie te ondernemen.. zit ik zo weer een hele dag alleen binnen in plaats van erop uit gaan
pi_96694334
Goeie s middags!!!!

Mijn favopakjes bezorger komt straks als het goed is, die man kost me een vermogen aan pakjes hahahaha.
Niet dat ik met hem flirt hoor, ik vind hem leuk in stilte, tis zo n lekkertje, zo n jonge hond achtige knul.

verder vandaag:t kleinste kind is voor t eerst naar de basisschool geweest, er waren wel papa's maar die zag ik door mn waas van zout water niet :)
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:13:19 #182
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96694351
Wel eens aan een blog gedacht?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96694651
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:13 schreef Catbert het volgende:
Wel eens aan een blog gedacht?
yep heb ik ook op mn hyves maar ik vind dat hyves maar niks, maar goed heb een deal met je gemaakt en zal me er aan proberen te houden hoor.

De pakjesbezorger is wel on topic hoor!
pi_96694670
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:12 schreef missyB het volgende:
Goeie s middags!!!!

Mijn favopakjes bezorger komt straks als het goed is, die man kost me een vermogen aan pakjes hahahaha.
Niet dat ik met hem flirt hoor, ik vind hem leuk in stilte, tis zo n lekkertje, zo n jonge hond achtige knul.

verder vandaag:t kleinste kind is voor t eerst naar de basisschool geweest, er waren wel papa's maar die zag ik door mn waas van zout water niet :)
Oh wat lief! En de eerste dag, dan doen ze toch maar een daggedeelte om te wennen of is het voor hem/haar gelijk een hele dag?
Was hij/zij trouwens zenuwachtig? Opgewonden? En vloeiden er aan beide kanten traantjes of was jij de enige? :D
pi_96695004
Heb je even gedmd happy om irritaties bij anderen te voorkomen.
vind het wel lastig om voor elk iets wat ik even kwijt wil een ander topic voor te moeten zoeken.
Kom van ander forum waar dat geen probleem was dus das erg wennen. en mn eerste ervaringen in SC op fok waren verre van leuk, zo n vaste groep waar je slecht tussen komt, en hier werd er gelijk wel tegen me gekletst etc dus vandaar dat ik ben blijven plakken.

Vandaag ben ik geen flirting material maar morgen weer nieuwe ronde en zaterdag feestje.
Heb wel sinds enige weken een supermarktflirt, das wel een mega giller hoor en aardige leuke man.
Als ik hem zie maakt mn hart wel even een klein spannend sprongetje en denk fuck wat heb ik aan vandaag??????
Allemaal erg onschuldig hoor maar doet me best goed.

en hoe staat jou flirterig leven happy?
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:31:39 #186
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96695012
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:58 schreef Spork het volgende:

[..]

haha ik bedoelde meer in een iets intiemere setting, 1 op 1 chatten (al dan niet met versierpoging) enzo
dit is gewoon een gezellig klets/tips-uitwissel topic, dat is heel wat anders
Misschien proberen het een beetje hetzelfde te zien? :)
Of je nu 1 op 1 chat of met tig man in een topic post, tuurlijk is de setting anders maar het zijn allemaal ook maar personen zoals jij en ik... Niet de koningin ofzo. :D
pi_96695125
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:31 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Of je nu 1 op 1 chat of met tig man in een topic post, tuurlijk is de setting anders maar het zijn allemaal ook maar personen zoals jij en ik... Niet de koningin ofzo. :D
Als ik ergens ben waar ik me niet op mn gemak voel denk ik altijd hallo, ze moeten ook poepen en laten ook weleens een windje hoor,
ook niet teveel doordenken want dan beland je zo in een lachstuip maar idd een ander is niet per definitie beter dan jij dus wees jezelf.
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:36:30 #188
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96695190
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat is ook gewoon compleet iets anders.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:34 schreef missyB het volgende:
Als ik ergens ben waar ik me niet op mn gemak voel denk ik altijd hallo, ze moeten ook poepen en laten ook weleens een windje hoor,
Vrouwen poepen niet.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96695398
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:36 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

Vrouwen poepen niet.
oke dan ben ik gisteren bevallen van een een bruin kindje wat rook naar viooltjes
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:41:51 #190
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96695400
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:12 schreef missyB het volgende:
Goeie s middags!!!!

Een hond-achtige knul? -O-
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:42:11 #191
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96695413
quote:

Vrouwen poepen niet.
:')
pi_96695432
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:41 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Een hond-achtige knul? -O-
jaaa je kent ze wel, die onvermoeibare jonge puppys met mooie ogen,dartel en energiek
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:44:36 #193
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96695523
quote:

[..]

En ja, het is compleet wat anders (dat zeg ik) maar dat wil niet zeggen dat je je compleet anders moet gedragen. Dat was het punt.
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:46:20 #194
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96695600
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
En ja, het is compleet wat anders (dat zeg ik) maar dat wil niet zeggen dat je je compleet anders moet gedragen. Dat was het punt.
Zal best, maar dat werkt gewoon niet zo. Als je 1 op 1 met iemand praat, praat je gewoon anders dan wanneer je op een forum een discussie hebt. Dus leuk in theorie maar dat gaat in 't echt gewoon niet werken.
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:46:20 #195
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96695602
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:42 schreef missyB het volgende:

[..]

jaaa je kent ze wel, die onvermoeibare jonge puppys met mooie ogen,dartel en energiek
Oooh dat klinkt al anders idd.
Ik moest een beetje aan zoiets denken :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:46:48 #196
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96695621
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:46 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zal best, maar dat werkt gewoon niet zo. Als je 1 op 1 met iemand praat, praat je gewoon anders dan wanneer je op een forum een discussie hebt. Dus leuk in theorie maar dat gaat in 't echt gewoon niet werken.
Maar vrouwen poepen niet! w/

Oftewel, volgens mij is jouw beeld van vrouwen ook nogal scheef. :')
pi_96695708
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:46 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Oooh dat klinkt al anders idd.
Ik moest een beetje aan zoiets denken :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mens wat laat je me schrikken! nee dat dus niet he!!!!!

@ catbert,ik praat niet anders op een forum dan wanneer ik met iemand 1 op 1 zit, de diepgang van het gesprek zal misschien verschillen.
Dus wat jij nu stelt gaat voor jou misschien op maar niet voor iedereen.
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:56:25 #198
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96696017
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar vrouwen poepen niet! w/

Oftewel, volgens mij is jouw beeld van vrouwen ook nogal scheef. :')
Het is voor jou ook compleet onduidelijk wanneer ik een geintje maak en wanneer ik iets serieus meen he?

Maar als je toch die kant op wil: ik date met meiden. Meisje meisje vrouwen dus. Geen meiden die als hobby WoW spelen hebben. Daarnaast redeneer jij vanuit jezelf, je bent kennelijk hetero dus hebt nooit met meiden gedate. Daarnaast geef je aan dat je een meid bent die 'makkelijk' met kerels omgaat dus daar maak ik uit op dat je niet veel "meisje meisje" vriendinnen hebt. Ik ga af op de circa 15 jaar ervaring die ik ik heb met het daten met meiden, en alle succesen en faalacties daarbinnen.

Dus ga nog maar even bij jezelf na of het wel zo'n goed idee is te beweren dat van ons tweeen ik de persoon ben met het 'scheve' beeld van vrouwen.
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:56:53 #199
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96696044
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:48 schreef missyB het volgende:

[..]

mens wat laat je me schrikken! nee dat dus niet he!!!!!

@ catbert,ik praat niet anders op een forum dan wanneer ik met iemand 1 op 1 zit, de diepgang van het gesprek zal misschien verschillen.
Dus wat jij nu stelt gaat voor jou misschien op maar niet voor iedereen.
alleen al het feit dat je in een groep tegen meerdere mensen tegelijk praat, waarbij mensen kunnen kiezen op je te reageren of je te negeren, maakt het heel anders

1 op 1 is het altijd duidelijk tegen wie je het hebt en wordt er in elk geval verwacht dat je af en toe op elkaar reageert.. waardoor een gesprek dus ook veel sneller doodvalt als je even niks te zeggen hebt. daar zijn natuurlijk de koetjes en kalfjes voor uitgevonden, maar dat is niet m'n sterkste punt :P
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:01:32 #200
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96696242
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het is voor jou ook compleet onduidelijk wanneer ik een geintje maak en wanneer ik iets serieus meen he?

Maar als je toch die kant op wil: ik date met meiden. Meisje meisje vrouwen dus. Geen meiden die als hobby WoW spelen hebben. Daarnaast redeneer jij vanuit jezelf, je bent kennelijk hetero dus hebt nooit met meiden gedate. Daarnaast geef je aan dat je een meid bent die 'makkelijk' met kerels omgaat dus daar maak ik uit op dat je niet veel "meisje meisje" vriendinnen hebt. Ik ga af op de circa 15 jaar ervaring die ik ik heb met het daten met meiden, en alle succesen en faalacties daarbinnen.

Dus ga nog maar even bij jezelf na of het wel zo'n goed idee is te beweren dat van ons tweeen ik de persoon ben met het 'scheve' beeld van vrouwen.
Generaliseren much? :D
Maar je hebt gelijk hoor. Kusjekroel. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')