abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96682823
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit soort zaken zeg je al 77 topics. Het komt niet echt geloofwaardig meer over :P
Heb 't nog nooit gezegd zelfs, heb juist veel persoonlijke dingen gezegd. Ik ben juist niet meer aan het trollen. :')
pi_96682832
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niemand gaat seks hebben met een persoon die hij/zij afstotelijk vindt.
Zeker niet als je wel beter kan krijgen.

En dat is je al eerder gezegd.
misschien heb je wel gelijk :P ONS zijn zo eenvoudig te regelen... maybe moet ik het vaker doen om mijn sexdrive terug te krijgen -.-
pi_96682834
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Tja moeilijk te zeggen, ik heb het 2 keer gedaan met 2 bovengemiddeld uitziende dames maar dat hielp voor geen meter ik heb als het ware de handrem op mijn emoties waardoor ik ook never nooit geil kan worden als een soort zelfbescherming ofzo.

Ik denk eigenlijk gewoon dat dit bij een jarenlange depressie hoort.
Dat kan, maar daarom kan je proberen die gevoelens weer terug te krijgen.
pi_96682839
quote:
Artikel is niet toepasselijk in deze situatie.
pi_96682851
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Die instelling ga ik aannemen als ik zuiver nadenk voor zover dat mogelijk is in mijn geval dan kan ik niet extreem lelijk zijn anders zou een meid echt geen sex met me hebben zelfs als een ONS is toch? of zie ik dat verkeerd?

Ik ben van plan , of eigenlijk al mee bezig dat ik ze niet meer zie als een opper god waartegen ik enkel opkijk.
Precies, vrouwen zijn net mensen, moeten ook gewoon schijten en hebben ook hun onzekerheden.
Zie een vrouw als je gelijke. Je hebt niets te verliezen man!
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_96682869
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:37 schreef richard_prf het volgende:

[..]

misschien heb je wel gelijk :P ONS zijn zo eenvoudig te regelen... maybe moet ik het vaker doen om mijn sexdrive terug te krijgen -.-
Niet misschien, dat is zeker.
pi_96682891
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet misschien, dat is zeker.
De enige reden dat ik tot nu bijna alle verzoeken afwees is omdat ik bang was omdat ik niet smaak zou vallen. Maar het regelen van een ONS zelf is heel erg eenvoudig.
pi_96682905
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

De enige reden dat ik tot nu bijna alle verzoeken afwees is omdat ik bang was omdat ik niet smaak zou vallen. Maar het regelen van een ONS zelf is heel erg eenvoudig.
Doe het eens dan, gewoon om te kijken wat er gebeurt.
pi_96682915
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:42 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Doe het eens dan, gewoon om te kijken wat er gebeurt.
Ja 1 keer gedaan dus, en het lukte. Het vreemde is dat het me geen zelfvertrouwen heeft gegeven.
pi_96682933
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja 1 keer gedaan dus, en het lukte. Het vreemde is dat het me geen zelfvertrouwen heeft gegeven.
Gast, jij zit in een vicieuze cirkel.. wel eens aan therapie gedacht? Assertiviteits therapie?
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_96682934
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja maar dat was toen. Dat telt niet meer!
Gewoon nog een keer doen dus.
pi_96682938
Maar even een soort van ontopic.. Vrijdag date gehad met een leuk meisje, we hebben wat gedronken en heel openhartig gekletst en ze zei iets over een vervolg. Na de date nog wel een smsje gestuurd maar ik had daarna niets van me laten horen tot een smsje vandaag. En natuurlijk geen antwoord. :P
Ben wel benieuwd of ze gewoon te druk was, me even wil laten zweten, vond dat ik te laat was en m'n kans vergaan is of dat ze de date gewoon ruk vond. :9
pi_96682941
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:44 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Gast, jij zit in een vicieuze cirkel.. wel eens aan therapie gedacht? Assertiviteits therapie?
Ik zit al in therapie maar , er zitten verdomme 3 weken tussen de sessies vanwege lange wachttijden.
pi_96682946
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:45 schreef n0ir het volgende:
Maar even een soort van ontopic.. Vrijdag date gehad met een leuk meisje, we hebben wat gedronken en heel openhartig gekletst en ze zei iets over een vervolg. Na de date nog wel een smsje gestuurd maar ik had daarna niets van me laten horen tot een smsje vandaag. En natuurlijk geen antwoord. :P
Ben wel benieuwd of ze gewoon te druk was, me even wil laten zweten, vond dat ik te laat was en m'n kans vergaan is of dat ze de date gewoon ruk vond. :9
wat denk je zelf?

B: ''vervolg?''

C: op B volgt - ze vond het leuk
Rustig aan.
pi_96682950
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik zit al in therapie maar , er zitten verdomme 3 weken tussen de sessies vanwege lange wachttijden.
Nou, het siert je dat je in ieder geval bezig bent met therapie, dat betekent dat je aan jezelf wil werken. ^O^
pi_96682954
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

^O^
Rustig aan.
pi_96682960
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:45 schreef n0ir het volgende:
Ik denk dat het nu nog even afwachten is. Kom je haar ook nog wel eens gewoon tegen? Dan zou je ernaar kunnen vragen.
pi_96683013
Ik heb nog wel een tip voor als versieren niet zo makkelijk gaat, ga niet geforceerd op zoek!

Wie kent de situatie, dat wanneer je net een vriendin hebt, de vrouwen opeens van alle hoeken komen en iets van je willen.

Dat komt omdat je er dan NIET naar op zoek bent, een mooie uitstraling (verliefdheid) hebt en dat je er schijt aan hebt. Dat vinden vrouwen aantrekkelijk.
pi_96683036
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:53 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik heb nog wel een tip voor als versieren niet zo makkelijk gaat, ga niet geforceerd op zoek!

Wie kent de situatie, dat wanneer je net een vriendin hebt, de vrouwen opeens van alle hoeken komen en iets van je willen.

Dat komt omdat je er dan NIET naar op zoek bent, een mooie uitstraling (verliefdheid) hebt en dat je er schijt aan hebt. Dat vinden vrouwen aantrekkelijk.
Haat aan die vrouwen trouwens. :(
pi_96683044
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:53 schreef GroenerDanGras het volgende:

ja, cool, maar het is nog niet aan met mijn vriendin, dus het is vervelend om die andere scharrels nu af te wijzen.
Rustig aan.
pi_96683049
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:54 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Haat aan die vrouwen trouwens. :(
Je bent er zelf een? :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_96683055
quote:
5s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je bent er zelf een? :D
Ik heb er last van een. :P
pi_96683081
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

ja, cool, maar het is nog niet aan met mijn vriendin, dus het is vervelend om die andere scharrels nu af te wijzen.
Dat was niet de ssentie van mijn verhaal.. ik bedoel te zeggen dat vrouwen het aantrekkelijker vinden om naar een blij iemand, die niet zonodig hoeft, te kijken, dan naar 1 of andere wanhopige gast die hun steeds aan blijft staren. Die vinden ze creepy..
pi_96683125
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:58 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Dat was niet de ssentie van mijn verhaal.. ik bedoel te zeggen dat vrouwen het aantrekkelijker vinden om naar een blij iemand, die niet zonodig hoeft, te kijken, dan naar 1 of andere wanhopige gast die hun steeds aan blijft staren. Die vinden ze creepy..
sarcasme ;)

maar je hebt volkomen gelijk
Rustig aan.
pi_96683148
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

sarcasme ;)

maar je hebt volkomen gelijk
Had je sarcasme niet begrepen.. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')