Is een Limburgs woordquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:16 schreef Flow3r het volgende:
Met dank aan Coos voor het woord flots, vind het zo'n leuk woord![]()
die heeft half curacao binnen gehad hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:19 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe die 3 jaar op curacao met haar zijn gegaan...iewwwww moet er niet aan denken hoe die zich misschien misdragen heeft
reken daar maar op ja..vies wijfquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
die heeft half curacao binnen gehad hoor![]()
daar heeft ze vast ingewoond bij een vriendin of zo, en natuurlijk een vriendje die alles voor haar moest doen zodat ze alle avonden een maaltijd kreeg voorgeschoteldquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:19 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe die 3 jaar op curacao met haar zijn gegaan...iewwwww moet er niet aan denken hoe die zich misschien misdragen heeft
ja zal wel..en wat ik niet snap he.......? dat die maik haar zo geweldig vindt?????quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
daar heeft ze vast ingewoond bij een vriendin of zo, en natuurlijk een vriendje die alles voor haar moest doen zodat ze alle avonden een maaltijd kreeg voorgeschoteld![]()
Als je ziet hoe vaak Mo een massage heeft gekregen, een maaltijd voor haar neus, de afwas werd gedaan, er werd gekookt en gepoetst, er moest voor haar gezorgd worden als ze dronken was etc....
Verwend nest
quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:21 schreef Mita het volgende:
[..]
Kleploper zeggen ze hier of klaploper in het ABN
Daar heb ik me ook zo aan geergerdquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
daar heeft ze vast ingewoond bij een vriendin of zo, en natuurlijk een vriendje die alles voor haar moest doen zodat ze alle avonden een maaltijd kreeg voorgeschoteld![]()
Als je ziet hoe vaak Mo een massage heeft gekregen, een maaltijd voor haar neus, de afwas werd gedaan, er werd gekookt en gepoetst, er moest voor haar gezorgd worden als ze dronken was etc....
Verwend nest
quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:23 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik denk meer dat er een ouwe schotwond tussen haar benen zit
Tweequote:Op donderdag 12 mei 2011 00:23 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik denk meer dat er een ouwe schotwond tussen haar benen zit
een gooi <<<----- daar zit ik al !!!quote:
ik snap dat wel, Maik was niet gelukkig in het programma, had met geen van de bewoners een band en raakte zowat depressief lolquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ja zal wel..en wat ik niet snap he.......? dat die maik haar zo geweldig vindt?????
mooi dan gaan we het over jou hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:25 schreef Stability het volgende:
[..]
een gooi <<<----- daar zit ik al !!!
de tijd zal het leren...ik geef het weinig kans..ze is veel te jaloersquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik snap dat wel, Maik was niet gelukkig in het programma, had met geen van de bewoners een band en raakte zowat depressief lol
Hij had aan Mo iemand om tegenaan te kruipen en natuurlijk sex.
Nu IRL zal hij het wel druk hebben met werk en vrienden, ik vraag me af hoe het over een tijdje gaat met ze. Zo lang zij bij een vriendin woont en hij bij zijn ouders blijft er weinig tijd over, dus kan het nog best heel lang duren voor ze elkaar echt goed leren kennen, en dus duurt de relatie misschien best lang
kom maar op , wat heb je tegen mequote:Op donderdag 12 mei 2011 00:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
mooi dan gaan we het over jou hebben
ik wou dat we dat morgenavond konden schreeuwenquote:
goedzo...gooi het er maar uit, ik kan het hebbenquote:
de enige die ik op mn pc hebquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:27 schreef Flow3r het volgende:
Wie gooit er hier nog éen keer een gaapcap van Laura neer?![]()
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lucht wel ff op zeg......met je kudtsjoelbakkestreamlockquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:27 schreef Stability het volgende:
[..]
goedzo...gooi het er maar uit, ik kan het hebben
nee, jij dan met je hamsterdansjequote:Op donderdag 12 mei 2011 00:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lucht wel ff op zeg......met je kudtsjoelbakkestreamlock![]()
prachtigquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:28 schreef Stability het volgende:
[..]
de enige die ik op mn pc heb
[ link | afbeelding ]
die hamsterdance?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:30 schreef knagsje het volgende:
[..]
![]()
die cap moet je plaatsen op die miss benelux site
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |