Dan kun je Gerard ook een tweet sturenquote:
kzit weer in me buideltasjequote:Op woensdag 11 mei 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
knaggie, waar ben je?? ben je je hamsterdance aan het doen?
Geen moeite! Ik heb de tag maar even [SST Rehab] gemaakt, met Commentaren Zonder Streams er achter. Zodat het even een herkenbaar topic is (da's nu belangrijk want het staat al in een ander forum immers nu).quote:
ja dacht het wel....anders doe je hem naar fenneke : Pablolaatjequote:
deed het picobello, nou iig een stuk oprechter dan heel diana in sst gedaan heeft...quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:27 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Gisteren "Blauw oogjes" moeder ontmoet een hele leuke vrouw Ze vertelde niet gewend te zijn voor de camera te spreken Deed het picobello!
10 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ik vind Diana maar eng
hahaha kom er eens uit dan....beetje lol trappen hierquote:
jaaaaaa stuur gerard ook een linkie van hier inddquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan kun je Gerard ook een tweet sturen
ik zal jou eens onder je hol trappenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:28 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha kom er eens uit dan....beetje lol trappen hier
Geweldig, kan iedereen het in de SST COS ook vindenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen moeite! Ik heb de tag maar even [SST Rehab] gemaakt, met Commentaren Zonder Streams er achter. Zodat het even een herkenbaar topic is (da's nu belangrijk want het staat al in een ander forum immers nu).
Hoeft niet per se zo te blijven hoor. Een leuke andere tag: prima!
welneeeeeeeequote:Op woensdag 11 mei 2011 23:33 schreef knagsje het volgende:
Hey stab, wat ben jij anti sharon zeg????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |