Hé, ik ken zo'n stel (ouders met dochter & vriend met losse handjes). Het bestaat, echt!quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:45 schreef Copycat het volgende:
Hij komt je in elkaar slaan in je ouderlijk huis en je ouders laten hem gewoon binnen?
Right.
Ik hoop maar op een troll.
aangifte doen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:58 schreef digros het volgende:
klopt is niet te geloven wat moet je met zulke mensen doen, hy sloeg me in een aparte kamer opeens ging die allemaal krassen op z'n gezicht maken zegt die tegen me ik ga tegen je familie zegen wat voor vrouw jij bent niemand zou jou toch geloven, daarna ging die kamer uit en opeens my oom was daar ook die avond ging die my oom slaan en me vader en toen ging die wegrennen, ging die ergens in ons buurt verstoppen en daarna ging die politie bellen en had die tegen politie gezegd dat ik, me oom en me vader hem hebben geslagen ging die allemaal bullshit vertellen en daarna ging die zyn gezicht laten zien aan die agenten en hy ging aangiften aan ons doen daarna had wou ik ook doen maar moest wachten van de agenten op een belletje van de buurtagent, is allemaal problemen die niet van mij leeftijd zyn, ik ga kapot...
( hy had ook my hele familie bedriegt met ik ga jullie hoofden er af halen met me 5 broers )
Jaa daarvoor was het weer goed gemaakt tussen my en hem , dus daarom liet me pa hem binnen, vandaar maar niemand wist dat hy weer zo iets zou doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:45 schreef Copycat het volgende:
Hij komt je in elkaar slaan in je ouderlijk huis en je ouders laten hem gewoon binnen?
Right.
geen troll iig.... helaasquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:45 schreef Copycat het volgende:
Right.
Hoe heb jij die garantie?quote:
geen garantie maar met zulke topics wordt er achter echt wel even gecheckt etc...quote:
Jullie hebben vriendlief gebeld om te vragen of de aantijgingen waar waren?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:10 schreef Re het volgende:
geen garantie maar met zulke topics wordt er achter echt wel even gecheckt etc...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |