abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_96672520
Bel met Endemol wanneer je ook vindt dat er tenmiste op de finale-avond (morgenavond) een NOTARIS over de schouders van de programmamaker moet meekijken. Vraag hier nog eens extra om. In ieder geval is er dan op de finale-avond sprake van een eerlijke overwinning voor 1 van de bewoners. Het blijft in het geheel tenenkrommend, deze story der geheimen...het laatste in alle opzichten.
Het telefoonnummer van Endemol is: 020-8931000 en vraag naar de perschef.

Waar het Commissariaar voor de Media, de Opta en de Consuwijzer het inhoudelijk met mijn klacht tegen Sst eens zijn, moet ik nog zien of de programmamaker daadwerkelijk een boete krijgt opgelegd vanwege het kijkersbedrog waarvan constant sprake is geweest (en nog is). Fnuikend om te zien en de inhoud pff, al die spelletjes voor eh kinderen en gemaakt door kinderen...
Het geweten zit nog altijd binnen, gelukkig. De programmamaker kan niet genoeg horen dat de KIJKER bepaalt wie de winnaar wordt.
pi_96676251
Zou ook meteen melden dat LUDO Sanders in GTST niet goed is!!!
Huil daar dan ook effe over oke?
Of dat je het gemeen vind dat je het eten van Topchef niet kan proeven, omdat de keuzes gemanipuleert zijn!!!

Bel ook effe om te vragen of de reclames weg kunnen zodat we niets steeds worden onderbroken tijdens een uitzending.

Zeg ook meteen dat je vaker naar Dr. Phill wil kijken en het 3 uur vroeger moet zodat je van dit soort onzin in je kop afkomt...

Lukt dit niet.. dan heb ik wel een telefoon nummer voor je.. van een uitstekende psychiater :D

Suc6!
pi_96676388
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:53 schreef Fonk het volgende:


Lukt dit niet.. dan heb ik wel een telefoon nummer voor je.. van een uitstekende psychiater :D

Suc6!
Dat nr zou ik sowieso ff doorgeven.
pi_96678507
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:53 schreef Fonk het volgende:
Lukt dit niet.. dan heb ik wel een telefoon nummer voor je.. van een uitstekende psychiater :D
We hadden toch afgesproken dat u mijn nummer privé zou houden? ;) :P
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:32:24 #5
242692 Geranium_Opa
Trappistenbier
pi_96678634
TS heeft gewoon gelijk en is helemaal niet gek oid, er moet gewoon een deskundig en vooral onafhankelijk iemand aanwezig zijn bij het verwerken van de stemmen.
pi_96679452
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:32 schreef Geranium_Opa het volgende:
TS heeft gewoon gelijk en is helemaal niet gek oid, er moet gewoon een deskundig en vooral onafhankelijk iemand aanwezig zijn bij het verwerken van de stemmen.
idd
pi_96729191
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:32 schreef Geranium_Opa het volgende:
TS heeft gewoon gelijk en is helemaal niet gek oid, er moet gewoon een deskundig en vooral onafhankelijk iemand aanwezig zijn bij het verwerken van de stemmen.
En dat is niet gebeurt? Misschien gewoon met 2 voeten op de grond blijven staan in de toekomst;)
pi_96729919
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:08 schreef Fonk het volgende:

[..]

En dat is niet gebeurt? Misschien gewoon met 2 voeten op de grond blijven staan in de toekomst;)
In de finale duidelijk wel ja... ;)
Thank god ! *O*
pi_96796058
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:08 schreef Fonk het volgende:

[..]

En dat is niet gebeurt? Misschien gewoon met 2 voeten op de grond blijven staan in de toekomst;)
dikke vette faal
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')