quote:En op die manier leg je de wil van een kleine gestoorde minderheid op aan de meerderheid van een bevolking, en hou je een doodse samenleving over. Zoiets als Afghanistan tot voor kort zeg maar.
Op maandag 24 juni 2002 17:55 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Ok. Er zijn gestoorden, schizofrenen, alzheimerpatienten etc. in de samenleving, daarvan kunnen we ons niet ontdoen, we kunnen ze niet verbranden ofzo, we zitten dus met ze opgescheept. Omdat we deze mensen niet kunnen veranderen moeten wij er voor zorgen dat ze geen potentiele prooi in ons zien, en hoe je dat doet heb ik al beschreven in 1 van mijn eerdere postings...
Alzheimerpatienten hebben niks met criminaliteit te maken, maar dit ter zijde. Feiten doen in dit topic toch al niet ter zake.
[Dit bericht is gewijzigd door Festen op 24-06-2002 18:12]
quote:Dat klopt, maar het was een mooi woord en het klonk lekker in die zin...
Op maandag 24 juni 2002 18:00 schreef Festen het volgende:[..]
Alzheimerpatienten hebben niks met criminaliteit te maken, maar dit ter zijde. Feiten doen in dit topic toch al niet ter zake.
quote:Mijn god
Op maandag 24 juni 2002 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Dat klopt, maar het was een mooi woord en het klonk lekker in die zin...
quote:En als een moslim vrouw hier in Nederland nu wordt gediscrimineerd omdat ze een hoofdoekje draagt is dat dan haar eigen schuld??
quote:Proficiat, van zoveel diepgang krijgen we bijna hoogtevrees.
Op maandag 24 juni 2002 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:Dat klopt, maar het was een mooi woord en het klonk lekker in die zin...
quote:Hey, volgens mij heb jij je 2e hersencel ergens laten liggen...
quote:Natuurlijk niet, die vergelijking is krom en ongekend! Het dragen van een hoofddoek of bv. een keppeltje is afkomstig van een relegieuze regel waarvan men indien verplicht niet kan afwijken...
Op maandag 24 juni 2002 18:04 schreef schatje het volgende:[..]
En als een moslim vrouw hier in Nederland nu wordt gediscrimineerd omdat ze een hoofdoekje draagt is dat dan haar eigen schuld??
quote:Het punt wat BansheeBoy maar niet wil snappen is dat je zelfs vanuit zijn eigen kromme redenering nooit kan bepalen wat "uitdagend" is voor een gestoorde idioot, dat ieder slachtoffer dan jet labeltje "dader" kan krijgen.
Op maandag 24 juni 2002 17:58 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ik ben het met je eens.
Ik vind dat mannen ook niet in spijkerbroeken ed moeten lopen. Ik word daar namelijk opgewonden van.
Deze mannen dagen mij uit, en daarom vind ik het niet alleen mijn schuld dat ik ze flink anaal even inspecteer met mijn Lubbers.
Ik word trouwens ook erg opgewonden van je intelectuele gedrag hier BansheeBoy
Mag ik je telefoonnummer?
quote:Dat men niet mag verkrachten, moorden, stelen etc. etc. staat ook in de wet, de Bijbel en de Koran, maar daar kan blijkbaar ook van afgeweken worden.
Op maandag 24 juni 2002 18:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Het dragen van een hoofddoek of bv. een keppeltje is afkomstig van een relegieuze regel waarvan men indien verplicht niet kan afwijken...
quote:Blijkbaar is dat nu opeens niet meer belangrijk volgens BSB
Op maandag 24 juni 2002 18:10 schreef Lithion het volgende:[..]
Dat men niet mag verkrachten, moorden, stelen etc. etc. staat ook in de wet, de Bijbel en de Koran, maar daar kan blijkbaar ook van afgeweken worden.
quote:Ik snap eerlijk gezegd niets van je woede, en ook de titel van dit topic en van het artikel suggereren iets wat de journalist van Dünya niet heeft gezegd.
Op donderdag 20 juni 2002 02:42 schreef Rechts het volgende:<snip>
Ik voel alleen maar woede na het lezen van dit stukje, waar gaat het heen? Wie het weet mag het mij vertellen.
Wat hij kortweg zegt is dat hij het betreurt dat in zijn land de vrijheid van vrouwen om te doen wat ze willen niet vanzelfsprekend is, en dat westerse vrouwen zich daarvan bewust moeten zijn. Hij waarschuwt ze dus voor een reëel risico, namelijk dat van mannen als Hakan die niet begrijpen dat een vrouw ook nog nee kan zeggen als ze schaars gekleed in de bergen gaat wandelen.
quote:Wat er nu gebeurt is dat er 2 verschillende dingen absoluut door elkaar worden gehaald, nl.: schuld en verwijten !
Op maandag 24 juni 2002 18:15 schreef Ripley het volgende:[..]
Blijkbaar is dat nu opeens niet meer belangrijk volgens BSB
De schuld ligt nl. ALTIJD bij de dader, maar m.i. kan je het slachtoffer in sommige gevallen het verwijten dat hij/zij niet zorgvuldig is omgegaan met het schaarse vertrouwen dat er nu nog op de wereld aanwezig is en dat hij/zij naïef heeft gehandeld door blind te vertrouwen op een onbekende...
quote:Van dat standpunt kan helemaal niet afgeweken worden...
Op maandag 24 juni 2002 18:10 schreef Lithion het volgende:[..]
Dat men niet mag verkrachten, moorden, stelen etc. etc. staat ook in de wet, de Bijbel en de Koran, maar daar kan blijkbaar ook van afgeweken worden.
quote:Hoe verklaar je dan dat er verkrachtingen en moorden plaatsvinden als er niet van afgeweken kan worden?
Op donderdag 27 juni 2002 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Van dat standpunt kan helemaal niet afgeweken worden...
quote:Duh, dat zijn geen "echte" moslims.
Op donderdag 27 juni 2002 22:19 schreef Lithion het volgende:[..]
Hoe verklaar je dan dat er verkrachtingen en moorden plaatsvinden als er niet van afgeweken kan worden?
quote:Dat is onmogelijk ! Als je met elkaar getrouwd bent kun je onmogelijk spreken van vekrachting, hooguit kun je zeggen dat de man meer "plezier" heeft dan de vrouw ...
Op donderdag 27 juni 2002 22:23 schreef milagro het volgende:
Verkrachting binnen het huwelijk/relatie bestaat zeker ook niet?
quote:Je staat achter deze uitspraak ? Dan ben je een enorm ziek mannetje. Waarom reageer ik hier eigenlijk op....
Op donderdag 27 juni 2002 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Dat is onmogelijk ! Als je met elkaar getrouwd bent kun je onmogelijk spreken van vekrachting, hooguit kun je zeggen dat de man meer "plezier" heeft dan de vrouw ...
quote:Hoezo
Op donderdag 27 juni 2002 22:34 schreef gelly het volgende:[..]
Je staat achter deze uitspraak ? Dan ben je een enorm ziek mannetje. Waarom reageer ik hier eigenlijk op....
quote:Je kunstje is nu wel leuk geweest, bedankt voor het verzieken van tig topics. En blijkbaar steunt de crew dit gedrag ook nog, wat ik totaal niet begrijp. Ik stop er voorlopig mee.
Op donderdag 27 juni 2002 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Hoezo
quote:Dit is mijn 2de poging om het on-topic te houden...
Op donderdag 27 juni 2002 22:40 schreef gelly het volgende:[..]
Je kunstje is nu wel leuk geweest, bedankt voor het verzieken van tig topics. En blijkbaar steunt de crew dit gedrag ook nog, wat ik totaal niet begrijp. Ik stop er voorlopig mee.
Kun je misschien onderbouwen wat jij vreemd vindt aan mijn mening ??? Ik snap niet hoe het mogelijk is je eigen vrouw/man te verkrachten, dat gaat dus niet...
quote:ver·'krach·ten (ov.ww.)
Op donderdag 27 juni 2002 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Dit is mijn 2de poging om het on-topic te houden...
Kun je misschien onderbouwen wat jij vreemd vindt aan mijn mening ??? Ik snap niet hoe het mogelijk is je eigen vrouw/man te verkrachten, dat gaat dus niet...
1 met geweld tot geslachtsgemeenschap dwingen
2 op grove wijze schenden
en duw nou die speen terug in je bek en ga in je wieg liggen
quote:Ik weet heus wel wat verkrchten is, maar dat kan nooit in een huwelijk voor komen, daar wringt het nu juist...
Op donderdag 27 juni 2002 23:05 schreef GRAZ het volgende:[..]
ver·'krach·ten (ov.ww.)
Blaat etc. ...
quote:Sjees leg uit
Op donderdag 27 juni 2002 23:05 schreef GRAZ het volgende:[..]
ver·'krach·ten (ov.ww.)
en duw nou die speen terug in je bek en ga in je wieg liggen
[Dit bericht is gewijzigd door Chadi op 27-06-2002 23:08]
quote:Iemand die geen sex wil, maar daar toe gedwongen wordt door middel van geweld/dreigementen, dat noemt men verkrachting.
Op donderdag 27 juni 2002 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Dit is mijn 2de poging om het on-topic te houden...
Het is nu toch echt duidelijk, jij bent enkel en alleen in het leven geroepen om reacties uit te lokken.
Niemand kan zo dom reageren en het nog menen ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |