abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 juni 2002 @ 09:41:34 #176
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_4725817
quote:
Op zondag 23 juni 2002 08:47 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Het enige wat sommige meisjes en vrouwen 'verweten' kan worden is dat ze teveel vertrouwen in zichzelf of in anderen stellen, waardoor ze de risico's niet goed inschatten.

Inderdaad, en dat probeer ik de hele tijd duidelijk te maken, naiviteit is vaak de eerste stap die leidt tot zulke gruwelijke daden van enkelvoudige schizofrenen...
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_4725843
quote:
Op maandag 24 juni 2002 09:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Inderdaad, en dat probeer ik de hele tijd duidelijk te maken, naiviteit is vaak de eerste stap die leidt tot zulke gruwelijke daden van enkelvoudige schizofrenen...

Kan iemand nu es wat doen hieraan!!!!!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 24 juni 2002 @ 09:49:27 #178
13462 BansheeBoy
pi_4725886
quote:
Op maandag 24 juni 2002 09:43 schreef milagro het volgende:

[..]

Milagro, wat is er nou aan de hand, in elke topic loop je mij aan te vallen, blijf aub on-topic, ik heb niks tegen je, maar je blijft maar schelden en irritant doen op mij...

Hou het aub gezellig...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_4725908
quote:
Op maandag 24 juni 2002 09:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Milagro, wat is er nou aan de hand, in elke topic loop je mij aan te vallen, blijf aub on-topic, ik heb niks tegen je, maar je blijft maar schelden en irritant doen op mij...

Hou het aub gezellig...

Volgens mij scheld ik niet, ik noemde zelfs je naam niet, maar wel leuk dat je je aangesproken voelt, zegt genoeg dus.

Sorry. On topic

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † maandag 24 juni 2002 @ 09:52:40 #180
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4725914
quote:

[..]

Ach een aap die maar 1 trucje kan boeit ook maar heel even.

Gewoon geen acht op slaan, dan lees je er na een tijdje automatisch overheen.

pi_4725941
quote:
Stupiditeit is (helaas) geen banwaardig vergrijp.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 24 juni 2002 @ 10:16:19 #182
13462 BansheeBoy
pi_4726130
quote:
Op maandag 24 juni 2002 09:52 schreef milagro het volgende:

[..]

Volgens mij scheld ik niet, ik noemde zelfs je naam niet, maar wel leuk dat je je aangesproken voelt, zegt genoeg dus.

Sorry. On topic

Dat komt puur omdat je mij quote...
  maandag 24 juni 2002 @ 11:04:05 #183
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4726635
quote:
Op maandag 24 juni 2002 09:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Stupiditeit is (helaas) geen banwaardig vergrijp.

Dit is geen stupiditeit. Dit is uitlokking...
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  maandag 24 juni 2002 @ 17:33:39 #184
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_4732491
Beste Bansheeboy,

Uitlokking en normaal gedrag zijn twee dingen. Naar iemand lachen of een kort rokje dragen, dat is geen uitlokking, dat is interactie tussen mensen.

Verder: volgens jouw regels zouden vrouwen dus nooit een taxi mogen nemen. Want dan stap je als vrouw alleen bij een man die je niet kent in. Maar hoe is het dan als bijvoorbeeld een jongen van 20 instapt in een turkse taxi (of een nederlandse, kan ook). Die kan ook beroofd, vermoord of verkracht worden door die onbekende man. Is dat geen uitlokking dan.

Ik denk dat je op een nogal kromme manier denkt. Dat er veel mannen zijn die hun handen niet kunnen thuis houden, dat is een probleem. Maar dat los je niet op door vrouwen te beperken in hun vrijheid. Dat los je op door het gedrag van die mannen te veranderen. En for your information: er worden ook zat oude vrouwtjes etc. verkracht. Hebben die het ook uitgelokt met hun wulpse bloemetjes gordijnen en geile steunkousen?

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 24 juni 2002 @ 17:38:23 #185
13462 BansheeBoy
pi_4732547
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:33 schreef Ripley het volgende:
En for your information: er worden ook zat oude vrouwtjes etc. verkracht. Hebben die het ook uitgelokt met hun wulpse bloemetjes gordijnen en geile steunkousen?
Nee, die hebben het niet uitgelokt, ofschoon er wel types zijn die daar opvallen natuurlijk, maar in zo'n geval heb je bijna altijd met een gestoorde te maken, daar kan uitlokking geen sprake zijn. Maar een jonge meid van rond de 20 moet gewoon haar "gevaren" kennen, en die juist verbergen denk ik...
  maandag 24 juni 2002 @ 17:42:59 #186
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_4732585
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, die hebben het niet uitgelokt, ofschoon er wle types zijn die daar opvallen natuurlijk, maar in zo'n geval heb je bijna altijd met een gestoorde te maken, daar kan uitlokking geen sprake zijn. Maar een jonge meid van rond de 20 moet gewoon haar "gevaren" kennen, en die juist verbergen denk ik...

Dus alle jonge meiden moeten in een coltrui en broekrok gaan rondlopen? Rot toch op.

En als jij bijvoorbeeld ergens loopt in een strak broekje en een strak shirtje en er komt een homo en die verkracht jou even flink, kan die dan ook zeggen: ja sorry hoor, maar hij vroeg er gewoon om, ik kon gewoon niet van dat uitdagende kontje afblijven?

Nee, een kerel moet weten dat ie zijn handen thuis heeft te houden als een vrouw daar niet van gediend is. Punt. Wat er verder ook gebeurt, als een vrouw nee zegt, is het gewoon nee.

maandag 24 juni 2002 @ 17:43:30 #187
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4732592
quote:
Maar een jonge meid van rond de 20 moet gewoon haar "gevaren" kennen, en die juist verbergen denk ik...
Ben je gevlucht uit Afghanistan?
  maandag 24 juni 2002 @ 17:45:42 #188
13462 BansheeBoy
pi_4732619
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:42 schreef Ripley het volgende:
gewoon niet van dat uitdagende kontje afblijven?

Nee, een kerel moet weten dat ie zijn handen thuis heeft te houden als een vrouw daar niet van gediend is. Punt. Wat er verder ook gebeurt, als een vrouw nee zegt, is het gewoon nee.

Dat ben ik wel met je eens, maar het punt is dat ik niet geheel de schuld bij de dader alleen leg, 36 % van slachtoffers van zulke gruweldaden hebben het te danken aan hun onzurgvuldigheid en naiviteit. Jonge meiden hebben nogal het gevoel dat zij iedereen maar moeten vertrouwen omdat zij anders niet in de smaak vallen bij het publiek... Maar dit vertrouwen wordt vaak geschaad...
  maandag 24 juni 2002 @ 17:47:49 #189
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_4732642
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens, maar het punt is dat ik niet geheel de schuld bij de dader alleen leg, 36 % van slachtoffers van zulke gruweldaden hebben het te danken aan hun onzurgvuldigheid en naiviteit. Jonge meiden hebben nogal het gevoel dat zij iedereen maar moeten vertrouwen omdat zij anders niet in de smaak vallen bij het publiek... Maar dit vertrouwen wordt vaak geschaad...

Fout, de dader is de schuldige. Als meisje mag je op elk moment denken: ik wil dit niet. (Als jongen ook trouwens) Dat heeft een man/jongen dan maar te accepteren, als ie dat niet doet is hij degene die 100% fout zit.
  maandag 24 juni 2002 @ 17:48:51 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4732655
quote:
36 % van slachtoffers van zulke gruweldaden hebben het te danken aan hun onzorgvuldigheid en naiviteit.
Kan je mij even de bron van dit wetenschappelijke onderzoek opgeven?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 juni 2002 @ 17:49:25 #191
3542 Gia
User under construction
pi_4732667
Eigenlijk moeten we niet reageren op dat soort domme opmerkingen. Waarschijnlijk zit die figuur achter zijn pc-tje zich rot te lachen om het feit dat hij ons op de kast krijgt. Dat is geen discussie meer maar gewoon geëtter en geen reactie waard.
  maandag 24 juni 2002 @ 17:49:56 #192
13462 BansheeBoy
pi_4732678
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Kan je mij even de bron van dit wetenschappelijke onderzoek opgeven?

Het is geen wetenschappelijk onderzoek, enkel een grove schatting, denk zelf dat het getal nog hoger kan zijn...

Maar misschien www.cbs.nl ???

maandag 24 juni 2002 @ 17:51:52 #193
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4732702
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:49 schreef BansheeBoy het volgende:

Het is geen wetenschappelijk onderzoek, enkel een grove schatting, denk zelf dat het getal nog hoger kan zijn...

Dus je geeft toe dat je maar zomaar iets blaat zonder enige onderbouwing?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 juni 2002 @ 17:52:56 #194
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_4732714
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar misschien www.cbs.nl ???

Een grove schatting??? En dan kom je aan met 36%

Sorry maar ze hebben gelijk. Dit is het reageren niet waard.

maandag 24 juni 2002 @ 17:53:09 #195
15717 Festen
or is just me?
pi_4732718
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat je maar zomaar iets blaat zonder enige onderbouwing?

Dat nu weer lijkt me geen grove schatting, maar een onderbouwd feit.
"Gentlemen! You can't fight in here, this is the War Room!"
  maandag 24 juni 2002 @ 17:53:28 #196
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4732724
Nah goed, een laatste keer dat dat trieste etterige kutfiguur een reply krijgt en dan kan ie lekker in de stront zakken:

Er is NOOIT sprake van uitlokking tot verkrachting. NOOIT.

Er kan sprake zijn van uitlokking van avances of iets dergelijks, maar op het moment dat iemand NEE zegt, maakt de rest, de kleding etc. GEEN FUCK meer uit.

En nu kun je fijn in de stront zakken.

maandag 24 juni 2002 @ 17:55:41 #197
13462 BansheeBoy
pi_4732751
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:53 schreef Lithion het volgende:
Nah goed, een laatste keer dat dat trieste etterige kutfiguur een reply krijgt en dan kan ie lekker in de stront zakken:

Er is NOOIT sprake van uitlokking tot verkrachting. NOOIT.

Er kan sprake zijn van uitlokking van avances of iets dergelijks, maar op het moment dat iemand NEE zegt, maakt de rest, de kleding etc. GEEN FUCK meer uit.

En nu kun je fijn in de stront zakken.

Ok. Er zijn gestoorden, schizofrenen, alzheimerpatienten etc. in de samenleving, daarvan kunnen we ons niet ontdoen, we kunnen ze niet verbranden ofzo, we zitten dus met ze opgescheept. Omdat we deze mensen niet kunnen veranderen moeten wij er voor zorgen dat ze geen potentiele prooi in ons zien, en hoe je dat doet heb ik al beschreven in 1 van mijn eerdere postings...
  maandag 24 juni 2002 @ 17:58:07 #198
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4732780
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens.
Ik vind dat mannen ook niet in spijkerbroeken ed moeten lopen. Ik word daar namelijk opgewonden van.
Deze mannen dagen mij uit, en daarom vind ik het niet alleen mijn schuld dat ik ze flink anaal even inspecteer met mijn Lubbers.
Ik word trouwens ook erg opgewonden van je intelectuele gedrag hier BansheeBoy
Mag ik je telefoonnummer?
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  maandag 24 juni 2002 @ 17:58:47 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4732791
blaat...
quote:
alzheimerpatienten
...

Ja, die zijn een groot gevaar voor de samenleving.

Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 juni 2002 @ 18:00:05 #200
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_4732810
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:58 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens.
Ik vind dat mannen ook niet in spijkerbroeken ed moeten lopen. Ik word daar namelijk opgewonden van.
Deze mannen dagen mij uit, en daarom vind ik het niet alleen mijn schuld dat ik ze flink anaal even inspecteer met mijn Lubbers.
Ik word trouwens ook erg opgewonden van je intelectuele gedrag hier BansheeBoy
Mag ik je telefoonnummer?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')