abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 juni 2002 @ 12:40:05 #151
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_4700880
zeg BansheeBoy

ik heb hier iets voor jou...

hoe durf je verkrachting goed te praten jij mongoloide onderontwikkelde aardappel!

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_4700887
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De grootste fout die je kon maken is met een wildvreemd iemand in een wildvreemd land de auto in stappen in je eentje !!!!! Het is pure uitlokking...

Het eerste wat meisjes wordt geleerd door hun ouders is niet mee te gaan met vreemden, gaat dit niet op voor taxi-chauffeurs ????

Lomp dus..

Ik ben echt sprakeloos!
Wat ben jij een vreselijk persoon.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 22 juni 2002 @ 12:41:51 #153
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_4700894
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
zeg BansheeBoy

ik heb hier iets voor jou...

hoe durf je verkrachting goed te praten jij mongoloide onderontwikkelde aardappel!

Waar heb jij mij verkrachting zien goed praten ??? Er lopen gewoon genoeg gekken in de wereld rond die je niet kunt veranderen, begin dan gewoon door te voorkomen, en al die punten die ik heb genoemd te vermijden...

- Verkrachting is FOUT !!!
- Uitlokking is FOUT !!!

Als het aan mij ligt moet uitlokken ook strafbaar worden...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_4700901
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waar heb jij mij verkrachting zien oed praten ??? Er lopen gewoon genoeg gekken in de wereld rond die je niet kunt veranderen, begin dan gewoon door te voorkomen, en al die punten die ik heb genoemd te vermijden...

Hopelijk heb je geen zus.
  zaterdag 22 juni 2002 @ 12:44:24 #155
13462 BansheeBoy
pi_4700903
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:43 schreef milagro het volgende:

[..]

Hopelijk heb je geen zus.

Hoezo ???
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_4700905
quote:

[..]

Dan zou JIJ nu dus strafbaar zijn.
pi_4700913
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoezo ???

Hoeft ze van jou geen troost te verwachten als haar wat overkomt. Je bent echt niet te geloven. Ziek.
  zaterdag 22 juni 2002 @ 12:47:57 #158
13462 BansheeBoy
pi_4700929
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:45 schreef milagro het volgende:

[..]

Hoeft ze van jou geen troost te verwachten als haar wat overkomt. Je bent echt niet te geloven. Ziek.

De volgende punten helpen verkrachtingen, aanrandingen etc. te voorkomen

- niet alleen met vreemden gaan
- niet schaars gekleed gaan in bepaalde ondrukke gebieden
- ga nooi steegjes in of verdachte buurten
- probeer altijd met iemand mee te gaan en nooit alleen te zijn
- geen uitlokkende lachjes, praatjes o.i.d.

Als je dan nog verkracht wordt, dan kan je er zelf absoluut niks aan doen...

zaterdag 22 juni 2002 @ 12:48:16 #159
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_4700933
Zodra iemand de slachtoffers van verkrachting en aanranding lomp noemt is alle respect verdwenen. Moet je nagaan BansheeBoy doet er zelfs nog een schepje bovenop door te zeggen dat je het praktisch altijd uitlokt, als vrouw zijnde in zo'n gruwelijke situatie.

nee BansheeBoy je hebt je vastgeluld

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zaterdag 22 juni 2002 @ 12:51:49 #160
13462 BansheeBoy
pi_4700955
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
Zodra iemand de slachtoffers van verkrachting en aanranding lomp noemt is alle respect verdwenen. Moet je nagaan BansheeBoy doet er zelfs nog een schepje bovenop door te zeggen dat je het praktisch altijd uitlokt, als vrouw zijnde in zo'n gruwelijke situatie.

nee BansheeBoy je hebt je vastgeluld

"Voorkomen is beter dan genezen"

Dat ben je toch wel met me eens ???

pi_4700968
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik word echt misselijk van jou en je uitlatingen.
Het is bijna 20 jaar geleden en nu nog krijgt zo'n reactie op dat voorval me zowat in tranen.
Ik hoop dat je een kloon bent die dit zegt puur om te provoceren.
  zaterdag 22 juni 2002 @ 12:58:32 #162
13462 BansheeBoy
pi_4700996
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:53 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik word echt misselijk van jou en je uitlatingen.
Het is bijna 20 jaar geleden en nu nog krijgt zo'n reactie op dat voorval me zowat in tranen.
Ik hoop dat je een kloon bent die dit zegt puur om te provoceren.

Mijn oprechte excuses als ik je heb gekwetst, is niet mijn bedoeling, echt niet...

Wat betreft kloon, ik ben geen kloon van niemand, ik kom hier al bijna een jaar, kijk maar in mijn profiel...

pi_4701093
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mijn oprechte excuses als ik je heb gekwetst, is niet mijn bedoeling, echt niet...

Wat betreft kloon, ik ben geen kloon van niemand, ik kom hier al bijna een jaar, kijk maar in mijn profiel...

Flikker op met je excuus.
  zaterdag 22 juni 2002 @ 13:12:34 #164
13462 BansheeBoy
pi_4701119
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 13:10 schreef milagro het volgende:

[..]

Flikker op met je excuus.

Dat vind ik niet echt aardig van je...
  zaterdag 22 juni 2002 @ 15:45:29 #165
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4703039
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 13:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat vind ik niet echt aardig van je...

jij hebt echt het iq en inlevingsvermogen van een visstick...!! ben je zelf turks ofzo dat je zo bevooroordeeld er tegen over staat!!!

zaterdag 22 juni 2002 @ 19:45:14 #166
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4705407
quote:

Dus ben je nu in overtreding.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  zaterdag 22 juni 2002 @ 23:20:43 #167
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_4707519
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Luister eens even Bansheeboy, jouw 'regels' zijn ten eerste zeer twijfelachtig, en ten tweede alleen maar na te leven als je altijd thuisblijft onder bescherming van een man in huis. Ik kan werkelijk niet geloven dat er in deze eeuw nog iemand is die werkelijk vindt dat dit reeel en haalbaar is.
Alleen op vakantie gaan als vrouw is al uitlokking in jouw ogen. Belachelijk!
A clean house is a sign of a wasted life.
  zondag 23 juni 2002 @ 01:18:23 #168
13462 BansheeBoy
pi_4709077
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 15:45 schreef Frenkie het volgende:

[..]

jij hebt echt het iq en inlevingsvermogen van een visstick...!! ben je zelf turks ofzo dat je zo bevooroordeeld er tegen over staat!!!

Nee, nogmaals ik ben geen turk, maar het is te gek voor woorden dat iemand in een wildvreemd land waar ze de taal niet eens machtig van is meegaat met een stel turken de bergen en vervolgens iedereen het vreemd is dat ze is verkracht... Dat is toch pure uitlokking ??? Voorkomen blijft beter dan genezen, en die punten die ik hierboven heb genoemd zijn daarbij een perfecte leidraad !...
  zondag 23 juni 2002 @ 01:32:22 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4709272
quote:
Op zondag 23 juni 2002 01:18 schreef BansheeBoy het volgende:

Nee, nogmaals ik ben geen turk, maar het is te gek voor woorden dat iemand in een wildvreemd land waar ze de taal niet eens machtig van is meegaat met een stel turken de bergen en vervolgens iedereen het vreemd is dat ze is verkracht... Dat is toch pure uitlokking ??? Voorkomen blijft beter dan genezen, en die punten die ik hierboven heb genoemd zijn daarbij een perfecte leidraad !...

Dus als jij, als toerist, in Verwegistan, met korte broek gekleed, tegoedertrouw meegaat met een bewoner van dat land en vervolgens anaal wordt verkracht en in een ravijn wordt gestort, heb je het er zelf naar gemaakt, bedoel je

Of je komt hier in Nederland als Japanse toerist en je lokt het zelf uit dat je camera wordt gestolen? Of je wordt hier in Nederland als toerist uit India door een Nederlander meegenomen en wordt verkracht en vermoord omdat je de taal niet spreekt en er anders uitziet, dan heb je het er zelf ook naar gemaakt

denk toch eens na voordat je post, BansheeBoy

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 23 juni 2002 @ 01:38:00 #170
13462 BansheeBoy
pi_4709346
quote:
Op zondag 23 juni 2002 01:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Dus als jij, als toerist, in Verwegistan, met korte broek gekleed, tegoedertrouw meegaat met een bewoner van dat land en vervolgens anaal wordt verkracht en in een ravijn wordt gestort, heb je het er zelf naar gemaakt, bedoel je

Of je komt hier in Nederland als Japanse toerist en je lokt het zelf uit dat je camera wordt gestolen? Of je wordt hier in Nederland als toerist uit India door een Nederlander meegenomen en wordt verkracht en vermoord omdat je de taal niet spreekt en er anders uitziet, dan heb je het er zelf ook naar gemaakt

denk toch eens na voordat je post, BansheeBoy

Je kunt diefstal inderdaad ook uitlokken door niet op je spullen te passen en met je dure spullen te koop lopen etc.

Wat betreft de verkrachting in Verweggistan... Het is gewoon te dom en een teken van grote naïviteit om daar tegen de normen en waarden van de bevolking in je ongegeneerd rondloopt in verleidelijke kleren, dit geldt overigens voor beide sexes, dus zowel mannen en vrouwen, dit is m.i. gewoon uitlokking...

Aan de andere kant kun je denk ik best plezier hebben door met anderen samen op vakantie te gaan met eigen auto en gepast gekleed te gaan, zonder sexuele driften bij bv. de tegenpartij uit te lokken...

pi_4709709
quote:
Het eerste wat meisjes wordt geleerd door hun ouders is niet mee te gaan met vreemden, gaat dit niet op voor taxi-chauffeurs ????

Lomp dus..

Voordat jij in een vliegtuig stapt ga je uitgebreid kennis maken met de piloten en de stewards? En hoe zit dat met een buschauffeur? Die ken je ook allemaal persoonlijk? Treinmachinisten en conducteurs ook?

En dan heb ik het nog slechts over de personeelsleden in dergeijke vervoersmiddelen, en niet over mede-passagiers.

Leg eens uit, waarom zou iemand er niet van uit kunnen (nee, eigenlijk moeten) gaan dat je wat dat betreft veilig bent wanneer je van dergelijke vormen van vervoer gebruik maakt?

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_4710191
quote:

[..]

Waar heb jij mij verkrachting zien goed praten ??? Er lopen gewoon genoeg gekken in de wereld rond die je niet kunt veranderen, begin dan gewoon door te voorkomen, en al die punten die ik heb genoemd te vermijden...

- Verkrachting is FOUT !!!
- Uitlokking is FOUT !!!

Je bent best wel een grote sukkel zeg.
Wie bepaalt wat uitlokking is?
Schaars gekleed? Nah dat is geen uitlokking in mijn ogen, dat die domme turk zijn pik niet in zijn broek kan houden omdat ie zo achterlijk is kan dat meisje toch niks aan doen.
Moet ze soms in een burqua rondlopen? Mag ze soms geen enkele man meer recht in de ogen kijken... want tja, dat kan als uitlokking worden gezien.

Ik begin best wel ziek te worden van jou posts, want je blijkt steeds maar weer achterlijke onzin uit te kramen... en ook altijd die erachteraan is ook zo zielig.

† In Memoriam † zondag 23 juni 2002 @ 08:47:46 #173
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4711314
quote:

[..]

De grootste fout die je kon maken is met een wildvreemd iemand in een wildvreemd land de auto in stappen in je eentje !!!!! Het is pure uitlokking...

Lomp dus..

Jij bent een eind gek.

Het enige wat sommige meisjes en vrouwen 'verweten' kan worden is dat ze teveel vertrouwen in zichzelf of in anderen stellen, waardoor ze de risico's niet goed inschatten.
Naïviteit heet dat.

Buiten dat het in het voorbeeld van milagro niet aan de orde was, en imo ook niet in dat van die vrouwen in Alanya, kun je naief gedrag nooit uitlokking noemen. (het is eik te gek dat iemand je dit moet vertellen, maar vooruit)

Als je er trouwens iets meer van zou weten, dan wist je dat verkrachtingen geweldsdelicten zijn.
Het zijn geen seksuele daad maar een daad van geweld. Een verkrachter is niet op sex uit (dan kan hij immers naar de hoeren gaan) maar zit met wraak en minderwaardigheidsgevoelens ed. die hij via verkrachting botviert.
Als iemand zomaar op straat in elkaar geslagen wordt, noem je dat dan ook uitlokking? Eigen schuld, had je daar maar niet moeten lopen? Denk dus voortaan even na voor je wat schrijft.

zondag 23 juni 2002 @ 13:00:31 #174
13462 BansheeBoy
pi_4712777
quote:
Op zondag 23 juni 2002 03:27 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je bent best wel een grote sukkel zeg.
Wie bepaalt wat uitlokking is?
Schaars gekleed? Nah dat is geen uitlokking in mijn ogen, dat die domme turk zijn pik niet in zijn broek kan houden omdat ie zo achterlijk is kan dat meisje toch niks aan doen.
Moet ze soms in een burqua rondlopen? Mag ze soms geen enkele man meer recht in de ogen kijken... want tja, dat kan als uitlokking worden gezien.

Ik begin best wel ziek te worden van jou posts, want je blijkt steeds maar weer achterlijke onzin uit te kramen... en ook altijd die erachteraan is ook zo zielig.

Dat klopt best wel. Ik kan in jouw ogen wel een sukkel zijn maar dat is een relatief begrip, ik vind mezelf geen sukkel, in plaats van op de man te alizeren raad ik je aan mijn punten te weerleggen d.m.v. feiten, net zoals ik ook doe in mijn posts, dat houd de discussie nl. aantrekkelijk...
  zondag 23 juni 2002 @ 22:28:48 #175
13462 BansheeBoy
pi_4720236
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 23:20 schreef zwijntje het volgende:

[..]

Luister eens even Bansheeboy, jouw 'regels' zijn ten eerste zeer twijfelachtig, en ten tweede alleen maar na te leven als je altijd thuisblijft onder bescherming van een man in huis. Ik kan werkelijk niet geloven dat er in deze eeuw nog iemand is die werkelijk vindt dat dit reeel en haalbaar is.
Alleen op vakantie gaan als vrouw is al uitlokking in jouw ogen. Belachelijk!

Ik denk serieus dat je mijn punten gerust in overweging kunt nemen, ze zijn nl. niet onmogelijk, het zou veel minder verkrachtingen te weeg brengen en/of andere geweldsdelicten...

Ik denk dat ze wel na te leven zijn, er zijn veel mensen die het doen, het moet kunnen dus...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')