quote:
Op donderdag 20 juni 2002 16:45 schreef nibble het volgende:
zet niet om het een of ander, maar ik probeer mij zo goed mogelijk te houden en zeggen dat het toevallig een rotte appel betrof tussen die geloofs-aanhangeers (resp. moslims), maar WAAROM kom ik dit soort dingen / aanslagen etc. alleen maar tegen uit die groep ?????
Het zet me in elk geval wel aan het denken.
Of wordt het tijd dat we een tegenoffensief beginnen ?
En daarmee bedoel ik geen massaslachting!!!!!, maar het "uitschakelen" van politiek leiders/terroristche-aanvoerders van bv irak, somalie, afghanistan etc?
De VN en de US kunnen een behoorlijk sterk legertje bouwen samen hoor.
Misschien moeten we gewoon eens terugmeppen.
Immers het is bekend dat als je de grootste van de groep een mep geeft de rest zich wel koest houdt.
Kortom gewoon de leiders uitschakelen.
Amerika gaat zich het komende jaar toch al richten op irak, en daar komt geheid rotzooi van, misschien is een operatie "clean sweep" nog niet zo'n slecht idee.
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 20-06-2002 18:41]
ok ik geef toe dat het een nogal provocerend geintje was, maar kom op zeg
quote:Ik ben het zowaar is een keer met je eens..
Op donderdag 20 juni 2002 02:48 schreef R@b het volgende:[..]
De paginagrote column van Karacay verscheen onder de kop 'Nederland moet de hand in eigen boezem steken'.
Ha ha.
Tja moet je maar een hoofddoek opzetten als je naar een land op vakantie gaat waar (in sommige gebieden) de normen en waarden van de moslim gelden.
quote:Al zaten ze alleen in hun onderbroek..
Op donderdag 20 juni 2002 14:10 schreef Nazar het volgende:Dit stuk geeft toch aan dat hij het zeker niet goedkeurt, maar dat hij aangeeft dat een bepaalde manier van erbij lopen andere dingen 'kunnen uitlokken' ?
quote:My thoughts exactly..
Op donderdag 20 juni 2002 09:30 schreef X-Ray het volgende:[..]
En dat is relevant en reden om verkracht en vermoord te worden?
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 20-06-2002 19:05]
Als jullie zulke reactie`s als de mijne niet op prijs stellen open dan niet dit soort topics......!
Ik ben benieuwd.......
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:47 schreef Frenkie het volgende:[..]
hebben ze jou niet uitlegd waar kinderen vandaan komen
quote:Je post was ver over de grenzen van de policy. En verder zit je niet in een positie om eisen te stellen aan de crew.
Op donderdag 20 juni 2002 19:39 schreef Speed1971 het volgende:
Ik had dus in mijn stuk aangegeven dat ik het prima vond dat mijn bericht ge-edit zou worden maar dan moest er wel een reden gegeven worden waarom het gerechtvaardigd zou zijn om mensen te verkrachten of te vermoorden.....?
quote:Het 'soort topic' is geen excuus voor dergelijke posts. Bovendien worden topics doorgaans door gebruikers geopend, niet door de crew. De crew is er o.a. voor om te zorgen dat de policy niet overschreden wordt, en het forum in z'n geheel een zeker niveau van discussie behoudt.
Als jullie zulke reactie`s als de mijne niet op prijs stellen open dan niet dit soort topics......!
Verder commentaar kun je in FB kwijt.
zie dit artikel
Ik vind dat de schrijver zich erop deze wijze wel heel makkelijk van af denkt te maken.
edit-originele url fuckte lay-out nogal op-edit
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 20-06-2002 22:47]
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 20-06-2002 22:56]
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 20-06-2002 22:59]
quote:Dat klopt, maar destijds waren er toch veel partijen die deze verderfelijke zondebok toch in de islamitische hoek wilden duwen, vooral het volk van Antwerpen was daar niet vies van ...
Op donderdag 20 juni 2002 16:59 schreef Festen het volgende:[..]
Marc Dutroux was niet echt moslim, toch?
Ook ken ik de koran niet uit mijn hoofd, maar zou wel de vraag aan de orde willen stellen: Waar in de Koran staat dat je vrouwen (hoe dan ook gekleed)mag vernederen, molesteren , verkrachten en doden? Omdat ze er niet volgens de Koran gekleed gaan, dronken zijn (lees met wijn in hun handen lopend?)
Staat zoiets nu wel of niet in de Koran?
Graag serieuse reacties!
toska
quote:ow en wat zijn daar je bronnen van..???
Op donderdag 20 juni 2002 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Dat klopt, maar destijds waren er toch veel partijen die deze verderfelijke zondebok toch in de islamitische hoek wilden duwen, vooral het volk van Antwerpen was daar niet vies van ...
quote:BV. de Gazet van Antwerpen van een aantal jaren geleden...
Op vrijdag 21 juni 2002 11:43 schreef Frenkie het volgende:[..]
ow en wat zijn daar je bronnen van..???
quote:Helaas, het is alweer een aantal jaren geleden...
Op zaterdag 22 juni 2002 09:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Behalve dan dat je beweert dat het in de Gazet van Antwerpen stond, heb je verder nog iets concreets? Zoals een link naar het desbetreffende artikel, of het artikel zelf?
Kijk even op www.google.nl
Misschien vind je daar iets concreets...
quote:jij komt met de claim, jij mag dus de claim verdedigen met harde bewijzen, niet met losse beweringen. Als je dat niet kunt, tja dan vliegt je bewering met nogal wat vaart het slootwater in.
Op zaterdag 22 juni 2002 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:Misschien vind je daar iets concreets...
Ik heb hier es een jongeman zien posten die schreef dat vrouwen zich gepast (bedekt) moeten kleden omdat ze ,als ze dat niet doen, aanranding of verkraching kunnen uitlokken. Dus het eisen dat vrouwen hun vrouwelijke kenmerken bedekken is niet om de vrouw te onderdrukken, maar te beschermen.
Kortom ALLE vrouwen moeten zich aanpassen om fout gedrag van SOMMIGE mannen te voorkomen.
Ik heb toen ik 19 was en midden in de nacht met het vliegtuig aankwam op een vliegveld in Spanje een taxi genomen naar het huis van mijn Spaanse vrienden.
De taxichauffeur was een op het oog vriendelijke meneer en ik was gekleed in broek en trui.
Daar waar de chauffeur had moeten afslaan reed hij door dieper de bergen in, zette de auto stil en werd "vervelend".
Ik was niet ongepast gekleed, was niet dronken, sprak Spaans en toch werd de man "vervelend".
Vertel mij nu eens, BanSheeZooi waar IK de fout in ging volgens jou?
NEE is GVD nee, al loop ik in mijn blote kont op straat, je hebt gvd met je poten van me af te blijven.
En wat dan als het kinderen zijn die verkracht worden, welk verwijt kun je hun maken??????????
Deze dames in Alanya zijn verkracht, twee is de keel doorgesneden, een is daar wonder boven wonder levend vanaf gekomen. Ik geloof niet dat sommige heren hier zich realiseren hoe het is als iemand ongewenst met zijn gore poten aan je zit, iemand die fysiek sterker is dan jou, iemand die gewapend is, iemand die hulp krijgt van zijn evenzeer totaal verknipte maten.
Ik kan me hier zo vreselijk kwaad om maken !!!
quote:De grootste fout die je kon maken is met een wildvreemd iemand in een wildvreemd land de auto in stappen in je eentje !!!!!
Op zaterdag 22 juni 2002 12:32 schreef milagro het volgende:Ik heb toen ik 19 was en midden in de nacht met het vliegtuig aankwam op een vliegveld in Spanje een taxi genomen naar het huis van mijn Spaanse vrienden.
De taxichauffeur was een op het oog vriendelijke meneer en ik was gekleed in broek en trui.
Daar waar de chauffeur had moeten afslaan reed hij door dieper de bergen in, zette de auto stil en werd "vervelend".
Ik was niet ongepast gekleed, was niet dronken, sprak Spaans en toch werd de man "vervelend".
Vertel mij nu eens, BanSheeZooi waar IK de fout in ging volgens jou?
Het eerste wat meisjes wordt geleerd door hun ouders is niet mee te gaan met vreemden, gaat dit niet op voor taxi-chauffeurs ????
Lomp dus..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |