abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4672033
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:05 schreef Nazar het volgende:

trekt foute conclusie (bewust/onbewust?),

Wat is volgens jou dan de goede conclusie?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  donderdag 20 juni 2002 @ 14:07:02 #102
14281 KomMaar
I've got the power
pi_4672041
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:47 schreef Frenkie het volgende:

geen wonder dat al die moslimvrouwen met hoofddoeken de straat op moeten, de moslimmannen kennen immers geen eigen verantwoordelijkheid..

Moslim mannen?
  donderdag 20 juni 2002 @ 14:08:14 #103
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4672057
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:05 schreef Nazar het volgende:
Gij neme 1 column,
trekt foute conclusie (bewust/onbewust?),
maakt een nieuw artikel ,
met bevooroordeelde kop,
en zet stukjes van het column in dat artikel,

en let maar op hoeveel randdebielen er net zo bevooroordeeld zijn (met R@B aan het hoofd)

Aha, dus dit artikel is verkeerd begrepen en het was idd de schuld van deze goddeloze dames?
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  donderdag 20 juni 2002 @ 14:10:41 #104
14281 KomMaar
I've got the power
pi_4672097
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:08 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Aha, dus dit artikel is verkeerd begrepen en het was idd de schuld van deze goddeloze dames?

Tes de schuld van die onbekrompen figuren die zich niet konden inhouden.
pi_4672100
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:06 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Wat is volgens jou dan de goede conclusie?

"De Turkse journalist schrijft verder: Natuurlijk is het niet zo dat het feit, dat de Nederlandse meisjes dronken waren en half naakt, de reden moet zijn hen aan te vallen of te vermoorden. Maar deze gebeurtenis laat wel zien, dat het soms gevaarlijk is deze onbegrensde vrijheid op te zoeken."

Dit stuk geeft toch aan dat hij het zeker niet goedkeurt, maar dat hij aangeeft dat een bepaalde manier van erbij lopen andere dingen 'kunnen uitlokken' ?

Ik zie hem nergens in dat artikel de verkrachting goedkeuren, alleen redenen ervoor proberen te vinden. (uit dat stuk kan je net zo goed afleiden dat hij die turkse mannen zieke geesten vindt)

donderdag 20 juni 2002 @ 14:11:55 #106
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4672115
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:10 schreef KomMaar het volgende:

[..]

Tes de schuld van die onbekrompen figuren die zich niet konden inhouden.

Juist, het artikel echter laat daar twijfel over bestaan.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_4672138
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:08 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Het artikel is zeker door een hele hoop Fok'ers verkeerd begrepen, net zo verkeerd als jouw conclusie nu is.
Het artikel plaatst de schuld bij de mannen, dat zonder twijfel (althans, zo vat ik het artikel op), maar, hij geeft aan dat het 'halfnaakt' erbij lopen niet zonder risico is.
pi_4672175
de kern van zijn artikel zit in ieder geval in de volgende zin :

"Maar deze gebeurtenis laat wel zien, dat het soms gevaarlijk is deze onbegrensde vrijheid op te zoeken."

Als je deze zin zonder vooroordelen leest, zul je het denk ik wel beter begrijpen.

pi_4672198
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:10 schreef Nazar het volgende:

[..]

"De Turkse journalist schrijft verder: Natuurlijk is het niet zo dat het feit, dat de Nederlandse meisjes dronken waren en half naakt, de reden moet zijn hen aan te vallen of te vermoorden. Maar deze gebeurtenis laat wel zien, dat het soms gevaarlijk is deze onbegrensde vrijheid op te zoeken."

Dit stuk geeft toch aan dat hij het zeker niet goedkeurt, maar dat hij aangeeft dat een bepaalde manier van erbij lopen andere dingen 'kunnen uitlokken' ?

Ik zie hem nergens in dat artikel de verkrachting goedkeuren, alleen redenen ervoor proberen te vinden. (uit dat stuk kan je net zo goed afleiden dat hij die turkse mannen zieke geesten vindt)

De titel was:

'Nederland moet de hand in eigen boezem steken'

Met andere woorden: Het is gewoon eigen schuld.

Verder staat er ook in het artikel:

De advocaat van de drie slachtoffers, van wie één - Marijke van Dijk - overleed nadat zij met verwondingen aan de nek van een berg was gegooid, spreekt van een schandelijk artikel. Het bevat leugens, waarvan de schrijver aanneemt dat zij waar zijn. Dat is stuitend. Het is laster, smaad en belediging tegelijk. De vrouwen waren niet dronken, de daders ook niet, er was geen afspraak en zij waren allerminst half naakt. Dat staat allemaal vast. Van een Turkse journalist mag je verwachten dat hij weet hoe het gegaan is. Walgelijk. De vrouwen zijn ernstig mishandeld en verkracht en de overlevenden lijden aan trauma's.''

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  donderdag 20 juni 2002 @ 14:18:40 #110
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_4672232
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:10 schreef Nazar het volgende:

[..]

Dit probeerde ik iedereen duidelijk te maken, maar werd direct aangevallen...
quote:
Helemaal mee eens ...
quote:
Ja ...
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_4672278

Met hele andere woorden: Je moet eens nagaan waar het echt fout is gegaan?
Hiermee doelt hij weer op die onbeperkte vrijheid die we hebben in Nederland en die we als Nederlanders ook elders behouden.

Maar goed, misschien is het het beste als we de oorspronkelijke column erbij pakken, in plaats van een stuk over het column zelf.

Iemand een link naar de column ?

donderdag 20 juni 2002 @ 14:22:48 #112
16801 Orkaantje
I aM an Evil MotherFucker
pi_4672324
Kga gelijk die vent ze dochter opzoeken en als ze ook maar iets laat zien dan zal ik eens even kijken of hij dan nog zo reageert wat een bekrompen ukkel die vent!!

Kzou bijna zeggen " sluit hem ook maar op"

Liefde is het eerste sprookje wat eindigt met er was eens
pi_4672393
Beste mensen,

Als jullie Turkije, de Turken en de Turkse cultuur ook maar een beetje zouden kennen, zouden jullie weten wat voor een bloedhekel de mensen aan zedenmisdrijven hebben.
Als de politie op tijd komt, is het juist de redding van de dader, want de bevolking lyncht hem met liefde.
Vaak wordt dan ook de doodstraf opgelegd en in het verleden werd die ook uitgevoerd....maar goed, ze mogen de EU niet in als ze die nu zouden uitvoeren

pi_4672430
Het begint wel op te vallen dat hoe verder je die kant van de wereld op gaat hoe achterlijker de meningen worden. Ben het zat steeds genuanceerd meningen te "mogen" geven met de standaard verwijten dat jouw mening rechts is.

Het is toch te gek voor woorden dat steeds vaker blijkt (nu men de laatste tijd scherp erop is) dat zowel daar is binnen onze grenzen geweld gerechtvaardigd word door dit soort klojo's ? Ff het boekje erbij...owh ...zie hier het mag....

Mijn boekje zegt dat dit soort figuren definitief op een zwarte lijst moeten en never meer iets kunnen voorelkaar mogen krijgen in Nederland. Laat mij maar rechts zijn, maar ik heb letterlijk mijn leven al op de waagschaal mogen leggen om nu steeds vaker geconfroteerd te worden met absurde tegenstellingen t.a.v. de Nederlanse waarden & normen. Het is hun goed recht, maar dan lekker daar en niet in mijn tuin.

donderdag 20 juni 2002 @ 14:47:32 #115
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4672736
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:03 schreef KomMaar het volgende:
Ps Ooievaar heeft jouw zeker laten vallen?
hebben ze jou niet uitlegd waar kinderen vandaan komen
  donderdag 20 juni 2002 @ 14:48:23 #116
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4672757
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:07 schreef KomMaar het volgende:

[..]

Moslim mannen?

t stukkie was sarcastisch
  donderdag 20 juni 2002 @ 14:50:16 #117
14281 KomMaar
I've got the power
pi_4672791
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:47 schreef Frenkie het volgende:

[..]

hebben ze jou niet uitlegd waar kinderen vandaan komen

Sarcastisch

donderdag 20 juni 2002 @ 14:50:21 #118
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4672794
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:20 schreef Nazar het volgende:

Met hele andere woorden: Je moet eens nagaan waar het echt fout is gegaan?

Nee, deze opmerking betekent: het is Nederlands eigen schuld. DAT betekent 'de hand in eigen boezem steken'.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  donderdag 20 juni 2002 @ 15:08:02 #119
19597 Skull
Stay hungry!
pi_4673156
Dus als ik het goed begrijp was het volgens de schrijver wel enigszins begrijpelijk wat er gebeurde want "die jongens" waren nl niet gewend aan die andere cultuur en de vrijheid waarvan ze daar konden genieten daar moesten natuurlijk niet te veel gebruik van maken.

Hm, je zou dit belachelijke idee ook kunnen doortrekken naar Nederland. Imam...hooligan....etc. Zeer begrijpelijk wanneer het gebeurd hoor.

(niet dus)

I don't even know what I'm doing here.
pi_4674078
-edit- volledig offtopic -edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 20-06-2002 15:55]

pi_4674247
Wat een onzin ook. Hoe bedoel je eigen schuld. Ook al liepen ze er dronken en naakt bij dan nog heb je het recht niet. Ze zouden die gast die dit heeft geschreven effe een keer naar de IT uitnodigen en die andere verkrachter mogen ze daar ook heen vragen en daarna zijn zaakje eraf . zingt ie een toontje hoger
  donderdag 20 juni 2002 @ 15:59:05 #122
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_4674284
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Precies, die gast moet zijn handen thuis houden, ben ik helemaal met je eens, maar er is ook een mogelijkheid dat de meid niet haar best heeft gedaan om dit te voorkomen, nl.:

- schaars gekleed
- alleen in de bergen
- met iemand wiens taal ze niet spreekt

Ik vind het jammer dat het haar is overkomen, ik hoop dat ze de dader vierendelen en de ledenmaten verkopen !

Zoals eerder gezegd:

-Ik loop ook niet in mijn coltrui op zomervakantie.
-ze waren met zijn 3-en
- weinig nederlandse taxichauffeurs in Turkije.

Het enig wat ik zelf nooit zou hebben gedaan is met 3 meiden in een busje stappen waar 3 mannen inzitten, ipv 1 chauffeur. Maar dat neemt nog steeds niet weg dat de dader de schuldige si en niet de slachtoffers.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_4674297
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:28 schreef ben_het_zat het volgende:
Mijn boekje zegt dat dit soort figuren definitief op een zwarte lijst moeten en never meer iets kunnen voorelkaar mogen krijgen in Nederland. Laat mij maar rechts zijn, maar ik heb letterlijk mijn leven al op de waagschaal mogen leggen om nu steeds vaker geconfroteerd te worden met absurde tegenstellingen t.a.v. de Nederlanse waarden & normen. Het is hun goed recht, maar dan lekker daar en niet in mijn tuin.
Als je nu ook zou weten waar het over ging, dan had je geweten dat het voorval in Turkije heeft plaatsgevonden en niet hier. Ook de publicatie komt uit een Turkse krant, geen Nederlandse.

Eerst denken, dan typen. Is wel zo handig op een discussieforum.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_4674422
Al rennen vrouwen naakt en bezopen over de stranden van Alanya,dagen ze mannen uit en lijken ze "welwillend"..zodra een vrouw NEE zegt..dan heeft geen enkel persoon t recht een ander aan te raken,laat staan te verkrachten of te moorden...zo simpel is t.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  donderdag 20 juni 2002 @ 16:45:53 #125
14193 nibble
- hekelt replurk v0.2x -
pi_4675328
zet niet om het een of ander, maar ik probeer mij zo goed mogelijk te houden en zeggen dat het toevallig een rotte appel betrof tussen die geloofs-aanhangeers (resp. moslims), maar WAAROM kom ik dit soort dingen / aanslagen etc. alleen maar tegen uit die groep ?????
Het zet me in elk geval wel aan het denken.

Ik ben absoluut geen rascist, maar dacht toch nog wel ergens wat humane waarden te hebben, en die ontbreken veelal in hetgeen ik zie.

Je mag er niets over zeggen want dat is discriminatie aan onze kant, doen zij het dan is het vrijheid van meningsuiting

Ik ben even de draad kwijt denk ik.

"God is not here today, priest!"
"T" is for TANK, and "T" is for TERROR ... and "K" is the "K" for KILLING in error.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')