quote:Wat is volgens jou dan de goede conclusie?
Op donderdag 20 juni 2002 14:05 schreef Nazar het volgende:trekt foute conclusie (bewust/onbewust?),
quote:Moslim mannen?
Op donderdag 20 juni 2002 13:47 schreef Frenkie het volgende:geen wonder dat al die moslimvrouwen met hoofddoeken de straat op moeten, de moslimmannen kennen immers geen eigen verantwoordelijkheid..
quote:Aha, dus dit artikel is verkeerd begrepen en het was idd de schuld van deze goddeloze dames?
Op donderdag 20 juni 2002 14:05 schreef Nazar het volgende:
Gij neme 1 column,
trekt foute conclusie (bewust/onbewust?),
maakt een nieuw artikel ,
met bevooroordeelde kop,
en zet stukjes van het column in dat artikel,en let maar op hoeveel randdebielen er net zo bevooroordeeld zijn (met R@B aan het hoofd)
quote:Tes de schuld van die onbekrompen figuren die zich niet konden inhouden.
Op donderdag 20 juni 2002 14:08 schreef X-Ray het volgende:[..]
Aha, dus dit artikel is verkeerd begrepen en het was idd de schuld van deze goddeloze dames?
quote:"De Turkse journalist schrijft verder: Natuurlijk is het niet zo dat het feit, dat de Nederlandse meisjes dronken waren en half naakt, de reden moet zijn hen aan te vallen of te vermoorden. Maar deze gebeurtenis laat wel zien, dat het soms gevaarlijk is deze onbegrensde vrijheid op te zoeken."
Op donderdag 20 juni 2002 14:06 schreef Tikorev het volgende:[..]
Wat is volgens jou dan de goede conclusie?
Dit stuk geeft toch aan dat hij het zeker niet goedkeurt, maar dat hij aangeeft dat een bepaalde manier van erbij lopen andere dingen 'kunnen uitlokken' ?
Ik zie hem nergens in dat artikel de verkrachting goedkeuren, alleen redenen ervoor proberen te vinden. (uit dat stuk kan je net zo goed afleiden dat hij die turkse mannen zieke geesten vindt)
quote:Juist, het artikel echter laat daar twijfel over bestaan.
Op donderdag 20 juni 2002 14:10 schreef KomMaar het volgende:[..]
Tes de schuld van die onbekrompen figuren die zich niet konden inhouden.
quote:Het artikel is zeker door een hele hoop Fok'ers verkeerd begrepen, net zo verkeerd als jouw conclusie nu is.
Op donderdag 20 juni 2002 14:08 schreef X-Ray het volgende:[..]
Aha, dus dit artikel is verkeerd begrepen en het was idd de schuld van deze goddeloze dames?
"Maar deze gebeurtenis laat wel zien, dat het soms gevaarlijk is deze onbegrensde vrijheid op te zoeken."
Als je deze zin zonder vooroordelen leest, zul je het denk ik wel beter begrijpen.
quote:De titel was:
Op donderdag 20 juni 2002 14:10 schreef Nazar het volgende:[..]
"De Turkse journalist schrijft verder: Natuurlijk is het niet zo dat het feit, dat de Nederlandse meisjes dronken waren en half naakt, de reden moet zijn hen aan te vallen of te vermoorden. Maar deze gebeurtenis laat wel zien, dat het soms gevaarlijk is deze onbegrensde vrijheid op te zoeken."
Dit stuk geeft toch aan dat hij het zeker niet goedkeurt, maar dat hij aangeeft dat een bepaalde manier van erbij lopen andere dingen 'kunnen uitlokken' ?
Ik zie hem nergens in dat artikel de verkrachting goedkeuren, alleen redenen ervoor proberen te vinden. (uit dat stuk kan je net zo goed afleiden dat hij die turkse mannen zieke geesten vindt)
'Nederland moet de hand in eigen boezem steken'
Met andere woorden: Het is gewoon eigen schuld.
Verder staat er ook in het artikel:
De advocaat van de drie slachtoffers, van wie één - Marijke van Dijk - overleed nadat zij met verwondingen aan de nek van een berg was gegooid, spreekt van een schandelijk artikel. Het bevat leugens, waarvan de schrijver aanneemt dat zij waar zijn. Dat is stuitend. Het is laster, smaad en belediging tegelijk. De vrouwen waren niet dronken, de daders ook niet, er was geen afspraak en zij waren allerminst half naakt. Dat staat allemaal vast. Van een Turkse journalist mag je verwachten dat hij weet hoe het gegaan is. Walgelijk. De vrouwen zijn ernstig mishandeld en verkracht en de overlevenden lijden aan trauma's.''
quote:Dit probeerde ik iedereen duidelijk te maken, maar werd direct aangevallen...
Op donderdag 20 juni 2002 14:10 schreef Nazar het volgende:[..]
"De Turkse journalist schrijft verder: Natuurlijk is het niet zo dat het feit, dat de Nederlandse meisjes dronken waren en half naakt, de reden moet zijn hen aan te vallen of te vermoorden. Maar deze gebeurtenis laat wel zien, dat het soms gevaarlijk is deze onbegrensde vrijheid op te zoeken."
quote:Helemaal mee eens ...
quote:Ja ...
Met hele andere woorden: Je moet eens nagaan waar het echt fout is gegaan?
Hiermee doelt hij weer op die onbeperkte vrijheid die we hebben in Nederland en die we als Nederlanders ook elders behouden.
Maar goed, misschien is het het beste als we de oorspronkelijke column erbij pakken, in plaats van een stuk over het column zelf.
Iemand een link naar de column ?
Kzou bijna zeggen " sluit hem ook maar op"
Als jullie Turkije, de Turken en de Turkse cultuur ook maar een beetje zouden kennen, zouden jullie weten wat voor een bloedhekel de mensen aan zedenmisdrijven hebben.
Als de politie op tijd komt, is het juist de redding van de dader, want de bevolking lyncht hem met liefde.
Vaak wordt dan ook de doodstraf opgelegd en in het verleden werd die ook uitgevoerd....maar goed, ze mogen de EU niet in als ze die nu zouden uitvoeren
Het is toch te gek voor woorden dat steeds vaker blijkt (nu men de laatste tijd scherp erop is) dat zowel daar is binnen onze grenzen geweld gerechtvaardigd word door dit soort klojo's ? Ff het boekje erbij...owh ...zie hier het mag....
Mijn boekje zegt dat dit soort figuren definitief op een zwarte lijst moeten en never meer iets kunnen voorelkaar mogen krijgen in Nederland. Laat mij maar rechts zijn, maar ik heb letterlijk mijn leven al op de waagschaal mogen leggen om nu steeds vaker geconfroteerd te worden met absurde tegenstellingen t.a.v. de Nederlanse waarden & normen. Het is hun goed recht, maar dan lekker daar en niet in mijn tuin.
quote:hebben ze jou niet uitlegd waar kinderen vandaan komen
Op donderdag 20 juni 2002 14:03 schreef KomMaar het volgende:
Ps Ooievaar heeft jouw zeker laten vallen?
quote:t stukkie was sarcastisch
Op donderdag 20 juni 2002 14:07 schreef KomMaar het volgende:[..]
Moslim mannen?
quote:Sarcastisch
Op donderdag 20 juni 2002 14:47 schreef Frenkie het volgende:[..]
hebben ze jou niet uitlegd waar kinderen vandaan komen
quote:Nee, deze opmerking betekent: het is Nederlands eigen schuld. DAT betekent 'de hand in eigen boezem steken'.
Op donderdag 20 juni 2002 14:20 schreef Nazar het volgende:
'Nederland moet de hand in eigen boezem steken'Met hele andere woorden: Je moet eens nagaan waar het echt fout is gegaan?
Hm, je zou dit belachelijke idee ook kunnen doortrekken naar Nederland. Imam...hooligan....etc. Zeer begrijpelijk wanneer het gebeurd hoor.
(niet dus)
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 20-06-2002 15:55]
quote:Zoals eerder gezegd:
Op donderdag 20 juni 2002 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Precies, die gast moet zijn handen thuis houden, ben ik helemaal met je eens, maar er is ook een mogelijkheid dat de meid niet haar best heeft gedaan om dit te voorkomen, nl.:
- schaars gekleed
- alleen in de bergen
- met iemand wiens taal ze niet spreektIk vind het jammer dat het haar is overkomen, ik hoop dat ze de dader vierendelen en de ledenmaten verkopen !
-Ik loop ook niet in mijn coltrui op zomervakantie.
-ze waren met zijn 3-en
- weinig nederlandse taxichauffeurs in Turkije.
Het enig wat ik zelf nooit zou hebben gedaan is met 3 meiden in een busje stappen waar 3 mannen inzitten, ipv 1 chauffeur. Maar dat neemt nog steeds niet weg dat de dader de schuldige si en niet de slachtoffers.
quote:Als je nu ook zou weten waar het over ging, dan had je geweten dat het voorval in Turkije heeft plaatsgevonden en niet hier. Ook de publicatie komt uit een Turkse krant, geen Nederlandse.
Op donderdag 20 juni 2002 14:28 schreef ben_het_zat het volgende:
Mijn boekje zegt dat dit soort figuren definitief op een zwarte lijst moeten en never meer iets kunnen voorelkaar mogen krijgen in Nederland. Laat mij maar rechts zijn, maar ik heb letterlijk mijn leven al op de waagschaal mogen leggen om nu steeds vaker geconfroteerd te worden met absurde tegenstellingen t.a.v. de Nederlanse waarden & normen. Het is hun goed recht, maar dan lekker daar en niet in mijn tuin.
Eerst denken, dan typen. Is wel zo handig op een discussieforum.
Ik ben absoluut geen rascist, maar dacht toch nog wel ergens wat humane waarden te hebben, en die ontbreken veelal in hetgeen ik zie.
Je mag er niets over zeggen want dat is discriminatie aan onze kant, doen zij het dan is het vrijheid van meningsuiting
Ik ben even de draad kwijt denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |