quote:Ik zeg dat het die richting opgaat. En die richting gaat het ook op.
Op donderdag 20 juni 2002 10:09 schreef X-Ray het volgende:[..]
Oh? Waar staat dan dat de conclusie van R@b tegen 'alle moslims' gericht is. Zie ik nergens staan.
quote:Ik heb niet de schurft aan R@b, maar ik vind zijn kruistocht twijfelachtig. Maar goed, dat is niet het onderwerp van discussie, is het wel?
Je maakt dat er zelf van omdat je nu eenmaal de schurft aan R@b hebt.
quote:Wat is er vals en misleidend aan?
Foute en valse conclusie en misleidende vraagstelling.
quote:Ja hoor. Je hebt helemaal gelijk.
Zoals gezegd heeft R@b dat helemaal niet gezegd, maar wil jij dat nogal graag zien zodat je je eigen obsessie voor R@b kan botvieren.
quote:O? Ben ik aan het generaliseren dan?
Grappig dat je je nu zelf schuldig maakt aan hetgeen je R@b verwijt...
V.
quote:En daarom heb ik jouw topictitel maar even tussen aanhalingstekens gezet, om aan te geven dat het om een citaat van iemand gaat.
Op donderdag 20 juni 2002 10:11 schreef Rechts het volgende:[..]
Ik denk toch echt dat je mijn retorische vraag uit zijn verband haalt.
feit: er zijn in alanya drie meisje verkracht en zwaar mishandelt en voor dood achter gelaten. Waarbij een het niet het overleeft. Om nu een stukje in een grote turkse krante te plaatsen dat ze het zelf hebben uitgelokt vind ik op zijn zachts gezegd "zeer onsmakelijk" en vraag me dus ook af waar gaat het heen.
V.
quote:Nee dat is het idd niet. Net zo min dat ik jouw kruistocht nog veel twijfelachtiger vind, maar goed.
Op donderdag 20 juni 2002 10:15 schreef Verbal het volgende:[..]
Ik zeg dat het die richting opgaat. En die richting gaat het ook op.
[..]Ik heb niet de schurft aan R@b, maar ik vind zijn kruistocht twijfelachtig. Maar goed, dat is niet het onderwerp van discussie, is het wel?
quote:Nee zeker niet.
Wat is er vals en misleidend aan?
Ik zeg alleen dat deze meneer niet namens alle Turken/moslims spreekt. Dat doe ik aan de hand van een voorbeeld. En geef eens antwoord: ben jij het eens met elk (hoofd)redactioneel commentaar in een willekeurige Nederlandse krant?
quote:Weet ik, dank je.
Ja hoor. Je hebt helemaal gelijk.
quote:Je legt iemand woorden in de mond die je denkt te destilleren uit een post.
O? Ben ik aan het generaliseren dan?V.
quote:Vooralsnog reageer jij overdrevener op mij dan ik op R@b, schattepopje
Op donderdag 20 juni 2002 10:18 schreef X-Ray het volgende:[..]
Nee dat is het idd niet. Net zo min dat ik jouw kruistocht nog veel twijfelachtiger vind, maar goed.
quote:R@b legt die link wel degelijk:
Nee zeker niet.
Maar R@b zegt dat ook niet.
Dat maak JIJ ervan.
Tja moet je maar een hoofddoek opzetten als je naar een land op vakantie gaat waar (in sommige gebieden) de normen en waarden van de moslim gelden
Wat is hier zo onduidelijk aan voor je?
quote:yw
Weet ik, dank je.
quote:Nee, ik lees.
Je legt iemand woorden in de mond die je denkt te destilleren uit een post.
En zullen we nu weer ontopic gaan? R@b heeft jou niet nodig voor zijn verdediging.
V.
quote:Offtopic:
Op donderdag 20 juni 2002 10:17 schreef Verbal het volgende:[..]
En daarom heb ik jouw topictitel maar even tussen aanhalingstekens gezet, om aan te geven dat het om een citaat van iemand gaat.
Ontopic:
Zouden wij ons in landen met andere normen en waarden, nu bedreigt moeten voelen? Is dat wat dit kranten stukje ons als boodschap mee moet geven. Ik begrijp anders niet dat een grote krant zulke onzin plaatst tegen de vrede achtergrond van de brute groepsverkrachting en mishandeling.
quote:O?
Op donderdag 20 juni 2002 10:29 schreef Rechts het volgende:[..]
Offtopic:
Wie heeft dit stukje nu weer tot een moslim onderwerp gemaakt? Ik denk dat verbal dat gedaan heeft gedaan en rob zeker niet.
2e post van dit topic:
quote:V.
Ha ha.Tja moet je maar een hoofddoek opzetten als je naar een land op vakantie gaat waar (in sommige gebieden) de normen en waarden van de moslim gelden.
quote:In feite de schrijver van het artikel zelf toch?
Op donderdag 20 juni 2002 10:29 schreef Rechts het volgende:[..]
Offtopic:
Wie heeft dit stukje nu weer tot een moslim onderwerp gemaakt?
Het hele stuk gaat immers in de richting dat die vrouwen zich niet conform de daar heersende gewoonten hebben gedragen en daarom zelf schuld hebben aan wat hun is overkomen. Hij zegt dat als mensen een vrije vakantie willen ze beter in het noorden kunnen gaan.
Dit zijn typisch de opvattingen van de minder gematigde moslims daar. Die vinden de westerse invloed verschrikkelijk en zouden liever geen toerist meer zien.
[Dit bericht is gewijzigd door NorthernStar op 20-06-2002 10:37]
quote:Ja, en dat is reden om er een moslim discussie van te maken voor jouw. Een direkte opmerking over het kleedgedrag zoals aangegeven in het artikel.
Op donderdag 20 juni 2002 10:31 schreef Verbal het volgende:[..]
2e post van dit topic:
[..]
Reageer dan eens inhoudelijk op het topic!
Als je dat gedeelte weglaat, bepleit de redacteur eigenlijk dat allochtonen (Nederlandse toeristen) zich moeten aanpassen aan de normen en waarden van de autochtone meerderheid (dus bedekte kleding dragen op het Turkse platteland). Een sentiment dat ook in Nederland sterk leeft.
Beste oplossing: boycot Turkije als vakantieland, zeker als dame.
quote:Totdat de inkomsten daarvan wegblijven natuurlijk....
Op donderdag 20 juni 2002 10:37 schreef NorthernStar het volgende:Dit zijn typisch de opvattingen van de minder gematigde moslims daar. Die vinden de westerse invloed verschrikkelijk en zouden liever geen toerist meer zien.
*Muurbloempje put uit ervaring en kan hier behoorlijk boos om worden
en dat wordt ze zelden*
quote:Ik vind het wel dom van haar dat ze weigerde... Dat heeft uiteindelijk tot nde verkrachting geleid. Zowiezo dom om met een vreemde Turk de bergen in te gaan en dan zeer schaars gekleed gaan...
Op donderdag 20 juni 2002 02:42 schreef Rechts het volgende:
Den Haag - In een column in de Turkse weekkrant Dünya, die ook in Nederland verschijnt, bekritiseert redacteur Ilhan Karacay het gedrag en uiterlijk van de Nederlandse slachtoffers van de moord en verkrachting in Alanya (1995).Zij besloten samen te gaan wandelen en gingen de bergen in. Op een verlaten plek stopten zij. Toen deze jongens, niet gewend om met aantrekkelijke vrouwen om te gaan, probeerden hun seksuele behoeften te bevredigen, werden zij geweigerd. Toen is de ramp gebeurd.''
Voor de hele tekst:
http://www.amersfoortsecourant.nl/CDA/regioportal/0,2078,1236__1116307_,00.htmlIk voel alleen maar woede na het lezen van dit stukje, waar gaat het heen? Wie het weet mag het mij vertellen.
Ik hoop op het beste ...
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het wel dom van haar dat ze weigerde...
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:02 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Ik vind het wel dom van haar dat ze weigerde... Dat heeft uiteindelijk tot nde verkrachting geleid.
quote:dus als jij dronken bent, en een leuk zomer outfit draagt, geeft mij dat het recht om jou in een busje mee te nemen naar de vaalserberg en je daar te verkrachten cq. vermoorden
Op donderdag 20 juni 2002 03:44 schreef Manono het volgende:[..]
Hallo. Weet jij hoe een groep Hollandse meiden tekeer kan gaan op vakantie? Die meiden waren verpleegsters geloof ik. Dag in dag uit een zware baan, dan met z'n vieren weg, eindelijk even remmen los... T kan in principe makkelijk, dus doe niet bij voorbaat alsof ze heilig zijn. Dat weten we toch niet?
quote:tuurlijk he.. iedereen moet zich zo maar door een of andere 'vreemde kerel' laten n**ken omdat die het toevallig zo graag wou.. tss als een vrouw nee zegt dan is het nee en dan laat je het zo..
Op donderdag 20 juni 2002 13:02 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Ik vind het wel dom van haar dat ze weigerde...
quote:Als je alleen in de bergen bent met een hitsige Turk, dan moet je echt uitkijken, als ze het had geaccepteerd was ze waarschijnlijk niet verkracht denk ik...
Op donderdag 20 juni 2002 13:21 schreef thadude het volgende:[..]
tuurlijk he.. iedereen moet zich zo maar door een of andere 'vreemde kerel' laten n**ken omdat die het toevallig zo graag wou.. tss als een vrouw nee zegt dan is het nee en dan laat je het zo..
het is al erg genoeg voor die meiden en dan ga jij ook nog zulke reacties geven![]()
quote:nee ..dan had ie haar gewoon gen**kt en was er nix aan de hand geweest.. je legt nu de schuld bij die meiden (ok..het is idd niet een goed idee om met vreemde turken de bergen in te gaan) maar het blijft natuurlijk wel de schuld van die turk en het is superfout om dat nu ineens goed te gaan praten
Op donderdag 20 juni 2002 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Als je alleen in de bergen bent met een hitsige Turk, dan moet je echt uitkijken, als ze het had geaccepteerd was ze waarschijnlijk niet verkracht denk ik...
Bovendien komen verkrachtingen in moslimlanden net zo vaak voor als in westerse landen, dus hoezo hangt dit samen met het gedrag van het slachtoffer.
quote:Kan er geen stupiditeitscheck komen op dit forum?
Op donderdag 20 juni 2002 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
als ze het had geaccepteerd was ze waarschijnlijk niet verkracht denk ik...
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]als ze het had geaccepteerd was ze waarschijnlijk niet verkracht denk ik...
Ja, en als jij je poen nu gewoon aan mij geeft, hoef ik je niet te beroven.
Hoe krijg je het verzonnen!
quote:Precies en jij had niet tegen mijn kogel aan moeten lopen, dus is het je eigen schuld dat je dood bent
Op donderdag 20 juni 2002 13:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ja, en als jij je poen nu gewoon aan mij geeft, hoef ik je niet te beroven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |