abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4667191
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:27 schreef Rechts het volgende:

[..]

Sorry..ik had het wel goed gelezen maar niet goed begrepen
misschien toch wat slaap
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_4667203
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:25 schreef Rechts het volgende:

[..]

Over uitlokking gaat nu juist het krantenartikel.

meisjes die helaas niet meer bij jongens in de auto kunnen stappen omdat eigenlijk alles tegenwoordig wel als fout en risici vol gezien kan worden. Helaas is het al zo normaal geworden dat we tegenwoordig zo denken.

Idd omdat we het moeten en dat geldt zelfs voor mannen
  † In Memoriam † donderdag 20 juni 2002 @ 03:38:31 #28
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4667208
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:34 schreef Manono het volgende:

[..]

Is dat pure onzin?

Voor zover ik weet wel. De meiden waren niet dronken want ze zouden net aan een dagtochtje ofzo beginnen. De daders hebben aangegeven dat ze vanwege hun geloof nooit iets dronken.
En "half naakt" is een kwestie van interpretatie. Misschien dat die schrijver zomerkleding al too much vindt, zou kunnen..
  donderdag 20 juni 2002 @ 03:41:03 #29
16704 Rechts
democratie
pi_4667222
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:31 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

In Turkije is nog steeds een felle machtstrijd bezig tussen fundamentalisten en westers georïenteerde groepen. Denk dat je dit artikel in dit straatje moet plaatsen.
De schrijver bedoeld duidelijk dat er maar een einde aan dat frivole gedrag van de vakantiegangers moet komen (een doorn in het oog van de strenge moslims).
Hij ge(mis)bruikt deze zaak om een soort pleidooi voor strengere regels te maken.

Ik weet niet wat de schrijver van het artikel verder wou dan de meisje. Die duidelijk van westerse afkomst waren, in een zeer negatief daglicht te brengen, door ze af te schilderen als "hoeren". Ik vind dit een zeer erngstige zaak. En wil er verder geen politieke discussie achter zoeken omdat dat op geen een manier uit deze vertaling blijkt.
Pim is vermoord omdat hij zei wat hij dacht.Om zijn mening. En, zoals hij dat zelf met een knipoog aanduidde::"Iemand moet toch zeggen wat U niet mag zeggen!"
pi_4667235
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:38 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Voor zover ik weet wel. De meiden waren niet dronken want ze zouden net aan een dagtochtje ofzo beginnen. De daders hebben aangegeven dat ze vanwege hun geloof nooit iets dronken.
En "half naakt" is een kwestie van interpretatie. Misschien dat die schrijver zomerkleding al too much vindt, zou kunnen..

Hallo. Weet jij hoe een groep Hollandse meiden tekeer kan gaan op vakantie? Die meiden waren verpleegsters geloof ik. Dag in dag uit een zware baan, dan met z'n vieren weg, eindelijk even remmen los... T kan in principe makkelijk, dus doe niet bij voorbaat alsof ze heilig zijn. Dat weten we toch niet?
Jusqu'ici tout va bien...
  donderdag 20 juni 2002 @ 03:46:11 #31
16704 Rechts
democratie
pi_4667239
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:34 schreef Manono het volgende:

[..]

Is dat pure onzin?

Ik stel even dat het geen onzin is. Dan kan ik het met de beste wil van de wereld nog niet begrijpen. Maarja, jij vind me dan ook een stemmings maker.

Maar toch graag zou ik van jou horen wat dat het wel zo zou zijn? vraag je verkracht en zeer zwaar mishandelt te worden en voor dood achter gelaten te worden????

Pim is vermoord omdat hij zei wat hij dacht.Om zijn mening. En, zoals hij dat zelf met een knipoog aanduidde::"Iemand moet toch zeggen wat U niet mag zeggen!"
pi_4667246
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:44 schreef Manono het volgende:

[..]

Hallo. Weet jij hoe een groep Hollandse meiden tekeer kan gaan op vakantie? Die meiden waren verpleegsters geloof ik. Dag in dag uit een zware baan, dan met z'n vieren weg, eindelijk even remmen los... T kan in principe makkelijk, dus doe niet bij voorbaat alsof ze heilig zijn. Dat weten we toch niet?

Stel dat ze dan niet zo heilig zijn...wie heeft dan het recht om zo iemand wat aan te doen??
  donderdag 20 juni 2002 @ 03:52:08 #33
16704 Rechts
democratie
pi_4667251
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:49 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Stel dat ze dan niet zo heilig zijn...wie heeft dan het recht om zo iemand wat aan te doen??

Ik hoop dat hij op jouw wel reageert, ik heb het hem ook al gevraagt.
pi_4667257
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:52 schreef Rechts het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij op jouw wel reageert, ik heb het hem ook al gevraagt.

Ah je hebt me vergeven

Ik denk dat we lang op dat antwoord kunnen wachten...wie heeft er vredesnaam antwoord op?

† In Memoriam † donderdag 20 juni 2002 @ 03:56:46 #35
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4667264
quote:

[..]

De feiten die de meisjes hebben verteld zijn nooit aangevochten. Ook niet tijdens de rechtszaak, terwijl Hakan ed. er dan toch alle reden voor hadden om verzachtende omstandigheden aan te dragen.

Nu doet deze schrijver dat wel en dan kan ik alleen maar concluderen dat hij daar een ander doel mee heeft.

(En aangezien ik niet denk dat hij zich zo druk maakt over veiligheid, denk ik dat hij in feite het gedrag van vakantiegangers in het algemeen afkeurd).

pi_4667288
Wil je van me horen dat het echt niet kan wat hier gebeurd is, dan lijkt me dat tamelijk onnodig. Alleen: dat feit lag er al, het is een oude zaak.

Ik begreep dat de reden van het openen van dit topic was, dat er iets in de Dunya gepubiceerd werd in de trant van van 'Nederlandse meisjes zaten zelf fout'. We nemen allemaal aan dat ze, zeker voor Nederlandse begrippen niet fout zaten, maar misschien waren ze wel een beetje aangeschoten, schaars gekleed, hadden ze de hele nacht doorgehaald en liepen ze onderling een beetje te geinen over die jongens. Voor conservatieve Turkse begrippen wel 'aanstootgevend gedrag' Dat dit hoe dan ook niet had mogen gebeuren lijkt me logisch, dat behoeft niet eens benadrukt te worden.

Turkije profiteert ook enorm van al die 'foute' toeristes die er zo graag naar toe gaan en er heersen buiten de moskeeen geen kledingvoorschriften dus 'fout' is hier een puur moreel waardeoordeel van een bepaalde groep mensen (en wellicht een slap excuus zodat andere toeristen niet ook wegblijven) Maar dat neemt niet weg dat het niet onmogelijk is dat ze zich ongepast hebben gedragen.

Jusqu'ici tout va bien...
pi_4667306
Dit is nog geen antwoord op mijn vraag maar ik ga nu eindelijk m'n bed in. Trusten
  donderdag 20 juni 2002 @ 04:13:03 #38
16704 Rechts
democratie
pi_4667309
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 04:05 schreef Manono het volgende:

We nemen allemaal aan dat ze, zeker voor Nederlandse begrippen niet fout zaten, maar misschien waren ze wel een beetje aangeschoten, schaars gekleed, hadden ze de hele nacht doorgehaald en liepen ze onderling een beetje te geinen over die jongens. Voor conservatieve Turkse begrippen wel 'aanstootgevend gedrag'

Turkije profiteert ook enorm van al die 'foute' toeristes die er zo graag naar toe gaan

Maar dat neemt niet weg dat het niet onmogelijk is dat ze zich ongepast hebben gedragen.

Je bent wel erg op dat gepast gekleed he, aanstootgevend gedrag? foute toeristen? ongepast gedrag?

Ja, dan vraag je er ook om he??

We hebben het over een kende vakantie plaats niet over een klein on ondekt dorpje.

Wij begrijpen elkaar niet niet en daar ben ik voor mezelf heel blij om.

compromis? heb ik het mis?

donderdag 20 juni 2002 @ 04:19:54 #39
16704 Rechts
democratie
pi_4667322
Weltrusten, ik ben er morgen weer
pi_4667459
Wow, wat is Turkije revolutionair hè.

Hakan for President

pi_4667462
Lang leve Turkije! Het verwesterde land
  donderdag 20 juni 2002 @ 09:30:12 #42
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4667989
quote:

[..]

En dat is relevant en reden om verkracht en vermoord te worden?
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  donderdag 20 juni 2002 @ 09:43:08 #43
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_4668078
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 02:42 schreef Rechts het volgende:
Ik voel alleen maar woede na het lezen van dit stukje, waar gaat het heen?
Waar gaat wat heen? Omdat een lulhannes de boel omdraait in een stukje tekst zijn alle Turken (of liever nog: moslims) het ermee eens
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 02:48 schreef R@b het volgende:
Tja moet je maar een hoofddoek opzetten als je naar een land op vakantie gaat waar (in sommige gebieden) de normen en waarden van de moslim gelden.
Wel eens in Turkije op vakantie geweest R@B? Alanya weleens van dichtbij gezien?

Lul gewoon niet zo slap. Hier in Nederland worden ook meisjes verkracht. Voornamelijk door blanke meneren. En in sommige gevallen smiespelen mensen hier dan ook dingen als 'moet je zien hoe dat meisje erbij liep'.

Het is een walgelijke conclusie, ja, maar minstens zo smakeloos is jouw poging om er een bevestiging van jouw moslimfrustratie in te zien

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 juni 2002 @ 09:49:31 #44
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_4668123
Als allochtonen gelynched zouden worden omdat een van hun een nederlandse vrouw verkracht heeft, is dan ook meteen rechtvaardig. Hadden ze er maar niet zo uit moeten zien...
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 20 juni 2002 @ 09:50:52 #45
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4668133
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 09:43 schreef Verbal het volgende:

Wel eens in Turkije op vakantie geweest R@B? Alanya weleens van dichtbij gezien?

Lul gewoon niet zo slap. Hier in Nederland worden ook meisjes verkracht. Voornamelijk door blanke meneren. En in sommige gevallen smiespelen mensen hier dan ook dingen als 'moet je zien hoe dat meisje erbij liep'.

Het is een walgelijke conclusie, ja, maar minstens zo smakeloos is jouw poging om er een bevestiging van jouw moslimfrustratie in te zien

V.

Dit slaat echt nergens op.
Ik kan net zo goed zeggen dat het een walgelijke conclusie is, ja, maar minstens zo smakeloos is jouw poging om er een bevestiging van R@b's zogenaamde moslimfrustratie in te zien en je weer even de aandacht kan verleggen.
"Don't shoot the messenger".

X.

quote:
Op donderdag 20 juni 2002 09:49 schreef Kaalhei het volgende:
Als allochtonen gelynched zouden worden omdat een van hun een nederlandse vrouw verkracht heeft, is dan ook meteen rechtvaardig. Hadden ze er maar niet zo uit moeten zien...
Oei....zeg dat maar niet te hard hoor.....
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  donderdag 20 juni 2002 @ 09:52:46 #46
136 V.
pi_4668147
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 09:50 schreef X-Ray het volgende:

"Don't shoot the messenger".

Dat zeg ik: de message klopt niet. Lees de rest van mijn post ook even.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 juni 2002 @ 10:01:29 #47
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4668224
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 09:52 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dat zeg ik: de message klopt niet. Lees de rest van mijn post ook even.

V.

Heb ik gedaan. En ik zeg trouwens niet dat de message niet klopt.
quote:
En je hebt gelijk dat in Nederland meisjes worden verkracht door blanke meneeren.

Maar in Nederland komen er geen artikelen van redacteuren van grote bladen in de krant die zeggen dat het de schuld van de meisjes was omdat ze een rokje aanhadden, of wel soms? DAAR zit het grote verschil in en DAAR mag best verbolgen op gereageerd worden. De belachelijke opmerking van deze vent, namelijk dat de mannen niet gewend zijn aan het zien van aantrekkelijke vrouwen en ze hun sexuele driften wilden bevredigen en dat die door de dames geweigerd werd en het toen fout ging en het allemaal de schuld van de dames was ipv de dader gaat alle perken te buiten.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  donderdag 20 juni 2002 @ 10:06:33 #48
136 V.
pi_4668271
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 10:01 schreef X-Ray het volgende:
Maar in Nederland komen er geen artikelen van hoofdredacteuren van grote bladen in de krant die zeggen dat het de schuld van de meisjes was omdat ze een rokje aanhadden, of wel soms? DAAR zit het grote verschil in en DAAR mag best verbolgen op gereageerd worden. De belachelijke opmerking van deze vent, namelijk dat de mannen niet gewend zijn aan het zien van aantrekkelijke vrouwen en ze hun sexuele driften wilden bevredigen en dat die door de dames geweigerd werd en het toen fout ging en het allemaal de schuld van de dames was ipv de dader gaat alle perken te buiten.
Ja, natuurlijk mag daar verbolgen op gereageerd worden, waar zeg ik dan van niet

Maar de conclusie van R@b gaat dan uiteraard weer richting 'namens alle moslims' op, en DAT klopt niet, en daar ageer ik dan weer tegen. So shoot me.

Of ben JIJ het eens met alle commentaren die elke dag in alle Nederlandse kranten verschijnen?

Nee?

Maar jij bent toch Nederlander Hoe kan dat nou?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 juni 2002 @ 10:09:52 #49
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4668300
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 10:06 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk mag daar verbolgen op gereageerd worden, waar zeg ik dan van niet

Maar de conclusie van R@b gaat dan uiteraard weer richting 'namens alle moslims' op, en DAT klopt niet, en daar ageer ik dan weer tegen. So shoot me.

Oh? Waar staat dan dat de conclusie van R@b tegen 'alle moslims' gericht is. Zie ik nergens staan. Ik zie alleen staan dat in SOMMIGE gebieden etc....
Je maakt dat er zelf van omdat je nu eenmaal de schurft aan R@b hebt.
quote:
Of ben JIJ het eens met alle commentaren die elke dag in alle Nederlandse kranten verschijnen?

Nee?

Maar jij bent toch Nederlander Hoe kan dat nou?

V.

Foute en valse conclusie en misleidende vraagstelling. Zoals gezegd heeft R@b dat helemaal niet gezegd, maar wil jij dat nogal graag zien zodat je je eigen obsessie voor R@b kan botvieren.

Grappig dat je je nu zelf schuldig maakt aan hetgeen je R@b verwijt...

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  donderdag 20 juni 2002 @ 10:11:02 #50
16704 Rechts
democratie
pi_4668310
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 09:43 schreef Verbal het volgende:

[..]

Waar gaat wat heen? Omdat een lulhannes de boel omdraait in een stukje tekst zijn alle Turken (of liever nog: moslims) het ermee eens
[..]

Ik denk toch echt dat je mijn retorische vraag uit zijn verband haalt.
feit: er zijn in alanya drie meisje verkracht en zwaar mishandelt en voor dood achter gelaten. Waarbij een het niet het overleeft. Om nu een stukje in een grote turkse krante te plaatsen dat ze het zelf hebben uitgelokt vind ik op zijn zachts gezegd "zeer onsmakelijk" en vraag me dus ook af waar gaat het heen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')