abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96670840
waarom word er gelijk aan donaties gedacht,, het gaar meer om de kennis .
die op dit topic niet heerst zo te lezen wat een leeg hoofd topic zeg
pi_96670856
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Los van alle meningen over het Israel-Palestina conflict is het toch gewoon compleet achterlijk dat we het hier in de Nederlandse politiek (wat godsamme ook nog eens belastinggeld kost) ineens hebben over spoorlijnen in een woestijn 2000 kilometer verderop.
Het hoeft niet om zakken geld te gaan hè.

Als we gewoon alleen onze expertise leveren, dan hoeft het bijna niks te kosten. Bovendien is het conflict tussen Israël en Palestina dan gegarandeerd opgelost voordat de lijn überhaupt in bedrijf gaat. :+

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 21:32:52 ]
pi_96670955
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Los van alle meningen over het Israel-Palestina conflict is het toch gewoon compleet achterlijk dat we het hier in de Nederlandse politiek (wat godsamme ook nog eens belastinggeld kost) ineens hebben over spoorlijnen in een woestijn 2000 kilometer verderop.
wat is daar verkeerd aan .los van de onderbuik gevoelens
pi_96671040
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef Igen het volgende:

[..]

Als we gewoon alleen onze expertise leveren, dan hoeft het bijna niks te kosten. Bovendien is het conflict tussen Israël en Palestina dan gegarandeerd opgelost voordat de lijn überhaupt in bedrijf gaat. :+
daar gaat het ook om , maar dat is moeilijk om een leeghoofd te laten begrijpen
pi_96671078
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef C_N het volgende:

[..]

daar gaat het ook om , maar dat is moeilijk om een leeghoofd te laten begrijpen
Pas even op met anderen een leeghoofd te noemen als je zelf de grap niet begrijpt. :)
pi_96671268
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:36 schreef Igen het volgende:

[..]

Pas even op met anderen een leeghoofd te noemen als je zelf de grap niet begrijpt. :)
was geen goede grap .
pi_96671444
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:34 schreef C_N het volgende:

[..]

wat is daar verkeerd aan .los van de onderbuik gevoelens
Probeer je eens in te denken hoe de PVV zou reageren als Pechtold zou voorstellen om de Marokkanen, als gebaar van vriendschap, te helpen met hun HSL. Ik denk (hoop) dat je dan zelf wel op het antwoord komt.

En daar is dan nog niet eens sprake van volkenrechtelijke bezwaren, i.t.t. dit dubieuze Israëlische project.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 21:42:51 ]
pi_96671541
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef Igen het volgende:

[..]

Dan nog horen binnenlandse aangelegenheden van andere landen niet in ons parlement thuis.
pi_96672071
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef Igen het volgende:

[..]

Probeer je eens in te denken hoe de PVV zou reageren als Pechtold zou voorstellen om de Marokkanen, als gebaar van vriendschap, te helpen met hun HSL. Ik denk (hoop) dat je dan zelf wel op het antwoord komt.

En daar is dan nog niet eens sprake van volkenrechtelijke bezwaren, i.t.t. dit dubieuze Israëlische project.
is niet veel dubieus aan dat project .
.
het gaat om de kennis .thats all.
pi_96672241
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef C_N het volgende:

[..]

is niet veel dubieus aan dat project .
.
het gaat om de kennis .thats all.
Kan prima via het bedrijfsleven gaan, daar hoeft ons parlement zich niet mee te bemoeien.
pi_96672246
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Dan nog horen binnenlandse aangelegenheden van andere landen niet in ons parlement thuis.
mag ik jou aan dit herinneren,
pi_96672510
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Kan prima via het bedrijfsleven gaan, daar hoeft ons parlement zich niet mee te bemoeien.
veel projekten gaan vaak via de politiek .
pi_96672561
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef Igen het volgende:

[..]

Weten we zeker dat er geen ontwikkelingsgeld vanuit de EU naar Marokko geïnvesteerd wordt in de Westelijke Sahara?
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_96672707
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef C_N het volgende:

[..]

de politiek =/= de regering. Als De Roon het zo'n groot punt vindt kan hij prima zelf een mailtje sturen naar een paar bedrijven, dat hoeft de minister niet voor hem te doen.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef C_N het volgende:

[..]

mag ik jou aan dit herinneren,
huh?
pi_96672757
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef C_N het volgende:

[..]

Dat gaat dan om het economisch belang van een Nederlands bedrijf te behartigen. Dat is iets heel anders dan overheidsgeld uitgeven (want 'hulp aanbieden' klinkt niet alsof we er winst op gaan maken) aan volkenrechtelijk dubieuze projecten om vriendjes met een willekeurig land X te worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 22:02:42 ]
pi_96672950
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Weten we zeker dat er geen ontwikkelingsgeld vanuit de EU naar Marokko geïnvesteerd wordt in de Westelijke Sahara?
Ik weet dat niet zeker, maar ik hoop i.i.g. van niet.
pi_96673028
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat gaat dan om het economisch belang van een Nederlands bedrijf te behartigen. Dat is iets heel anders dan overheidsgeld uitgeven aan volkenrechtelijk dubieuze projecten om vriendjes met een willekeurig land X te worden.
waar staat dat de regering geld uitgeef voor dit project ..
er komen dingen naar voren die er nu op dit moment niet eens zijn .
pi_96673159
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik weet dat niet zeker, maar ik hoop i.i.g. van niet.
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef iehlaak het volgende:

[..]

maar dat is Marokko Israël is een vies woord .dat is het hele verhaal .
pi_96673180
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef C_N het volgende:

[..]

waar staat dat de regering geld uitgeef voor dit project ..
er komen dingen naar voren die er nu op dit moment niet eens zijn .
Zie edit. 'Hulp aanbieden' als 'gebaar van vriendschap' klinkt in mijn oren niet bepaald alsof Nederland er winst op zou moeten maken.
pi_96673261
klinkt voor mij ook niet dat nederland bepaalt tonnen geld er aan uitgeeft
ik ga nu slapen en by the way die trein rail kom er ook zonder Nederlands hulp .
zo maak er maar geen slapeloze nachten van .
pi_96673396
Wie dient Geert nu eigenlijk, Nederland of Israël?
De Republiek
pi_96673400
Henk en Ingrid zijn niet blij! Revenge of the PVV-nerds:

quote:
Hey PVV, ik heb op jullie gestemd, maar niet voor deze onzin. Hier in NL zit het probleem, dat moeten jullie oplossen!
esox, bergschenhoek | 19:13 | 11.05.11

IK ben en was een groot voorstander van de PVV maar dit slaat echt op alles. Eerst volgende verkiezingen stem ik absoluut niet meer op deze partij, ga steeds meer hekel krijgen aan deze partij. Uit eindelijk zijn zij precies hetzelfde als die andere partijen echt te walgelijk voor woorden. zie maar wat in Limburg is gebeurd.
Boze PVV'er, Den Haag | 19:06 | 11.05.11

achhhh .. de roon ?.. de man lach als boer met kiespijn zo iemand mag je toch geen volkvertegenwoordiger noemen in juni mogen we weer allemaal gaan betalen voor de israelies spoorwegen als het aan de roon ligt nou meneer de roon op de pvv stem ik never nooit niet meer .
ex pvv stemer , maastricht | 18:57 | 11.05.11

Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen: mijn stem verdienen jullie niet meer! Met z'n allen bezuinigen: studenten, werken tot 67, defensie, etc. En waar gaat dit geld naartoe? Naar een moordende regering (met genoeg geld), die nu weer aan het provoceren zijn met deze spoorlijn. Een schande Geert! Wij zijn tegen de vandalen uit het Midden Oosten, maar zeker ook tegen de mensen die moorden. En daar geef jij ons geld aan uit? Misselijkmakend.
Henny Cornelisse, Noordwijk | 17:44 | 11.05.11

Waar wil van Roon dit van betalen???? Ik krijg elke dag een beetje meer spijt dat ik op dit soort sufferds heb gestemd.
Gerrit, Soest | 17:42 | 11.05.11

Mijn geduld is op geen PVV meer wat een clown!
wouter, leiden | 17:36 | 11.05.11

Ik heb op Geert gestemd vanwege linkse hobby's van de PvdA ,maar nu dit weer,pfff....
Robin, amsterdam | 17:28 | 11.05.11

Volgens mij zijn ze de weg kwijt, mijn stem in ieder geval wel , wie is daar de agressor ? ze pikken al het land in wat niet van hun is ( WAT WEL EIGENLIJK )
wimmie, zoetermeer | 17:12 | 11.05.11

Mijn naam is HENK, kan ik niks aan doen, kan bijna niet meer rondkomen, en ik werk en verzorg me 2 kinderen, heb pvv gestemd waarom weet ik nog goed, maar wat ik nu lees maakt me boos, Geert je belazerd de boel, al je loze beloften bah en nog eens bah, je zoekt het maar uit en stemmen doe ik niet meer allemaal onzin in dit apenland.
henk, leiden | 17:12 | 11.05.11

Totaal niet mee eens, vandaar ook dat ik de PVV niet meer steun. Ik vind het doen en laten van Israël inzake de Palestijnen al langer onverantwoord en absoluut niet kunnen. Dit plan is het zoveelste die geheel eenzijdig met het recht van de sterkste gebied van de Palestijnen annexeert. Bovendien lapt Israël al jarenlang stelselmatig de VN resoluties aan de laars. Hoe je ook erover denkt, dit is geheel eenzijdig en ondemocratisch. Dient dus absoluut worden gesteund.
Madelleine, Oss | 17:09 | 11.05.11

Nou niet met deze flauwekul komen ben wel PVV stemmer maar hier hou ik niet van.Ga eens eerst de verkiezingsbelofte waarmaken in eigen land.We hebben de laatste 100 jaar genoeg voor sinterklaas gespeelt!!!!!Is het nu eens afgelopen met dat uitpersen !!
P, Rotterdam | 16:49 | 11.05.11

Ga nou toch weg, zeg! Laat de Israelieten het lekker zelf uitzoeken! Als je geld hebt om oorlogje te voeren en muren op te trekken dan HEB je geld. En als je dan ipv oorlog nou eens een rails legt -- dan zijn alle problemen opgelost. AUB zeg, ga je eigen land 'redden' PVV -- we hebben hier in Holland (sociale) problemen genoeg. Ik stem niet meer op de PVV als ze deze onzinnige toestanden gaan steunen. Klaar!
rose, rosegarden | 16:46 | 11.05.11

De rechtse PVV hobby is schijnbaar Israel sponsoren.
J, H | 16:38 | 11.05.11

ik dacht op iets vernieuwends en fris te stemmen.wat heb ik mij vergist in die prietpraat partij. volgende keer weer gewoon s.p.
hennie, arnhem | 16:34 | 11.05.11

Dit gaat de PVV stemmen kosten want het slaat nergens op. In eigen land is helaas nog maar weinig merkbaar van de PVV invloed als gedoogpartner. Als kabinet zou vallen weet ik werkelijk niet meer op wie ik moet stemmen. Dus dan maar niet.
sander, nieuwegein | 16:00 | 11.05.11

mijn partij is ontspoord. Helaas zijn ze volledig het spoor bijster. Henk en Ingrid missen het station. De treinmachinist is wappie en weet niet meer wat ie doet. Ha hahaahaaa. Open maar een rekeningnummer en we storten massaal.
burgertje, assen | 15:33 | 11.05.11

Allemaal leuk en aardig maar DAAR heb ik geen PVV voor gestemd.HALLO PVV,ers we hebben hier en in europa nog wat appeltjes te schillen.Hallo meneer de Roon, wat te denken van de woekerpolissen, het UWV schandaal met uitkeringen.De corrupte EU landen.De GRAAICULTUUR in de Zorg/Onderwijs etc etc.Er is HIER nog veel werk te doen.Dan kunnen de BELASTINGEN voor al die mensen die wel WILLEN WERKEN omlaag en niet zo,n klein beetje ook.
Henk, Heemskerk | 15:32 | 11.05.11

Wat ben ik toch dom geweest om daarop te stemmen
bertus, heeswijk-dinther | 15:26 | 11.05.11

die zitten van onze belastingcentjes,dit soort rare ideeien de wereld in te helpen.terwijl de mensen hier het water aan de lippen staat;in het begin dacht ik dat het opstartproblemen waren,die horen bij een nieuwe partij,maar dit is het gewoon,een stelletje pipo's die niet echt geintreseerd zijn in nederland,maar hun eigen rare agenda hebben,gaan ze spijt van krijgen
ghita, tilburg | 15:23 | 11.05.11

Belachelijk en dan commentaar hebben op alle ontwikkelingshulp!! Voor mij geen PVV meer bah!
Kowsoleea, amsterdam | 15:19 | 11.05.11

laatste keer dat ik pvv gestemd hebt wat een onzin zeg ik ben nederlander en wil nederlander zijn in een normaal nederland
sander, heerlen | 15:10 | 11.05.11

Hoezo hulp aan het buitenland. Ik heb PVV gestemd omdat ze tegen ontwikkelingshulp zijn. Gaat de PVV nu wel buitenlanders helpen?? En wie gaat dat betalen. juist wij en daar was de PVV toch op tegen. Lijkt mij dat die club nu definitef is ontspoort. Mijn stem krijgen ze niet meer.
G. de Wilde, Venlo | 15:08 | 11.05.11

Goed zo door gaan PVV dat gaat je stemmen kosten, probeer hier in dit land de trein op tijd te laten rijden en maak je belofte waar? Veel worden weinig daden.
EX PVV, Tel Aviv | 15:08 | 11.05.11

Van meet af aan was ik een PVV-stemmer. Ik vraag me toch werkelijk af wat het verschil is tussen een Jood en een Moslim. Neen, heer Wilders. U moet lid worden van PvdA, daar liggen uw roots. Mijn stem gaat nooit meer naar de PVV.
jannes, friesland | 15:01 | 11.05.11

wat worden wij nederlander u en ik hier nu beter van ? wat heben wij daar te zoeken ? ik wil een partij in onde regering die onze belangen behaardtigt je bent een runt als je nog langer met pvv stunt . voor mij nooit meer pvv
jan, tilburg | 14:56 | 11.05.11

Was de PVV voor de verkiezingen ook al zo pro-Israel? Dat is mij dan echt helemaal ontschoten, _O- _O- _O- _O- maar sinds de verkiezingen hoor ik de PVV alleen nog maar met positieve verhalen komen over Israel. Mijn stem verliezen zij daardoor de volgende keer, want als ik iets NIET ben dan is het pro-Israel
Jacob, Rotterdam | 14:51 | 11.05.11

ik twijfelde al aan de goede bedoelingen van de pvv maar het was mijn laatste stem op deze partij noooooooit meer
flipje , tiel | 14:49 | 11.05.11

nou sorry hoor voor mij noooit geen pvv . zijn ze daar nou heelmaal door de raten besnufelt .
denis, venlo | 14:43 | 11.05.11

Fijn dat veel mensen hier met mij eens zijn. PVV gaat voor Israel en niet voor NL. Daarom zal ik nooit op PVV stemmen.
Jeroen de Groot, Breda | 14:42 | 11.05.11

Schandalig PVV!! Zoveel problemen met de spoorwegen in eigen land en dan zeggen dat jullie er voor de Nederlanders zijn? Noooooit meer zal ik PVV stemmen, ik voel me echt belazerd door de hele club. Nee Geert je hebt het kunnen bewijzen maar je hebt er niks van terechtgebracht. Belofte maakt schuld Geert.
Limburgse, Limburg | 14:41 | 11.05.11

Is de PVV gek aan het worden,wat hebben wij met Israel te maken?NIKS, ik en mijn fam. zijn PVV stemmers,maar als ze zo gek gaan doen stemmen we helemaal niet meer.Ik zou niet weten op welke partij.
Fam.Verhoeven, Hoensbroek | 14:28 | 11.05.11

Ik dacht dat de PVV zo pro-Nederland was? En dan nu een zooitje geld in een project in het buitenland willen gaan pompen terwijl Nederland aan het verloederen is? Ik geloof dat ik op de verkeerde partij heb gestemd!
Monique, Heemstede | 14:19 | 11.05.11
Nog meer reacties:
http://www.telegraaf.nl/b(...)lijn_afbouwen__.html
pi_96673587
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef Rambolin het volgende:
Henk en Ingrid zijn niet blij! Revenge of the PVV-nerds:

[..]

Nog meer reacties:
http://www.telegraaf.nl/b(...)lijn_afbouwen__.html
dubbel post
pi_96673671
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef C_N het volgende:
klinkt voor mij ook niet dat nederland bepaalt tonnen geld er aan uitgeeft
ik ga nu slapen en by the way die trein rail kom er ook zonder Nederlands hulp .
zo maak er maar geen slapeloze nachten van .
Inderdaad, die trein komt er toch wel. Israël is een veels te ver ontwikkeld land om op deze manier te helpen. Bedrijven die daar in willen investeren die gaan hun gang maar maar dit hoeft niet via de regering/overheid.
Als het nou de infrastructuur helpen was in bijvoorbeeld Kirgizië dan snap ik het. Dan valt het onder de noemer ontwikkelingshulp.

C_N, je moet het ook in de context zien. De PVV is al eerder in het nieuws gekomen met het voor trekken van Israel terwijl ze zelf keihard lopen te zeuren over dubbele paspoorten en ze doen wel eens beschuldigingen dat parlementariers die zo'n dubbele paspoort bezitten dat zij een ander land dienen.
Dan moeten zij zich daar niet aan schuldig maken.
Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think.
- Horace Walpole
pi_96674330
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

C_N, je moet het ook in de context zien. De PVV is al eerder in het nieuws gekomen met het voor trekken van Israel terwijl ze zelf keihard lopen te zeuren over dubbele paspoorten en ze doen wel eens beschuldigingen dat parlementariers die zo'n dubbele paspoort bezitten dat zij een ander land dienen.
Dan moeten zij zich daar niet aan schuldig maken.
eens .,
maar een ander land dienen wat was er als het een railway was in de gazza strook .
en nu is het Israel en boem . maar idd die rail way kom er wel met of zonder . en ja de PVV moet wel trolle toch ;) .
ik neem ze zeker niet serieus . ik heb er ook weinig mee te doen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')