Ja, er staan ook halve albums op, volgens mij kan ik daar niet zo heel veel mee. Is toch niet leuk als je vijf nummers van dezelfde band achter elkaar hoort?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga wel wat mindere nummers wissen anders, morgen...
Je weet het; op mij kun je bouwen... hele luchtkastelenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed dat je mij er nog even aan herinnert
Nee, niet echt, maar die kan je wel weer door elkaar heen gooien als je toch gaat nummeren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, er staan ook halve albums op, volgens mij kan ik daar niet zo heel veel mee. Is toch niet leuk als je vijf nummers van dezelfde band achter elkaar hoort?
Ja, maar dan gaan mensen misschien dansen (weet ik echt niet wie er zo maf is) en dan komt er opeens zo'n kwijlnummer voorbij.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht dat we het hele zooitje gewoon op shuffle zouden gooien, luck of the draw welke nummers er spelen...
Kan je het niet even op een HD gooien en via WMP afspelen ofzo? Volgens mij kan je die directories toch gewoon downloaden?
Ik zou wel eens zo maf kunnen zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaan mensen misschien dansen (weet ik echt niet wie er zo maf is) en dan komt er opeens zo'n kwijlnummer voorbij.
quote:
On the other hand, wat als we in complete dansstemming zijn terwijl onze planning rustige achtergrondmuziek voorschrijft?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaan mensen misschien dansen (weet ik echt niet wie er zo maf is) en dan komt er opeens zo'n kwijlnummer voorbij.
De hele groep tegelijk om die boomquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
On the other hand, wat als we in complete dansstemming zijn terwijl onze planning rustige achtergrondmuziek voorschrijft?
Ik zou voor de shuffle gaan, een nummer dat compleet uit de toon valt kan dan toch door jou geskipped worden? Of we nemen allemaal even een plaspauze
Dattesquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga ook echt wel dansen. Niet dat ik wíl, het gaat gewoon gebeuren.
Ik zie voornamelijk nummers waar ik prima op kan dansen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, nou ja, dan moet 't wel een beetje aansluiten, qua nummers
Zal ik een balletje (pingpong) meenemen en die dan hooghouden met je straalquote:
... ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal ik een balletje (pingpong) meenemen en die dan hooghouden met je straal
Moet ik dan op mn hoofd gaan staan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal ik een balletje (pingpong) meenemen en die dan hooghouden met je straal
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ziet mooie plaatjes, vooral ook omdat die heg er direct achter staat
Wij gaan stiekum kijken, dat kunnen wij toch nietquote:
De arme jongenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk nummers waar ik prima op kan dansen...
...
...en nummers van Remlof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |